AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Har hørt en del negativt, frekke ansatte og sånn Anonymkode: adbac...316
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Peanut skrev (2 timer siden): Jeg har aldri opplevd noe negativt <_< Men hva med at det ikke er lov å ta på noe, til og med på testere, kan ikke lukte på parfyme, ingenting? Jeg synes dette er idioti Anonymkode: adbac...316 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Jeg har bare god erfaring derfra, jeg har møtt hyggelige og kunnskapsrike ansatte som har hjulpet meg med å finne favoritter i både parfyme og sminke som jeg er veldig fornøyd med. Anonymkode: 090af...f6f 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #6 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Men hva med at det ikke er lov å ta på noe, til og med på testere, kan ikke lukte på parfyme, ingenting? Jeg synes dette er idioti Anonymkode: adbac...316 Sånn har det vært på min nærmeste Kicks siden koronaens inntog. Vil man prøve noe må man få hjelp av de ansatte. Anonymkode: e0b03...d8d 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #7 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sånn har det vært på min nærmeste Kicks siden koronaens inntog. Vil man prøve noe må man få hjelp av de ansatte. Anonymkode: e0b03...d8d Jeg snakker ikke om å prøve noe, men om å ta på parfymeflasker. Det er lov på alle Kicks / Fredrik og Louisa. Anonymkode: adbac...316 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #8 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg snakker ikke om å prøve noe, men om å ta på parfymeflasker. Det er lov på alle Kicks / Fredrik og Louisa. Anonymkode: adbac...316 Det har det ikke vært lov til på de Kicks og F&L-butikkene jeg har vært innom siden koronaen sin inntreden heller. Anonymkode: 2f7a8...0f7
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #9 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg snakker ikke om å prøve noe, men om å ta på parfymeflasker. Det er lov på alle Kicks / Fredrik og Louisa. Anonymkode: adbac...316 Hvorfor skal man ta på flasker dersom man ikke skal prøve dem? Jeg er da ikke et lite barn, som må plukke på alt for å utforske det. Anonymkode: 49faf...72f 4
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #10 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Jeg snakker ikke om å prøve noe, men om å ta på parfymeflasker. Det er lov på alle Kicks / Fredrik og Louisa. Anonymkode: adbac...316 Hvorfor skal du ta på noe som du ikke skal ha? Om du vil prøve så hjelper de deg da. Jeg har ingen negative erfaringer derfra. Anonymkode: 73861...414 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #11 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det har det ikke vært lov til på de Kicks og F&L-butikkene jeg har vært innom siden koronaen sin inntreden heller. Anonymkode: 2f7a8...0f7 Joda. Du kan ta på flaskene, på parfyme og sånn. Anonymkode: adbac...316
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #12 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor skal man ta på flasker dersom man ikke skal prøve dem? Jeg er da ikke et lite barn, som må plukke på alt for å utforske det. Anonymkode: 49faf...72f Å lukte på det. Helt normalt. Anonymkode: adbac...316 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #13 Skrevet 9. september 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvorfor skal du ta på noe som du ikke skal ha? Om du vil prøve så hjelper de deg da. Jeg har ingen negative erfaringer derfra. Anonymkode: 73861...414 Vel, jeg synes at når de går etter deg og skriker "ikke lov! ikke lov!", er det meget ubehagelig. Kicks og Fredrik og Louisa har ikke noe sånt. Jeg kan lukte på parfyme, sjekke ingredienser på produktene osv. Ingen som går etter meg, ingen som kjefter på meg. Anonymkode: adbac...316 1
Vinky Skrevet 9. september 2021 #14 Skrevet 9. september 2021 Har hatt veldig hyggelige opplevelser der. Syns det er bedre service der enn på mange andre parfymerier. De som jobber der virker veldig kunnskapsrike også. 1
Peanut Skrevet 10. september 2021 #15 Skrevet 10. september 2021 On 9/8/2021 at 9:02 PM, AnonymBruker said: Men hva med at det ikke er lov å ta på noe, til og med på testere, kan ikke lukte på parfyme, ingenting? Jeg synes dette er idioti Anonymkode: adbac...316 Vel, det har jeg ingen erfaring med. Har ikke opplevd det O_o
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #16 Skrevet 10. september 2021 Peanut skrev (15 minutter siden): Vel, det har jeg ingen erfaring med. Har ikke opplevd det O_o Besøk dem snarest så får du se. De har i hvert fall mistet meg som kunde. Første og siste gang. Anonymkode: adbac...316
Peanut Skrevet 10. september 2021 #17 Skrevet 10. september 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Besøk dem snarest så får du se. De har i hvert fall mistet meg som kunde. Første og siste gang. Anonymkode: adbac...316 Jeg var der for to uker siden. Merket ikke noe annerledes <_<
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #18 Skrevet 10. september 2021 On 9/8/2021 at 9:02 PM, AnonymBruker said: Men hva med at det ikke er lov å ta på noe, til og med på testere, kan ikke lukte på parfyme, ingenting? Jeg synes dette er idioti Anonymkode: adbac...316 Hvordan gikk du kledd? Sa du hei til de ansatte? Gikk du rundt og tok på alt du så? Anonymkode: bd38c...cb3
Gjest Blondie65 Skrevet 10. september 2021 #19 Skrevet 10. september 2021 Både Fredrik & Louisa og Kicks i Bergen har "forbud" mot å ta på varene eller lukte på dem som korona tiltak. Jeg har aldri hørt om Gimle parfymeri. Er det et lokalt et i hovedstaden, kan du ikke skrive det da?
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #20 Skrevet 10. september 2021 8 minutter siden, Blondie65 said: Jeg har aldri hørt om Gimle parfymeri. Er det et lokalt et i hovedstaden, kan du ikke skrive det da? Gimle Parfymeri ligger ved Bygdøy Allé i Oslo. (Det er vel det at man «regner» med at alle vet.) Anonymkode: bd38c...cb3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå