AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Har merket at nå under corona, så har jeg brukt mye mindre klær. Går stort sett i tre forskjellige antrekk. Merker egentlig at det er litt deilig også, for jeg slipper å tenke på hva som passer sammen. Har derfor tenkt å gå gjennom skapet og kvitte meg med en del. Kan godt hende jeg kjøper noe nytt også. Men hva er et minimum must å ha? Jeg bruker uniform på jobb, så jeg trenger ikke tenke på jobbantrekk. Er stort sett på tur hver dag, så det går jo mye i turbukse/tights. Så da er det jo helst klær til helgene og i hverdagen hvis jeg skal noe annet enn å bare være hjemme. Er glad i å pynte meg litt, men ikke overdådig. Anonymkode: 5b6bb...9ff
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 For meg er dette minimum: 3 par jeans: en svart, en blå og en lys En svart kjole 5 t-skjorter/topper 8 truser 5 bh 5 par sokker 3 treningstights 3 sports bh 1 par treningsko 2 par sneaker: 1 hvit og 1 anne. Farge 2 par pumps: 2 forskjellige farger 1 par tur sko 1 par støvletter 2 blazere 3 skjorter 1 skinnjakke 1 dongerijakke 1 vinterjakke 1 kåpe 2 skjerf 1 par hansker 1 lue 1 par solbriller + Vesker/sekker Var det jeg kom på nå i hvertfall 😅 Anonymkode: 507ef...c8c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå