Gå til innhold

Trenger å piffe opp sexlivet.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sexlivet er kjedelig. Før hadde vi mye sex, både alene og sammen. Tenker å prøve noen sexleketøy. Tidligere prøvd en helt enkel klitoris-vibrator og en helt enkel penis-ring. Noen som har tips? Og nettsider med rask levering? 

Anonymkode: 2da97...efc

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Sexlivet er kjedelig. Før hadde vi mye sex, både alene og sammen. Tenker å prøve noen sexleketøy. Tidligere prøvd en helt enkel klitoris-vibrator og en helt enkel penis-ring. Noen som har tips? Og nettsider med rask levering? 

Anonymkode: 2da97...efc

Vi har bestilt leketøy fra flere forskjellige nettsteder. Og alle har vært kjappe og diskré. Ikke noe problem. Flere har også gode guider der dere kan klikke dere gjennom spørsmål og få opp forslag til leketøy. 🤗

Det er mange måter å piffe opp sexlivet. Hva med å lære noen nye teknikker? Nye stillinger? Involvere flere sanser? Spille strip-poker? Prøve sexersice? Bytte ut senga med spisebordet? Ta bind for øynene på begge? Kysse på nye måter? La ham bestemme? La henne bestemme? Rolleleker? 

Jeg er en sånn som elsker variasjon (nesten litt for mye i følge mannen min), men derfor har jeg samlet en haug tips her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...