AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Jeg har laget en kake som gjorde at jeg ble veldig påminnet eksen. Det var favoritten hans. Sitter her og griner som en idiot. Har hvertfall ikke lyst å spise den selv. Får la ungene spise og deretter står jeg nå mellom 2 valg: fryse den andre halve eller legge den i en tupperware og legge den på trappa eller i postkassa til eksen. Vil det være veldig veldig teit????? Kan legge til at det har vært slutt i 4 mnd, bruddet var merkelig…vondt, men ikke klart. Et veldig uavklart brudd… han verken ringer eller sender melding, men det gjør ikke jeg heller. Men nå fikk jeg så lyst å gi ham denne kaka da. Skal jeg????? Anonymkode: cf479...b56
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 8. september 2021 Nei Anonymkode: e0436...3d0 66
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Putt i fryseren Anonymkode: 49227...885 37
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har laget en kake som gjorde at jeg ble veldig påminnet eksen. Det var favoritten hans. Sitter her og griner som en idiot. Har hvertfall ikke lyst å spise den selv. Får la ungene spise og deretter står jeg nå mellom 2 valg: fryse den andre halve eller legge den i en tupperware og legge den på trappa eller i postkassa til eksen. Vil det være veldig veldig teit????? Kan legge til at det har vært slutt i 4 mnd, bruddet var merkelig…vondt, men ikke klart. Et veldig uavklart brudd… han verken ringer eller sender melding, men det gjør ikke jeg heller. Men nå fikk jeg så lyst å gi ham denne kaka da. Skal jeg????? Anonymkode: cf479...b56 Legg den i fryseren. Ta vare på deg selv ❤️ Anonymkode: ce5ed...b06 17
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Nei. Gi den til ungene dine, og frys resten. Ikke legg en halv kake på trappa til eksen, som du ikke har noen kontakt med lenger. Hadde han hatt bursdag og det var en HEL kake, så kanskje ja, men jeg tror jeg ville droppet det uansett. Som sagt, han virker ikke å ville ha noen kontakt med deg, og få en kake på trappa tror jeg han ville kastet, selv om han gjettet at den var fra deg. Kanskje han ville mistenke at du hadde puttet den full av lakserende midler eller noe.... Anonymkode: 0ead2...cef 16
Jessic_a Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Ta vare på deg selv, legg den i fryseren ❤️ 6
Ullvott Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Fryseren (eller matavfallsbøtta, uten at dette må utvikle seg til en diskusjon om det er riktig å kaste mat) er rett adresse for resten av kaka. Trappa til exen er veldig veldig feil adresse. 20
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Ikke minst: ikke legg den i en Tupperware-boks. De er jo (fremdeles) dyre varer, så om du skulle legge den noe sted, bruk en isboks eller en annen billig boks!! Med en Tupperware-boks vil jo eksen tjene på det... (Tupperware =/= plastboks) Anonymkode: 5f0d4...a22 4
Violetta Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 Hva tror du kommer til å skje? At han vil ha deg tilbake? Jeg synes det høres ut som en dårlig amerikansk film. Behold både selvrespekten og kaken. 17
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Jeg har laget en kake som gjorde at jeg ble veldig påminnet eksen. Det var favoritten hans. Sitter her og griner som en idiot. Har hvertfall ikke lyst å spise den selv. Får la ungene spise og deretter står jeg nå mellom 2 valg: fryse den andre halve eller legge den i en tupperware og legge den på trappa eller i postkassa til eksen. Vil det være veldig veldig teit????? Kan legge til at det har vært slutt i 4 mnd, bruddet var merkelig…vondt, men ikke klart. Et veldig uavklart brudd… han verken ringer eller sender melding, men det gjør ikke jeg heller. Men nå fikk jeg så lyst å gi ham denne kaka da. Skal jeg????? Anonymkode: cf479...b56 Klart du kan gi Jan den kaka, om den inneholder arsenikk. Ikke ellers. Anonymkode: bc25e...62c 7
Elib Skrevet 8. september 2021 #11 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg har laget en kake som gjorde at jeg ble veldig påminnet eksen. Det var favoritten hans. Sitter her og griner som en idiot. Har hvertfall ikke lyst å spise den selv. Får la ungene spise og deretter står jeg nå mellom 2 valg: fryse den andre halve eller legge den i en tupperware og legge den på trappa eller i postkassa til eksen. Vil det være veldig veldig teit????? Kan legge til at det har vært slutt i 4 mnd, bruddet var merkelig…vondt, men ikke klart. Et veldig uavklart brudd… han verken ringer eller sender melding, men det gjør ikke jeg heller. Men nå fikk jeg så lyst å gi ham denne kaka da. Skal jeg????? Anonymkode: cf479...b56 Nei nei og herregud atter Nei 😭😭😭🤣 hvorfor?? 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 Ser det er veldig enstemmig vedtatt at jeg ikke bør gjøre det. Ikke svarene jeg håpte på, men samtidig ser jeg poenget. 😞 Grunnen til at jeg ønsker å gjøre det er fordi jeg er utrolig glad i ham fremdeles. Og fordi han virkelig elsker mat og spesielt denne kaka. Har så lyst å gi ham et kakestykke i det minste. 😭😭 Anonymkode: cf479...b56
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 Kan legge til at han bor på vei til jobb, så er kun snakk om å legge den fra meg på veien til jobb i morgen tidlig feks. Han forstår jo sikkert den er fra meg, og jeg tenker jo at det er en hyggelig overraskelse å få.. bare vise han at jeg tenker på ham liksom.. Anonymkode: cf479...b56
Ullvott Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har så lyst å gi ham et kakestykke i det minste. 😭😭 Anonymkode: cf479...b56 At du skal ligge unna har ikke noe med størrelsen på kakestykket å gjøre, eller at det er på vei til/fra noe annet. Det er en no-no uansett. Vi forstår selvsagt at du er glad i ham fremdeles. Ellers ville du ikke tenkt tanken, engang. Dessverre er det slik at du bare gjør det vondere og vanskeligere for deg selv ved å seigpine deg selv på denne måten. Du tror og håper, men bør heller holde deg hard. Tenk på det som å trekke av et plaster, bare i mye større format. Gjør kort prosess istedenfor å trekke det ut i tid. Endret 8. september 2021 av Ullvott 16
Bøtteballetten Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kan legge til at han bor på vei til jobb, så er kun snakk om å legge den fra meg på veien til jobb i morgen tidlig feks. Han forstår jo sikkert den er fra meg, og jeg tenker jo at det er en hyggelig overraskelse å få.. bare vise han at jeg tenker på ham liksom.. Anonymkode: cf479...b56 Nei glem det ! Så enkelt og så greit. 8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #16 Skrevet 8. september 2021 Grei regel: alt som har med ex å gjøre = nei. Ex…it. Behold verdigheten og glem ham, uansett hvor vanskelig det måtte være. Anonymkode: 4bfb0...780 8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #17 Skrevet 8. september 2021 Nei! Du har barn, slutt å oppføre deg så desperat. Anonymkode: 0c5f9...6d0 9
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #18 Skrevet 8. september 2021 Ta deg sammen Anonymkode: 83814...f07 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #19 Skrevet 8. september 2021 GUd bedre NEI. Anonymkode: 129a9...21b 5
wandagirl Skrevet 8. september 2021 #20 Skrevet 8. september 2021 Fryseren, søpla eller til naboen. 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå