Gå til innhold

Er interiør og innredning en kvinneting? Bryr menn seg om interiør?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av det er mest kvinner som syntes interiør er interessant. Den viktigste faktoren er kanskje at kvinner har et eget omsorgsgen, som gjør at de har et stort ønske om å holde redet lekkert, lunt og fint? Kvinner ønsker å ha et fint hjem for familien sin. Kvinner er glade i farger og estetikk, både i mote, og i hjemmet.

https://bergensmagasinet.no/aktuelt/jeg-skulle-onske-menn-var-mer-opptatt-av-interior-og-design/

Interiørekspert Siw Haveland mener kvinner setter mest preg på innredningen i norske hjem. Hun etterlyser mer bevisste og engasjerte menn, og større respekt for hverandres smak.

Jeg skulle ønske menn var mer engasjert og opptatt av interiør, design og funksjonalitet i alle rom, etterlyser Haveland. 

Anonymkode: 4a624...a8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryr menn seg om interiør? For svare for meg selv da ..🙈...Nei

Skrevet

Får svare for meg selv jeg også: ja, jeg bryr meg. Men bare til en viss grad og ikke sånn at jeg akkurat abonnerer på interiør-magasiner eller bruker mye tid på nettet.

Skrevet

Dessverre har jeg en mann som bryr seg. Vi har hatt en diskusjon om gardinene i stua gående det siste halvåret, jeg vil ha mønstret, han vil ha helfarget blå. Av og til skulle jeg ønske han var av sorten som ikke fikk med seg hvilke gardiner jeg har hengt opp eller hvilke puter som er i sofan 😂

Anonymkode: d76d6...8e1

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror menn bryr seg litt og, men på en annen måte. Menn liker ofte et minimalistisk hjem med få ting og pynt. Kvinner liker ofte ting, bilder og pynt.

Anonymkode: 6b885...fe4

Skrevet

Mannen min liker at er pent i hjemmet vårt, men han engasjerer seg veldig lite i interiør. Egentlig like greit så slipper vi å være uenig om noe 😂

Anonymkode: 9ec78...a15

Skrevet

Som mannen min pleier å si: hadde ikke du kommet inn i livet mitt så hadde leiligheten min bestått av en tv, en sofa, en seng og et databord&datastol. 
Han bryr seg ekstremt lite om interiør og «unødvendige» ting, i likhet med egentlig alle menn jeg kjenner. Så lenge det er rent i huset er han fornøyd, mens jeg gjør det fint i tillegg.

Anonymkode: 5efaf...0f4

• Liker 1
Skrevet

Min kjæreste bryr seg om interiør, og det synes jeg er veldig bra :) Han er veldig flink til å se for seg hva som passer, og hvilke farger som passer sammen. 

Anonymkode: 5ff37...291

Gjest parkeringsvakten
Skrevet

Er nok fortsatt ikke sett på som "innafor" å bry seg om interiør som mann. Det er kulere å ikke ha noe pynt, da er man liksom kulere som mann. At det blir ekko i boligen, ikke er komfortabelt for psyken er mindre viktig enn image. Menn blir påvirket av miljøet rundt seg også. De har også hjernen som tar inn sanseinntrykk og blir påvirket av farger osv

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dessverre har jeg en mann som bryr seg. Vi har hatt en diskusjon om gardinene i stua gående det siste halvåret, jeg vil ha mønstret, han vil ha helfarget blå. Av og til skulle jeg ønske han var av sorten som ikke fikk med seg hvilke gardiner jeg har hengt opp eller hvilke puter som er i sofan 😂

Anonymkode: d76d6...8e1

Samme her. Jeg misunner nesten de som har menn som ikke bryr seg🤣

Anonymkode: a8d70...7d4

Skrevet

Kvinner bryr seg om det? Møbler, farge, estetikk? Da er jeg ikke en kvinne da...

Hilsen, kvinne. 

Anonymkode: 00df3...666

Skrevet

Ja, jeg bryr meg men det er viktigere for henne.

Dog bryr jeg meg ikke om all smånips.

Skrevet

Veldig typisk at menn ikke bryr seg om interiør. Men jeg setter pris på om de har sans og egne meninger, så finner vi ut av det sammen. Bare de ikke er av typen som insisterer på å videreføre  ungkarsbulestilen. 

Anonymkode: bb2c3...8f3

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Samme her. Jeg misunner nesten de som har menn som ikke bryr seg🤣

Anonymkode: a8d70...7d4

Da er vi i hvert fall tre! 🤣😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...