AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Ble kjent med en som flyttet hit for å jobbe med et prosjekt, jeg er av den trege typen så vi rakk bare noen kyss og klem. Så sier han at han må si noe, han ee gift men ekteskapet er dødt, blablabla den regla. Jeg slutta å høre etter, ingenting betyr noe mer etter ordene "jeg er gift". Jeg takka for ærligheten og sa at jeg har faktisk investert følelser i dette, jeg likte ham godt. Han begynte å gråte og unnskylde seg. Jeg sa at det er greit, vi slår strek her nå. Faen og, vi kunne le og prate hele natta, ingen har fått meg til å knise sånn på flere år. Men det er ikke aktuelt på den måten. Æsj.. Anonymkode: 7ea94...502 15
wandagirl Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Det var kjipt, men tror det ville vært mye hjertesmerte om du ikke hadde satt en strek nå. Er så mye lettere når man faller for en som er tilgjengelig😅 14
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Ti poeng til deg, i alle fall. Anonymkode: ab8f7...9da 47
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Kjipt, men du gjorde det rette. Anonymkode: f4ee2...230 18
Gjest Jmcclane Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Du gjorde det rette og jeg applauderer deg😉 Har vært borti noen flørter på kg som har gått bak ryggen på mannen sin og enten sagt at han er med på det eller unnlatt å si at de er gifte. Jeg syns det er flott at det fins damer som er like anstendige som deg😉
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Så bra du kom deg unna såpass raskt. Her kom tilsvarende melding etter 3 mndr...💔 Da han omsider ble single, hadde jeg gått videre. Anonymkode: 25254...ff8 9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Bra at du ikke gikk på løgnene hans. Hadde du gjort det, så ville han fortsatt med å si det samme men aldri gått i fra kona. Anonymkode: ada99...cff 9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Godt med støttende ord og "du gjorde det rette" peptalken, dette er skikkelig vondt og bedritent, jeg vet jeg har en tendens til å bli veldig glad i folk og det fort, derfor tvinger jeg meg til å roe ned og holde igjen. Jeg er ordentlig glad for det nå i allefall, men det gjør vondt og suger likevel, han var en fin fyr og det var helt herlig å være med ham. Det at han er gift er som å tømme drit over det, jeg er kvalm over at noen som har giftet seg kan ligge helt tett og intimt med meg en hel natt og stryke over kroppen min på den måten, hvordan kan han ikke ha kona og ekteskapet i tankene, eller meg. Jeg begynte å få følelser og nå må jeg bare røske de opp med rota. Drittfyr. Anonymkode: 7ea94...502 14
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 Jeg blir faktisk også forbanna av å tenke på at om jeg hadde ønsket, så hadde vi hatt sex nå, for å si det sånn. Han trengte seg ikke akkurat på, men ga uttrykk for at han gjerne ville gå lenger. Anonymkode: 7ea94...502 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Godt med støttende ord og "du gjorde det rette" peptalken, dette er skikkelig vondt og bedritent, jeg vet jeg har en tendens til å bli veldig glad i folk og det fort, derfor tvinger jeg meg til å roe ned og holde igjen. Jeg er ordentlig glad for det nå i allefall, men det gjør vondt og suger likevel, han var en fin fyr og det var helt herlig å være med ham. Det at han er gift er som å tømme drit over det, jeg er kvalm over at noen som har giftet seg kan ligge helt tett og intimt med meg en hel natt og stryke over kroppen min på den måten, hvordan kan han ikke ha kona og ekteskapet i tankene, eller meg. Jeg begynte å få følelser og nå må jeg bare røske de opp med rota. Drittfyr. Anonymkode: 7ea94...502 Ja, du trodde at han var en fin fyr, men det var han altså ikke. Kred til deg! Anonymkode: f3aad...817 12
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #11 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ble kjent med en som flyttet hit for å jobbe med et prosjekt, jeg er av den trege typen så vi rakk bare noen kyss og klem. Så sier han at han må si noe, han ee gift men ekteskapet er dødt, blablabla den regla. Jeg slutta å høre etter, ingenting betyr noe mer etter ordene "jeg er gift". Jeg takka for ærligheten og sa at jeg har faktisk investert følelser i dette, jeg likte ham godt. Han begynte å gråte og unnskylde seg. Jeg sa at det er greit, vi slår strek her nå. Faen og, vi kunne le og prate hele natta, ingen har fått meg til å knise sånn på flere år. Men det er ikke aktuelt på den måten. Æsj.. Anonymkode: 7ea94...502 For en stødig dame du er ❤️ Du gjør helt rett, det som starter dumt forblir ofte vanskelig. Gode tanker til deg! Anonymkode: 2e976...6c5 11
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg blir faktisk også forbanna av å tenke på at om jeg hadde ønsket, så hadde vi hatt sex nå, for å si det sånn. Han trengte seg ikke akkurat på, men ga uttrykk for at han gjerne ville gå lenger. Anonymkode: 7ea94...502 Ikke gå etter gifte menn. Han hadde mest sannsynlig gjort det samme mot deg. Anonymkode: b8ebb...dc0 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke gå etter gifte menn. Han hadde mest sannsynlig gjort det samme mot deg. Anonymkode: b8ebb...dc0 Hun har ikke gått etter en gift mann. Anonymkode: 2e976...6c5 13
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 Takk for godord, dere er snille ❤ jeg vet det var rett, jeg vet det var eneste løsningen, jeg vet det måtte bli sånn, men var skikkelig tøft å gå fra det fordi følelsene er så sterke og varme, men det kunne ikke blitt annerledes. Vet ikke om han har barn, orka ikke å tenke tanken på å spørre en gang. Anonymkode: 7ea94...502 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hun har ikke gått etter en gift mann. Anonymkode: 2e976...6c5 Nei, men det hørtes ut som det var like før. Bra, fordi det hadde vært umoralsk. Anonymkode: b8ebb...dc0
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #16 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, men det hørtes ut som det var like før. Bra, fordi det hadde vært umoralsk. Anonymkode: b8ebb...dc0 Å du, det var ikke sånn ment altså, jeg mente at vi hadde hatt sex innen nå om ikke jeg hadde holdt igjen, altså de nettene vi sov sammen og strøk på hverandre. Sex var ikke på menyen i kveld, han gråt og jeg gråt ganske mye også i bilen hjem. Anonymkode: 7ea94...502 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #17 Skrevet 8. september 2021 For en dust! Og så dårlig gjort å komme med den der sånn etterhvert. "Forresten, du får ikke hele meg ". Hadde han barn hjemme også? Anonymkode: 8a3ef...c84 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #18 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For en dust! Og så dårlig gjort å komme med den der sånn etterhvert. "Forresten, du får ikke hele meg ". Hadde han barn hjemme også? Anonymkode: 8a3ef...c84 Ja, faen ta den oppførselen. Det vet jeg ikke, jeg orka ikke å spør en gang.. Anonymkode: 7ea94...502 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #19 Skrevet 8. september 2021 Kudos til deg! Det er så mange som bare gir f, og går for det de selv ønsker der og da. Herlig å høre at damer som deg finnes! Du gjorde det rette – stor klem i en vanskelig og bedriten tid! ❤️ Klem fra en som ble bedratt av dritt-eksen. Var mange som ikke brydde seg om at han hadde samboer ;). Anonymkode: e9c4e...3d8 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #20 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, faen ta den oppførselen. Det vet jeg ikke, jeg orka ikke å spør en gang.. Anonymkode: 7ea94...502 Ja, så etterpå at du hadde svart på det fra før. Usj! Det er lov å være lei seg, lov å sørge over potensialet som du håpet og trodde var der. Anonymkode: 8a3ef...c84 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå