AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #41 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk. Jeg trenger en faens reality check. Jeg skal ikke gjøre det. Anonymkode: cf479...b56 Jeg syns faktisk du skal gjøre det. Jeg syns det er en koselig ting å gjøre, du er tydeligvis romantisk og det vet jo eks´en din. Dermed er sånne ting helt ok. Han kommer til åpne døren og umiddelbart kjenne igjen kaken, smile litt og kose seg med den. Og alle minnene om en fin tid sammen med deg. Anonymkode: bed1f...953 1
Festlig Skrevet 8. september 2021 #42 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg syns faktisk du skal gjøre det. Jeg syns det er en koselig ting å gjøre, du er tydeligvis romantisk og det vet jo eks´en din. Dermed er sånne ting helt ok. Han kommer til åpne døren og umiddelbart kjenne igjen kaken, smile litt og kose seg med den. Og alle minnene om en fin tid sammen med deg. Anonymkode: bed1f...953 Ja, sånn kunne han også reagert .. i en amerikansk filmversjon der det alltid er en happy ending 🥳 11
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #43 Skrevet 8. september 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Ser det er veldig enstemmig vedtatt at jeg ikke bør gjøre det. Ikke svarene jeg håpte på, men samtidig ser jeg poenget. 😞 Grunnen til at jeg ønsker å gjøre det er fordi jeg er utrolig glad i ham fremdeles. Og fordi han virkelig elsker mat og spesielt denne kaka. Har så lyst å gi ham et kakestykke i det minste. 😭😭 Anonymkode: cf479...b56 La han savne deg. Du er utrolig glad I han fremdeles , han må kjenne på følelsen Hvordan det ikke er å ha deg i livet hans, bare sånn har du Kanskje mulighet til å få han tilbake ❤️Vær sterk 🥰ikke bevis på noen som helst måte at du tenker på han Anonymkode: 7b3df...20c 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #44 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Jeg syns faktisk du skal gjøre det. Jeg syns det er en koselig ting å gjøre, du er tydeligvis romantisk og det vet jo eks´en din. Dermed er sånne ting helt ok. Han kommer til åpne døren og umiddelbart kjenne igjen kaken, smile litt og kose seg med den. Og alle minnene om en fin tid sammen med deg. Anonymkode: bed1f...953 Tenker det samme. Dessuten så er det barn i bildet. Forstå seg på de mennesker som er så negative til gode handlinger. Enkelte gjør verden til en ubehagelig sted å bo når man til enhver tid skal tro det verste om alt. TS. Gjør det hjertet ditt sier, tror du mannen blir litt glad av denne kaka så leverer du den på døra Anonymkode: 8a273...434
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #45 Skrevet 8. september 2021 Ta med kaka på jobb heller. Anonymkode: 297dc...60e 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #46 Skrevet 8. september 2021 Æsj, hvem vil ha et ekkelt kakestykke i plastboks på trappa? Han hadde ikke skjønt noen ting og lagt det rett i søpla. Helt sikkert. (Dessuten har han garantert glemt at han en gang sa at det var hans «favoritt»). Nei TS, det er så tragisk at du engang tenker at det hadde vært en god ide. Anonymkode: 8f370...b8c 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #47 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Tenker det samme. Dessuten så er det barn i bildet. Forstå seg på de mennesker som er så negative til gode handlinger. Enkelte gjør verden til en ubehagelig sted å bo når man til enhver tid skal tro det verste om alt. TS. Gjør det hjertet ditt sier, tror du mannen blir litt glad av denne kaka så leverer du den på døra Anonymkode: 8a273...434 Nei. Bare nei. TS vil ikke legge ut denne kaka for eksens skyld. Om hun gjør det er det for å nære sin sykelig desperate fantasi. Sitt oppheng i en mann som har dumpet henne. Anonymkode: f5b68...c04 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #48 Skrevet 8. september 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Du må jo for faen våkne opp og drite i ham! Tenk gjerne "oi dette er yndlingskaka til eksen, han hadde sikkert blitt glad for å få... MEN HAN ER IKKE HER SÅ HAN FÅR IKKE EN DRITT GRRRR MUAHAHHAA" SÅ knivstikker du den kaka hardt før du spiser den selv, som den sterke selvstendige kvinnen du er. Anonymkode: 129a9...21b Jeg elsker dette innlegget 😂 ❤️ 👌 Anonymkode: 6a5f4...630 6
Turkis Sau Skrevet 8. september 2021 #49 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns faktisk du skal gjøre det. Jeg syns det er en koselig ting å gjøre, du er tydeligvis romantisk og det vet jo eks´en din. Dermed er sånne ting helt ok. Han kommer til åpne døren og umiddelbart kjenne igjen kaken, smile litt og kose seg med den. Og alle minnene om en fin tid sammen med deg. Anonymkode: bed1f...953 Nei. Han kommer til åpne døren, kjenne igjen kaken, kjenne at det går kaldt nedover ryggen og pulsen skyter i været. Og alle minnene om hvorfor det ble slutt mellom dere. Deretter kommer han til blokke deg på alle plattformer, og få besøksforbud om du gjør noe mer. Min teori. 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #50 Skrevet 8. september 2021 Turkis Sau skrev (10 minutter siden): Nei. Han kommer til åpne døren, kjenne igjen kaken, kjenne at det går kaldt nedover ryggen og pulsen skyter i været. Og alle minnene om hvorfor det ble slutt mellom dere. Deretter kommer han til blokke deg på alle plattformer, og få besøksforbud om du gjør noe mer. Min teori. Helt enig. TS du må ikke høre på de som sier det er en god idé. Mulig de mener det sarkastisk, men enkelte mener det nok fra hjertet (og skulle sikkert ønske at deres eks gjorde dette.) Anonymkode: 0c5f9...6d0 2
Gjest Warrior Skrevet 8. september 2021 #51 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg syns faktisk du skal gjøre det. Jeg syns det er en koselig ting å gjøre, du er tydeligvis romantisk og det vet jo eks´en din. Dermed er sånne ting helt ok. Han kommer til åpne døren og umiddelbart kjenne igjen kaken, smile litt og kose seg med den. Og alle minnene om en fin tid sammen med deg. Anonymkode: bed1f...953 Helt enig i dette. Noe annet hvis det har vært mye krangel mellom dere. Hvis ikke. Hvorfor ikke være hyggelig selv om det er eksen? Går fint an å være venner med ekser Det er i alle fall bedre det enn å være fiender med de og ikke tåle hverandre. Det er slitsomt. Så er det bedre å gi bort kaka enn at den går i søpla i alle fall.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #52 Skrevet 8. september 2021 Slutt å bake kaker som minner deg om eksen. Du lurer deg selv. Han vil ikke ha deg. Anonymkode: e5c89...2a3 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #53 Skrevet 8. september 2021 Hva om han hadde delt kaka med den nye dama si og ledd av hvor dum du er? Du er ikke det, men dette må du ikke finne på ♥️ Anonymkode: 055f8...84a
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #55 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Kan legge til at han bor på vei til jobb, så er kun snakk om å legge den fra meg på veien til jobb i morgen tidlig feks. Han forstår jo sikkert den er fra meg, og jeg tenker jo at det er en hyggelig overraskelse å få.. bare vise han at jeg tenker på ham liksom.. Anonymkode: cf479...b56 Nei! Anonymkode: 6931d...104 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #56 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det er faktisk etter det ble slutt at denne ekle personen jeg er i dag kom fram. Denne needy, såra, idiotiske taperen som ble dumpa av en mann som ikke brydde seg. Som visstnok tror at om han bare får spise denne kaka som han elsker, så skal han huske det fine vi hadde, de gode minnene, huske tilbake på at han faktisk elsker meg. Fy f… jeg vet det er patetisk, jeg vet det!! Og det hater jeg meg selv for. 😭😭😭 Anonymkode: cf479...b56 Ikke hat deg selv, det er helt naturlig å føle det du føler❤ Nå handler det om å stå sterkt i det, du vil vinne på det i lengden. I mellomtiden spiser du kake og tenker på grunnene til at det ble brudd - og ikke på de gode tidene før i tiden. Anonymkode: 0fdc8...b51 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #57 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det er faktisk etter det ble slutt at denne ekle personen jeg er i dag kom fram. Denne needy, såra, idiotiske taperen som ble dumpa av en mann som ikke brydde seg. Som visstnok tror at om han bare får spise denne kaka som han elsker, så skal han huske det fine vi hadde, de gode minnene, huske tilbake på at han faktisk elsker meg. Fy f… jeg vet det er patetisk, jeg vet det!! Og det hater jeg meg selv for. 😭😭😭 Anonymkode: cf479...b56 Du er IKKE alene om å ha sånne tanker. Fy søren. Vært der såååå til de grader sjøl. La en periode nesten opp livet mitt etter "hvis om atte tenk om" jeg treffer på han tilfeldigvis Grusomt å ha det sånn. Det er bedre nå, men langt fra helt over den tankegangen min. Det er over 1 år siden det ble slutt, og vi har vært av og på helt til nå. Kunne jeg gjort det om igjen, hadde jeg gjort myyye annerledes, for dette året jeg har hatt nå, det unner jeg ingen..... Føelsesmessig fullstendig kaos. Anonymkode: c68ed...6f4 2
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #58 Skrevet 9. september 2021 Nei, det skal du ikke. Hadde det vært et «godt» brudd, hvor begge var enige, dere skiltes som venner og var på god talefot (og kanskje spiste middag en dag i uka sammen med barna), så kunne du levert kaken på jobb og sendt en melding. Samme som man kunne gjort med en venn. Men når bruddet er merkelig og man ikke prater? Nei, nei og NEI! Forstår det er vondt, men du virker da bare desperat og needy. Frys kaken, ta den med på jobb, kast den, gi den til fuglene, gjør hva som helst annet med den. Neste gang baker du en kake som ikke minner om eksen. Så håper jeg du snart får det bedre med deg selv ❤️ men ikke vis han hvor nedpå og desperat du er, kjempe imot de dårlige sidene som nå kommer frem i deg, det er en kamp men du kan vinne tilbake deg selv. Anonymkode: 93f81...5c6 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #59 Skrevet 9. september 2021 Hei! Håper du tok resten av kaken med på jobb og delte med dine kolleger, eller satte den i fryseren så du og barna dine kan kose dere med den senere. ❤️ Eksen din kan heller få smake den deilige kaken din neste gang dere skal feire barnas bursdag i fellesskap og du har bakt en ny 😊 Det blir mer naturlig og hyggelig. Anonymkode: 13112...372 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #60 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Ser det er veldig enstemmig vedtatt at jeg ikke bør gjøre det. Ikke svarene jeg håpte på, men samtidig ser jeg poenget. 😞 Grunnen til at jeg ønsker å gjøre det er fordi jeg er utrolig glad i ham fremdeles. Og fordi han virkelig elsker mat og spesielt denne kaka. Har så lyst å gi ham et kakestykke i det minste. 😭😭 Anonymkode: cf479...b56 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Kan legge til at han bor på vei til jobb, så er kun snakk om å legge den fra meg på veien til jobb i morgen tidlig feks. Han forstår jo sikkert den er fra meg, og jeg tenker jo at det er en hyggelig overraskelse å få.. bare vise han at jeg tenker på ham liksom.. Anonymkode: cf479...b56 Nei, det du ønsker er at han skal tenke på deg, og at han skal komme tilbake. Da syns jeg det er bedre at du sender han en melding eller ringer han og sier at du ønsker å snakke med han, spesielt dersom bruddet er uavklart. Når det er sagt, så vet jeg ikke om jeg hadde ønsket å gå inn i et forhold igjen med en mann som forlot bpde barn og kone uten kontakt eller en god grunn. Anonymkode: 0f4ae...9d9 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå