AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Vi har fått et problem på badet. Dette oppdaget jeg i arbeidstiden i dag. Manneb og jeg har hjemmekontor. Jeg fikk nummeret til rørlegger av mannen min, som ba meg ringe. Han kommer på badet og skrur på kranen. Han går rundt meg og distraherer meg i et stresset og utålmodig tempo. Væremåten hans oste kort lunte. Rørelegger bruker tid på å forklare fordi jeg stiller spørsmål. Mannen min begynner å himle med øynene til meg og gestikulere som om samtalen går " on and on and on" . Han viser med kroppsspråket : Det du spør om er rene selvfølgeligheter, for en oditisk samtale med en ubrukelig person". Jeg ble distrahert. Da jeg fikk landet samtalen og lagt på, klarte jeg ikke dy meg. Jeg spurte hva problemet var og at jeg ikke fant meg i den oppførselen. Det ble et helvete. Han mente det var jeg som hadde vist grimaser til han. Vel, jeg måtte få unna fordi han skrudde på kranene. Hørte fint lite. Han klarte å vri det over på meg og sa at jeg prioriterer min jobb over hans. Det er jeg uenig i. Det ble bare oppgulp og trass. Han sa han skulle flytte ut. Han sparket til skittentlyskurven og løp ut. Jeg ble ringt etter på jobb, men allikevel skulle jeg ofre meg. Jeg måtte droppe ut av møtet og fikse opp på badet. Anonymkode: a65dc...f7e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Dette kan da ikke være et godt og sunt forhold i utgangspunktet? Anonymkode: 6074e...0d3 14
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 I alle dager. En av dere eller begge har en utrolig dårlig dag. Anonymkode: 49873...62e 9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Beklager skrivefeil. Odiotisk= idiotisk Håper noen vil komme med synspunkter. Det er da ikke ok å holde på sånn når jeg gjør så godt jeg kan i telefonen? Anonymkode: a65dc...f7e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Da lar du ham flytte ut Anonymkode: 49e18...48e 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Beklager skrivefeil. Odiotisk= idiotisk Håper noen vil komme med synspunkter. Det er da ikke ok å holde på sånn når jeg gjør så godt jeg kan i telefonen? Anonymkode: a65dc...f7e Før jeg uttaler meg om hva som er ok og ikke må jeg lese begge sider av historien. Det eneste jeg leser ut av ditt innlegg er et forhold som er utrolig usunt. Anonymkode: 6074e...0d3 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Beklager skrivefeil. Odiotisk= idiotisk Håper noen vil komme med synspunkter. Det er da ikke ok å holde på sånn når jeg gjør så godt jeg kan i telefonen? Anonymkode: a65dc...f7e Det er vel ikke bare han som handlet feil. Anonymkode: a7e00...531
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette kan da ikke være et godt og sunt forhold i utgangspunktet? Anonymkode: 6074e...0d3 Vi har det stort sett bra. Problemet mitt med han, er at han ALDRI kan si unnskyld. Føler han seg angrepet som i dag, skal ha finne en måte å angripe tilbake på. Får vi instrukser feks når vi spiller spill i festlige lag, sier han bestemt " hør på meg. Jeg vet jeg har rett" selv når han ikke har det. Når vi har vært på visninger og meglerene har snakket med oss, finner han på å bare snu ryggen til å gå. For meg er det utrolig frekt. Han tar absolutt ingen sekvkritikk. Utrolig irriterende Anonymkode: a65dc...f7e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er vel ikke bare han som handlet feil. Anonymkode: a7e00...531 Jeg vet ikke hva jeg gjorde galt. Jeg gjorde så godt jeg kunne. Jeg ringte, forklarte og stilte spørsmål. Jeg måtte gå unna for å høre mannen jeg snakket med pga. vannkranene. Jeg lagde ingen grimaser som jeg vet om. Jeg gikk bare unna. Jeg var i godt humør inntil jeg så han holde på som han gjorde. Han kritiserte meg. Han viste tydelig hvor dum han syns samtalen var. Først ba han meg ringe, så går han etter meg for å hakke. TS Anonymkode: a65dc...f7e
GrønnNellik68 Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 La han ringe istede så blir det riktig mannfolk er som regel flinkere på sånt syns jeg da samme som med bil 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #11 Skrevet 8. september 2021 Han ba deg ringe. Hvorfor ba han deg ringe om han bare skulle stå der og indikere at du tok opp problemet med rørleggeren feil? Det blir for dumt. Anonymkode: 63fba...0c8 7
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 GrønnNellik68 skrev (5 minutter siden): La han ringe istede så blir det riktig mannfolk er som regel flinkere på sånt syns jeg da samme som med bil For noe massivt pisspreik. Kjønn har da null å gjøre med kompetanse på sånne ting å gjøre. Anonymkode: 51bcf...39a 9
Blomsterpotta Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 Høres ut som han mangler normal folkeskikk. Siden han sa han skulle flytte, så bare la han gjøre det. Er ikke noe å samle på. 2
Bacteria Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 Hvorfor ringte ikke han? Hvis han ba deg om å ordne med rørleggeren, hvorfor blander han seg i samtalen? Holder med deg her. Mannen min kan også blande seg når jeg snakker i telefonen med diverse instanser, det er utrolig irriterende og distraherende. Er bare glad for at vi ikke har hjemmekontor sammen… 😂 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 Høres ut som en real fjott. Anonymkode: cf0be...b16
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #16 Skrevet 9. september 2021 Han er sur fortsatt. Jeg ble veldig irritert. Jeg måtte bare sette en grense og da ble jeg autoritær og krass. Han har en uvane, og det er nettopp det med å vise utålmodighet. Bruker jeg litt for lang tid på å få varer ned i posen på butikken fordi jeg tenker litt på sortering, har han nappet posen fra meg. Gjør jeg noe for sakte, som å vaske på kjøkkenet, ber han meg gå og overtar. Kjører jeg bil " feil", får han kort lunte. I går var det måten jeg snakket med rørlegger på fordi det dro seg ut. Spør jeg om pc-hjelp hjemme, svarer han utålmodig og stygt. Han kommer og river kabelen ut av hendene på meg og fikser ting fort mens han uffer seg. For meg er dette uakseptabel oppførsel. Jeg forstår at begeret kan renne over, men det er jo han som ikke oppførte seg. Det blir sånn skrekk oppførsel som minner om form for koneundertrykkelse på 50-tallet. Jeg fikk nok. Nå går jeg og er usikker på om det allikevel ble feil fordi han sier han flytter ut. TS Anonymkode: a65dc...f7e 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #17 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vi har fått et problem på badet. Dette oppdaget jeg i arbeidstiden i dag. Manneb og jeg har hjemmekontor. Jeg fikk nummeret til rørlegger av mannen min, som ba meg ringe. Han kommer på badet og skrur på kranen. Han går rundt meg og distraherer meg i et stresset og utålmodig tempo. Væremåten hans oste kort lunte. Rørelegger bruker tid på å forklare fordi jeg stiller spørsmål. Mannen min begynner å himle med øynene til meg og gestikulere som om samtalen går " on and on and on" . Han viser med kroppsspråket : Det du spør om er rene selvfølgeligheter, for en oditisk samtale med en ubrukelig person". Jeg ble distrahert. Da jeg fikk landet samtalen og lagt på, klarte jeg ikke dy meg. Jeg spurte hva problemet var og at jeg ikke fant meg i den oppførselen. Det ble et helvete. Han mente det var jeg som hadde vist grimaser til han. Vel, jeg måtte få unna fordi han skrudde på kranene. Hørte fint lite. Han klarte å vri det over på meg og sa at jeg prioriterer min jobb over hans. Det er jeg uenig i. Det ble bare oppgulp og trass. Han sa han skulle flytte ut. Han sparket til skittentlyskurven og løp ut. Jeg ble ringt etter på jobb, men allikevel skulle jeg ofre meg. Jeg måtte droppe ut av møtet og fikse opp på badet. Anonymkode: a65dc...f7e Fikk vibber av en tegneserie. Dette var humor på sitt aller beste Hva om dere skriver ned hva dere gjør dag for dag og sender det til en illustratør. Tipper dette forholdet kvalifiserer til å bli en god tegneserie. Hvem vet, kanskje dere rekker å lage et julehefte ? Anonymkode: 40182...fef 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #18 Skrevet 9. september 2021 Hvor lenge har dette forholdet vart? Om han hisser seg så mye opp for bagateller, hva med større ting? Jeg takler ikke frekke folk, hadde klikka om min mann hadde oppført seg slik som du beskriver mot megler. Anonymkode: 08341...786
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #19 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han er sur fortsatt. Jeg ble veldig irritert. Jeg måtte bare sette en grense og da ble jeg autoritær og krass. Han har en uvane, og det er nettopp det med å vise utålmodighet. Bruker jeg litt for lang tid på å få varer ned i posen på butikken fordi jeg tenker litt på sortering, har han nappet posen fra meg. Gjør jeg noe for sakte, som å vaske på kjøkkenet, ber han meg gå og overtar. Kjører jeg bil " feil", får han kort lunte. I går var det måten jeg snakket med rørlegger på fordi det dro seg ut. Spør jeg om pc-hjelp hjemme, svarer han utålmodig og stygt. Han kommer og river kabelen ut av hendene på meg og fikser ting fort mens han uffer seg. For meg er dette uakseptabel oppførsel. Jeg forstår at begeret kan renne over, men det er jo han som ikke oppførte seg. Det blir sånn skrekk oppførsel som minner om form for koneundertrykkelse på 50-tallet. Jeg fikk nok. Nå går jeg og er usikker på om det allikevel ble feil fordi han sier han flytter ut. TS Anonymkode: a65dc...f7e Herregud. Mannen har sine greier her også, absolutt - men det du beskriver her hadde jeg aldri i verden kunnet leve med. Fy fader for et grusomt menneske du er sammen med, dette er jo helt.. Jeg vet ikke. Mangler litt ord, egentlig. Han er virkelig ufin! Anonymkode: 5f254...fa4 5
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #20 Skrevet 9. september 2021 Han trenger jo virkelig oppdragelse og selvinnsikt. Jeg kan ikke se at du har gjort noe som helst galt, men alle de hendelsene du beskriver hadde jeg ikke orket. Han høres ut som en humørsyk, kontrollerende og sutrende mannebaby Anonymkode: 8b5aa...ca2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå