Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Bøker, katter og sjokolade.
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Sjokolade, kaffe og bøkene mine😬👍
Kalikalinka Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Glad jeg slipper å faktisk velge. Hadde virkelig ikke funka. 2
Lill3My Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Kaffe og bøker, uten tvil. Om den tredje skal være Metflix eller sjokolade er jeg imidlertid usikker på. Finnes jo så mange andre strømmetjenester. Samtidig: hadde sjokolade ikke eksistert hadde jeg spart meg for mange kalorier 🙈 1
Rosewood Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Kaffe (livsnødvendig for at jeg skal funke om dagen), ost (de aller diggeste middager er gratinert med ost), og sjokolade 1
Veggdyret Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 Katter og bøker, uten tvil. Litt dødt løp mellom sjokolade og ost på sisteplass - koffein får jeg alltids tak i på et annet format enn kaffe. (Spørsmål - hvis du beholder taco men ikke ost, får du da ikke ha ost på tacoen din?) 1
Strange Doll Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 Veggdyret skrev (53 minutter siden): Katter og bøker, uten tvil. Litt dødt løp mellom sjokolade og ost på sisteplass - koffein får jeg alltids tak i på et annet format enn kaffe. (Spørsmål - hvis du beholder taco men ikke ost, får du da ikke ha ost på tacoen din?) ooh det er jo faktisk utslagsgivende 1
Amatør1 Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 Vin og katter. Resten klarer jeg meg fint uten.
Skogkatten Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 Enig med deg, TS. Katter, bøker og sjokolade er det eneste der jeg virkelig ikke hadde klart med uten. 1
Tovalova Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 Hunder, bøker og .... sjokolade. Må på kaffeavvenning da men det er sjokoladen verdt! 1
Rumle Skrevet 8. september 2021 #18 Skrevet 8. september 2021 (endret) Katter, bøker og kaffe måtte det vel blitt da .. Men vil helst ha med vin og sjokolade også Og ost! Endret 8. september 2021 av Rumle 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå