Gå til innhold

Datteren min på 1,5 år drakk energidrikke (burn) som sto på bordet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får faen ikke tak i legevakten 🤬🤬 Dattera mi på 1,5 år drakk en slurk av energidrikk som 🤬mannen min🤬 satt på bordet!! Er det farlig med en slurk??

Anonymkode: cfc63...596

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke farlig. Slapp helt av. 

• Liker 17
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Får faen ikke tak i legevakten 🤬🤬 Dattera mi på 1,5 år drakk en slurk av energidrikk som 🤬mannen min🤬 satt på bordet!! Er det farlig med en slurk??

Ro deg ned! En slurk er ikke farlig. 

Anonymkode: 5f7b8...cca

• Liker 41
Skrevet

Hysteri.

Anonymkode: 290a9...a3b

• Liker 31
Skrevet

Hvor mange barn har ikke drukket kaffirester? Det går omtrent for det samme

• Liker 23
Skrevet

Dette må være trolling..

Anonymkode: e7fe2...a1f

• Liker 26
Skrevet

Når jeg hører om voksne som har omkommet av energidrikke, så får mitt lille barn det i seg  er det rart man reagerer? 😡😡

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette må være trolling..

Anonymkode: e7fe2...a1f

Ja jøss. Hade 

Skrevet

Når jeg hører om voksne som har omkommet av energidrikke, så får mitt lille barn det i seg  er det rart man reagerer? 😡😡

Da er det snakk om et tjuetalls flasker de har proppet i seg. Ingen som dør av en liten slurk med koffein. 

• Liker 36
Skrevet

Men siden dere som kaller dette hysteri og barn har fått i seg ditt og datt, sikkert tilhører selveste kaffe og kake tigger generasjonen, fortsetter jeg å prøve å få tak I legevakten. 

Skrevet

Kusina mi drakk 0,5 liter vin når hun var to år for hun fikk tak i den i skapet. Hun ble selvfølgelig beruset, men det gikk helt fint. 

Anonymkode: 91d4f...351

• Liker 16
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men siden dere som kaller dette hysteri og barn har fått i seg ditt og datt, sikkert tilhører selveste kaffe og kake tigger generasjonen, fortsetter jeg å prøve å få tak I legevakten. 

Drakk du kaffe i svangerskapet? Da fikk hun i seg mer koffein enn fra en slurk burn

Anonymkode: 01513...a78

• Liker 19
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei. 

• Liker 14
Skrevet

Drakk du kaffe i svangerskapet? Da fikk hun i seg mer koffein enn fra en slurk burn

Anonymkode: 01513...a78

Ikke en dråpe. Drikker ikke kaffe  energidrikke, cola eller noe sånt. Vann eller melk drikker jeg.

• Liker 2
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er snakk om en veldig lav dose med koffein. Nei, småbarn skal ikke ha koffein, men hun tåler en slurk. Sjekk hvor mye koffein det er i Burn og regn ut hvor mye som er i en spiseskje. Det går helt fint.

Hvor mange småbarn har ikke tatt en slurk kaffe av foreldrene sine? Vi hadde visst om det hvis de daua av en slurk.

Endret av Chiyo
  • Liker 12
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Kusina mi drakk 0,5 liter vin når hun var to år for hun fikk tak i den i skapet. Hun ble selvfølgelig beruset, men det gikk helt fint. 

Anonymkode: 91d4f...351

🙈😅

Anonymkode: f22ad...d8d

• Liker 8
Skrevet

Herrefred, dette går bra. Det er snakk om en slurk, ikke en hel boks. Det er ikke noe poeng i å ringe legevakten fordi barnet ditt drakk en slurk med burn. 

Anonymkode: 284f8...fbb

• Liker 10
Skrevet

Er mer betenkt på at man har en energidrikkeboks på stuebordet jeg da. Det er blodharry å drikke. 

Anonymkode: 3ada9...1ad

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...