AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Dere som har jobbet med advokater som tjener 15+ millioner kroner i året. Synes dere at de er så dyktige og jobber så mye at de fortjener lønna? Kunne man ansatt f.eks 10 dyktige jurister(f.eks med doktorgrad) og fått gjort mer jobb enn 1 godt lønnet partner? Eller gjør partneren ting som selv ikke de med doktorgrad i juss klarer? Jeg spør dere som har jobbet med de best betalte advokatene siden jeg regner med at de som tjener 15 millioner i året ikke har tid eller interesse av å fjase på Kvinneguiden. Men om det er en advokat her som er blant de best betalte advokatene i landet så hadde det vært supert om dere kunne skrive litt om hva som gjør at dere fortjener så absurd høy lønn. Anonymkode: 70ef1...14a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Jeg er barnet til en av de som tjener 15 mill i året. Det er klart at pappa er lynskarp, men for å bli en av de beste advokatene er man stort sett full pakke. Skarp, karismatisk, analytisk og så videre. Men jeg tror også det er en god dose flaks som gjør at lønna er så høy som den er. Det var vesentlig lettere å bli partner for tjue år siden. Anonymkode: 07717...528
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er barnet til en av de som tjener 15 mill i året. Det er klart at pappa er lynskarp, men for å bli en av de beste advokatene er man stort sett full pakke. Skarp, karismatisk, analytisk og så videre. Men jeg tror også det er en god dose flaks som gjør at lønna er så høy som den er. Det var vesentlig lettere å bli partner for tjue år siden. Anonymkode: 07717...528 Takk. Siden du er barn til en slik advokat. Hvordan har det vært? Har du følt stort press på å få goder karakterer eller å gjøre det bra karrieremessig? Anonymkode: 70ef1...14a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Takk. Siden du er barn til en slik advokat. Hvordan har det vært? Har du følt stort press på å få goder karakterer eller å gjøre det bra karrieremessig? Anonymkode: 70ef1...14a Indirekte har jeg nok følt på et visst form for press, men foreldrene mine har aldri fremmet det ene eller det andre. De har imidlertid vært opptatt av at jeg bør studere noe, men vært langt mindre opptatt av akkurat hva. Likevel er vi tre søsken som studerer hhv. jus, medisin og psykologi. Anonymkode: 07717...528
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Indirekte har jeg nok følt på et visst form for press, men foreldrene mine har aldri fremmet det ene eller det andre. De har imidlertid vært opptatt av at jeg bør studere noe, men vært langt mindre opptatt av akkurat hva. Likevel er vi tre søsken som studerer hhv. jus, medisin og psykologi. Anonymkode: 07717...528 Takk! Anonymkode: 70ef1...14a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå