Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ble slutt mellom kjæresten min og meg i begynnelsen av august. Årsaken til bruddet var at han hadde litt kaos i sitt liv da han hadde gått rett fra et langvarig forhold og til meg. Følelsene hans for meg var, ifølge ham, fortsatt sterke. Men han ville ikke ha et forhold. 
De første ukene etter bruddet snakket vi sammen et par tre ganger i uken, på initiativ fra begge. Jeg var veldig langt nede, og synes det var veldig tung. Han sa at han også strevde og var mye lei seg, men at han hadde bestemt seg. 

For et par uker siden  traff jeg han på et arrangement, og vi kom i prat. Det var flere felles kjente rundt oss, så tonen var god med mye latter og spøk. Dagen etter dette arrangementet sendte jeg ei hyggelig melding, som han responderte på med en gang. Og vi hadde en litt lengre dialog. Og nesten hver dag etter dette, så har vi hatt kontakt. 99% av gangene har han tatt initiativ. 
Jeg er så glad hver gang jeg får en melding fra han, føler det "redder" dagen min. Men jeg aner jo ikke hva han vil? Hvorfor tar han så hyppig kontakt med meg? 

Anonymkode: 074c6...888

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får spørre han det gjelder da

Anonymkode: d35d1...dd2

• Liker 2
Skrevet

Ts her 

Skulle gjerne spurt, men er kanskje litt redd for svaret….

Skrevet

Kanskje han håper på et ligg? Han tenker vel at du vet at han ikke ønsker et forhold, så han håper kanskje på en annen ordning med deg. At du skal ta til takke med en seksuell relasjon bare?🤔 Jeg vet ikke altså. Bare tenker at du må være litt forsiktig og beskytte hjertet ditt❤

Anonymkode: f4f64...aab

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Kanskje han håper på et ligg? Han tenker vel at du vet at han ikke ønsker et forhold, så han håper kanskje på en annen ordning med deg. At du skal ta til takke med en seksuell relasjon bare?🤔 Jeg vet ikke altså. Bare tenker at du må være litt forsiktig og beskytte hjertet ditt❤

Anonymkode: f4f64...aab

Tusen takk for svar og omtanke ❤️
Han er ikke typen til å i det hele tatt tenke at man kan kun ha en seksuell relasjon…Så det alternativet kan utelukkes. 
Han virka så glad da vi møttes den dagen, den gode stemninga vi pleide å ha var der igjen. Så mulig han kjente litt på det, og derav følte behovet for kontakt… 

ts 

Skrevet

Han savner deg. Det går an å ha sterke følelser uten å ville være sammen. Kjæresten og jeg måtte gjøre det slutt selv om vi elsket hverandre fordi vi var så forskjellige at det ble masse krangling alt for ofte. Vi snakkes nesten hver dag selv flere måneder etter bruddet.. en av oss ryker stadig selv om vi avtaler å ikke snakkes. Kjærligheten er ikke alltid så lett. 💔

Anonymkode: 0d310...c04

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han savner deg. Det går an å ha sterke følelser uten å ville være sammen. Kjæresten og jeg måtte gjøre det slutt selv om vi elsket hverandre fordi vi var så forskjellige at det ble masse krangling alt for ofte. Vi snakkes nesten hver dag selv flere måneder etter bruddet.. en av oss ryker stadig selv om vi avtaler å ikke snakkes. Kjærligheten er ikke alltid så lett. 💔

Men gjør det ikke vondt? Og vanskelig å komme over hverandre?  

Jeg var så lei meg da det ble slutt, og visste ikke hvordan jeg skulle komme meg gjennom dagene. Dette er han veldig klar over, så jeg synes det er lott egoistisk av ham å ta kontakt nå om han ikke har følelser for meg fortsatt. 

ts 

Skrevet

Du må sette opp grenser for deg selv. Ikke la hans rot styre ditt liv.

Anonymkode: 20e52...087

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde en eks som gjor det samme, dumpet meg, men kontaktet meg daglig i ett-to år etterpå. Jeg fikk et dessverre et hekt ut av det og et håp om kjærlighet, så det kan være veldig farlig. Jeg ble deprimert og rådvill..... Jeg klarte ikke å gå videre i livet og dagens høydepunkt var å få en random melding fra han som han sendte når han kjedet seg og ville ha oppmerksomhet..

Han var ensom og ville ha noen å prate med som han stolte på uten forpliktelser. Jeg ble dårlig av at det aldri utviklet seg, han tekstet bare til meg, inviterte meg ikke ut på noe eller eskalerte det. 

Til slutt klarte jeg å slutte å svare på meldingene og han sluttet av seg selv.. 

I går 8 måneder siden forrige kontakt sendte han en random melding om jeg kjenner x. 

Jeg har ikke orket å svare, dette kan hN finne ut selv uten å kontakte en ekskjæreste han vet hadde sterke følelser for ham som han dumpet... 

Tenk på deg selv TS ❤️

Anonymkode: 568df...0ef

• Liker 3
Skrevet

Send en melding til han om at du kjenner at det har vært veldig godt å ha kontakt med han. Men at du kjenner at det er veldig vanskelig å komme over han nå når dere snakkes så mye, siden du tross alt er så glad i han.

Så hvis det fortsatt er slik at han ikke ønsker å ha et forhold med deg, så tror du det er best at dere ikke har så mye kontakt. Og at du håper at han har forståelse for det.

Anonymkode: 0fba4...7d1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Men gjør det ikke vondt? Og vanskelig å komme over hverandre?  

Jeg var så lei meg da det ble slutt, og visste ikke hvordan jeg skulle komme meg gjennom dagene. Dette er han veldig klar over, så jeg synes det er lott egoistisk av ham å ta kontakt nå om han ikke har følelser for meg fortsatt. 

ts 

Jo selvfølgelig gjør det vondt, men det er verre å ikke snakke. Vi klarer ikke, eller har ikke klart det hittil. Det er nok en avhengighet her som ikke er sunn men som vi ikke har klart å bryte. Jeg skrev det ikke for at du burde gjøre det samme! 😅 Det var som svar på overskriften din, jeg regner med eksen din savner deg rett og slett.

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg hadde en eks som gjor det samme, dumpet meg, men kontaktet meg daglig i ett-to år etterpå. Jeg fikk et dessverre et hekt ut av det og et håp om kjærlighet, så det kan være veldig farlig. Jeg ble deprimert og rådvill..... Jeg klarte ikke å gå videre i livet og dagens høydepunkt var å få en random melding fra han som han sendte når han kjedet seg og ville ha oppmerksomhet..

Han var ensom og ville ha noen å prate med som han stolte på uten forpliktelser. Jeg ble dårlig av at det aldri utviklet seg, han tekstet bare til meg, inviterte meg ikke ut på noe eller eskalerte det. 

Til slutt klarte jeg å slutte å svare på meldingene og han sluttet av seg selv.. 

I går 8 måneder siden forrige kontakt sendte han en random melding om jeg kjenner x. 

Jeg har ikke orket å svare, dette kan hN finne ut selv uten å kontakte en ekskjæreste han vet hadde sterke følelser for ham som han dumpet... 

Tenk på deg selv TS ❤️

Anonymkode: 568df...0ef

Så godt å høre at du har kommet deg ut av depresjonen og fått hektet deg av.  Håper du har det fint nå ❤️ 
Jeg kjenner veldig igjen det du skriver om hekt, og jeg er nok dessverre kanskje på vei til å ha det slik selv. Jeg må slutte å spekulere i hva som er intensjonen hans, for innerst inne vet jeg at hadde han ønsket og fått meg tilbake så hadde han fint fått formidlet det uten problemer. Og mulig han savner meg, mulig han fortsatt er glad i meg osv., men kanskje han, som din eks, bare er ensom og vil ha litt oppmerksomhet fra ei som han slipper styr med. Og dessuten er han ikke så på heller de dagene jeg responderer veldig, noe som gjør dette ekstra vondt for meg. 
Så jeg må nok bare kutte kontakten, selv om en liten( les stor) del av meg ikke ønsker det heller. 

ts 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...