AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Babyen min er 18 dager gammel og klarer allerede å snu seg fra rygg til siden. Er ikke det veldig tidlig?? Anonymkode: b943b...d5b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Min er 22 og gjør det å. Leger han tilbake på rygg når han sover, men snur seg tilbake stadig. Tenker å at det er veldig tidlig, førstemann gjorde det ikke ihvertfall. Anonymkode: 8b5ff...dc2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Og hvis du svøper MÅ du slutte med det nå. Det er farlig å gjøre når de har begynt å rulle sånn. Anonymkode: bab33...42c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Babyen min er 18 dager gammel og klarer allerede å snu seg fra rygg til siden. Er ikke det veldig tidlig?? Anonymkode: b943b...d5b Er mange babyer som trives best med å feks sove på siden Anonymkode: 1a5ed...3a5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Babyen vår gjorde også det. Spurte jordmor om det, hun sa det var uproblematisk fordi han ikke var sterk nok til å snu seg på magen. Anonymkode: c74ce...98f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå