AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Hva tenker dere om at eldre søsken kan komme til å smitte babyen dere har som er under ett år. Er dere veldig bekymret? De sier jo risikoen er litt større for de minste. Anonymkode: 53083...3eb
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Overhodet ikke Anonymkode: a0f8d...8bd
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Null bekymring. Det er jo uansett ikke noe man kan kontrollere, søsken må jo få ha nærkontakt uansett. Da hadde jeg bekymret meg minst like mye for at dere foreldre smitter babyen... (i og med at fullvaksinerte også kan bære smitte) Anonymkode: 7eedf...42d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Nei, ikke bekymret i det hele tatt. Mye mer bekymret for alle andre slags luftveisinfeksjoner, men man kan jo ikke holde dem hjemme og borte fra andre barn heller. Anonymkode: 83b7a...25f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Altså, jeg håper jo vi slipper å få det i hus men er litt mer avslappet til det nå som minste har bikket 3 mnd. Tenker også de får noe beskyttelse gjennom morsmelk Anonymkode: 76f30...826
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Jeg hadde nok vært litt forsiktig. Jeg har ikke spedbarn selv nå, men jeg har tenkt tanken mange ganger på de som har spedbarn og storesøsken, spesielt nå når det er så mye smitte i skolene. Jeg har tenkt at jeg syns det er rart det åpnes sånn opp på skolene, når smittetallene er så høye, for barn og ungdom blir smittet, og de tar med seg smitten hjem til familien, til bl.a spedbarn, men også til familiemedlemmer som kanskje er i risikogruppen, og som kanskje mest sannsynlig ikke tåler vaksinen så godt og derfor har stått over vaksinasjon. Skumle greier😔 Anonymkode: fffe8...b89
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Nja jeg tenker jo på det. Minstemann er 5 mnd, og jeg har en i 1 klasse og en i 10 klasse. Så ja, tanken streifer meg absolutt, men det er ikke så mye å gjøre med det egentlig - barna må jo på skolen. Og de må få lov til å komme hjem også 🤪 Anonymkode: c50af...883
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå