AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Etter innleggelse i psykiatrien i sommer, bad jeg om å få lese journal. Ikke overraskende var jeg veldig uenig i det meste som stod der, og blant det som ble skrevet stod det at jeg "hadde en del appellerende atferd". Og jeg blir liksom ikke helt klok på hva det betyr i denne sammenhengen. Noen som kan forklare på en måte som vi vanlig dødelige forstår? Anonymkode: dc825...cba
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Etter innleggelse i psykiatrien i sommer, bad jeg om å få lese journal. Ikke overraskende var jeg veldig uenig i det meste som stod der, og blant det som ble skrevet stod det at jeg "hadde en del appellerende atferd". Og jeg blir liksom ikke helt klok på hva det betyr i denne sammenhengen. Noen som kan forklare på en måte som vi vanlig dødelige forstår? Anonymkode: dc825...cba Begrepet Appellerende adferd oppfatter jeg som en noen spiller på en annens medynk eller samvittighet for å få det som en ønsker. Anonymkode: 3e314...595 1
Silva Pluvialis Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Hei. Jeg ville tatt det opp med behandleren fremfor å spørre her. Det er bare behandleren som kan forklare akkurat hva vedkommende har ment med det.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Det betyr at du har vist en manipulerende adferd hvor du har prøvd å spille på følelsene til de rundt deg for å fremstå mer ynkelig og sårbar i håp om å få viljen din. Ikke positivt med andre ord. Anonymkode: a8552...de3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Gjenferdet skrev (5 minutter siden): Hei. Jeg ville tatt det opp med behandleren fremfor å spørre her. Det er bare behandleren som kan forklare akkurat hva vedkommende har ment med det. 👏👏👏 Å lese journalen helt uten kontekst tviler jeg dessuten på er bra for din helbred. Anonymkode: f3faf...562
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #7 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det betyr at du har vist en manipulerende adferd hvor du har prøvd å spille på følelsene til de rundt deg for å fremstå mer ynkelig og sårbar i håp om å få viljen din. Ikke positivt med andre ord. Anonymkode: a8552...de3 Det var akkurat det jeg tenkte. Blir bare mer og mer irritert over hva som står skrevet der altså, kjenner meg ikke igjen i noe. AnonymBruker skrev (16 timer siden): 👏👏👏 Å lese journalen helt uten kontekst tviler jeg dessuten på er bra for din helbred. Anonymkode: f3faf...562 Nei, det vet jeg. Men med den oppfattelsen jeg satt igjen med etter den innleggelsen så ville jeg vite hva behandleren selv satt igjen med av inntrykket av meg. Kjenner meg som sagt ikke igjen i mesteparten. TS Anonymkode: dc825...cba
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #8 Skrevet 9. september 2021 "Appealing" på engelsk er vel likande, eller tiltalende. Men appellerende atferd når man mener manipulerende kan jeg ikke forstå. Anonymkode: 899ed...f3b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå