Gjest Loublover Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 I lunsjpraten på jobb så kom vi innpå trusekant og hvordan unngå det og da sa jeg at jeg alltid går uten truse og derfor slapp å tenke på det. Så var reaksjonen jeg fikk på at jeg ikke bruker truse noe av det rareste og villeste de hadde hørt, og det kunne de aldri tenke seg og gjøre. Vi snakker her kvinner i alderen 22 - 57, så jeg svarte at jeg synes det var mer rart at de aldri gikk uten, Er det virkelig så uvanlig å ikke gå med truse? Bruker alle det alltid?
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Jeg bruker sjeldent truse, gjort det de siste årene, og har aldri soppinfeksjon lenger. Og det lukter OK der nede etter en lang dag på jobb eller universitetet. Fatter ikke at jeg alltid brukte truse før. Jeg går sjeldent med jeans eller bukser da, men skjørt og kjoler. Bruker strømpebukse på vinteren, og skifter strømpebukse hver dag da. (Jeg bruker truse de 3 dagene jeg har mensen da) Så for meg er ikke dette så rart, men det er kanskje ikke så vanlig? Anonymkode: b747e...88b 10
Adrenalina1 Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 (endret) Jeg går heller ikke med truse. Ikke BH heller.Hjemme vel å merke. Urolig deilig å gå uten disse hemmende plaggene. Om natten sover jeg helt naken. Har gjort det hele livet omtrent. Og jeg er 60 år😮 Endret 8. september 2021 av Adrenalina1 9
Jentegutt Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Kunne godt tenkt meg å gå uten men er dessverre nødt til å bruke, sover naken da, deilig å la skrittet få lufte seg. 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 3 minutter siden, Jentegutt said: Kunne godt tenkt meg å gå uten men er dessverre nødt til å bruke, sover naken da, deilig å la skrittet få lufte seg. Hvorfor må du bruke? Anonymkode: adfc3...e80 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Bruker alltid truse. Anonymkode: da6cd...37f 6
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 Populært innlegg #7 Skrevet 8. september 2021 Føler at det å ikke bruke truse skaper mye ekstra klesvask? Regner med du har utflod som alle andre? Mye enklere å bytte dette lille plagget daglig og heller bruke samme bukse flere dager på rad? Anonymkode: 7509b...422 59
Juststop Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 (endret) Går aldri med truse og elsker det. Om sommeren går jeg i bikini under kjole, om den er kort. Kjempe ubehagelig med truse synes jeg 😅 Har forresten ingen utflod. Muligens i små mengder, men det er ikke synlig eller merkbart Endret 8. september 2021 av Juststop 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 Det er jo meget uhygienisk. Tenker du ikke på bakterier og smitte? Anonymkode: 1655a...7e1 17
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Føler at det å ikke bruke truse skaper mye ekstra klesvask? Regner med du har utflod som alle andre? Mye enklere å bytte dette lille plagget daglig og heller bruke samme bukse flere dager på rad? Anonymkode: 7509b...422 Samme tenkte jeg. Jeg ønsker ikke utflod på buksene mine. Ts, går du i dongeri? For den friksjonen med dongeri ønsker jeg heller ikke. Om du går i annen type stoff, er du ikke redd for om du får utflod og det skal syntes på buksa? Anonymkode: 9de68...4fe 24
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #11 Skrevet 8. september 2021 Nei, for jeg gidder ikke vaske buksa hver dag. Anonymkode: b7247...78d 25
Juststop Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Samme tenkte jeg. Jeg ønsker ikke utflod på buksene mine. Ts, går du i dongeri? For den friksjonen med dongeri ønsker jeg heller ikke. Om du går i annen type stoff, er du ikke redd for om du får utflod og det skal syntes på buksa? Anonymkode: 9de68...4fe Vet ikke hva ts gjør. Men jeg går med dongeri, tights og alt annet en kan gå med. Ingen friksjon og ingen utflod. Tror at miljøet der nede er veldig bra. Ingen lukt, ingen ubehag, ingen problemer og ingen utflod 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 Er jeg litt rar når jeg sier jeg synes det har litt ekkelt? Hadde jeg vært kollegaen din, ville jeg nok synes det var litt ekkelt å sitte på samme stol som deg. Jeg vet at det ikke er noe på stolen, det føles bare litt ekkelt Anonymkode: 7509b...422 47
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er jeg litt rar når jeg sier jeg synes det har litt ekkelt? Hadde jeg vært kollegaen din, ville jeg nok synes det var litt ekkelt å sitte på samme stol som deg. Jeg vet at det ikke er noe på stolen, det føles bare litt ekkelt Anonymkode: 7509b...422 Hvordan VET du det? Det er mye dritt på stoler, busseter og diverse Anonymkode: 1655a...7e1 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 Jeg går «alltid» med truse. Vil heller vaske en truse enn å måtte vaske kjole, skjørt eller bukse hver dag. Juststop skrev (1 minutt siden): Vet ikke hva ts gjør. Men jeg går med dongeri, tights og alt annet en kan gå med. Ingen friksjon og ingen utflod. Tror at miljøet der nede er veldig bra. Ingen lukt, ingen ubehag, ingen problemer og ingen utflod Så da vasker du alt tøy etter å ha brukt det en dag? Jeg bruker forøvrig truse og truseinnlegg hver dag og miljøet der nede er helt utmerket. Anonymkode: 1d09d...e2c 16
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #16 Skrevet 8. september 2021 Jeg tror det er ganske uvanlig å gå uten truse til vanlig. Har i alle fall aldri hørt om noen før. Hvis noen hadde sagt noe slikt under lunsjen tror jeg nesten jeg ville blitt litt flau på den personens vegne. Anonymkode: 0e307...99a 43
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #17 Skrevet 8. september 2021 Loublover skrev (1 time siden): I lunsjpraten på jobb så kom vi innpå trusekant og hvordan unngå det og da sa jeg at jeg alltid går uten truse og derfor slapp å tenke på det. Så var reaksjonen jeg fikk på at jeg ikke bruker truse noe av det rareste og villeste de hadde hørt, og det kunne de aldri tenke seg og gjøre. Vi snakker her kvinner i alderen 22 - 57, så jeg svarte at jeg synes det var mer rart at de aldri gikk uten, Er det virkelig så uvanlig å ikke gå med truse? Bruker alle det alltid? Jeg bruker sjeldent truse. Det er sunt for underlivet med en luftigere tilværelse. Og til de som vil bruke hygieneargumentet; bukser kan også vaskes. Hver dag. AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er jeg litt rar når jeg sier jeg synes det har litt ekkelt? Hadde jeg vært kollegaen din, ville jeg nok synes det var litt ekkelt å sitte på samme stol som deg. Jeg vet at det ikke er noe på stolen, det føles bare litt ekkelt Anonymkode: 7509b...422 Ts sitter vel ikke med bart kjønnsorgan på stolen? Regner med hun har bukser.. Anonymkode: 12cd1...ee1 9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #18 Skrevet 8. september 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg bruker sjeldent truse, gjort det de siste årene, og har aldri soppinfeksjon lenger. Og det lukter OK der nede etter en lang dag på jobb eller universitetet. Fatter ikke at jeg alltid brukte truse før. Jeg går sjeldent med jeans eller bukser da, men skjørt og kjoler. Bruker strømpebukse på vinteren, og skifter strømpebukse hver dag da. (Jeg bruker truse de 3 dagene jeg har mensen da) Så for meg er ikke dette så rart, men det er kanskje ikke så vanlig? Anonymkode: b747e...88b Akkurat samme her! Aldri hatt et så friskt underliv før, og mannen min kan testementere på at det lukter friskt og godt selv etter en lang dag på jobb. Slik var det virkelig ikke da jeg brukte truser! Anonymkode: 281c0...3d0 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #19 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Og til de som vil bruke hygieneargumentet; bukser kan også vaskes. Hver dag. Det høres veldig miljøvennlig ut. 1 vask hver mnd med truse eller 1 - 2 vasker hver uke med dongeribukser. Ikke noe tvil om hva jeg velger. Anonymkode: 0a773...381 18
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #20 Skrevet 8. september 2021 Jeg får alltid rød bikini linje av truse. Det gnager seg inn på sidene . Hjelper ikke å bruke bomull. Har prøvd Alt som er av undertøy. I tilegg får jeg sopp infeksjoner og kløe all The time. Etter 15 år med er helvette kjøpte jeg heller inn mange flere bukser å skifte mellom, og har ikke brukt truser på åresvis.. samboer ler av meg når jeg kler på meg å sier jeg er søt truseløs 😂 jeg må tilogmed bruke boxer shorts for kvinner i en størrelse større enn jeg er ‘’laget for ‘’ når jeg har mensen ,og bruker tampong når jeg er ute og selv da bruker jeg ikke truse. Blør ikke igjennom til buksa tross alt. Er flink å skifte tampong ofte. vil anbefale alle som sliter med lignende problemer og gjøre det samme 😄 Anonymkode: c89b9...6a3 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå