Gå til innhold

Flere som føler seg som en dass etter kort tid ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvordan folk klarer å ha avtaler og dra på besøk til folk rett etter jobb. Virker som alle har timeplanen full hver dag med gjøremål og er knapt hjemme i det hele tatt. Jeg er sånn at når jeg er ferdig på jobb så føler jeg meg (nå i sommerhalvåret) svett i trynet, føttene mine er varme og slitne etter en lang dag så vegrer meg for å ta av skoene, føler hud og hår er forurenset av nærkontakt med mennesker, div lukter fra kafeer osv, trafikk osv. Men alle ser jo så smashing ut mens jeg ser ut som en dass med glinsende ansikt og egentlig bare klar for å dra hjem til sofaen. Idag skulle venninnen min til en annen venninne rett etter jobb og så skulle de videre på noe annet igjen. Altså hvordan klarer folk dette? 😳

Anonymkode: 11c72...27c

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å ha med en hårbørste, litt sminke, evt en frisk topp. Dessuten får folk ta meg som jeg er når vi treffes etter jobb. Tror nok det er mer i hodet ditt at alle ser så mye freshere ut.

Anonymkode: 19768...7cf

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Du er ikke den eneste. Føler meg også klar for dusjen når jeg har vært på jobb eller annet i x antall timer. Hadde ikke takla å gå rett fra jobb til fest feks, selv om jeg ikke vet at jeg er direkte skitten, bare føler meg ekkel. 

Anonymkode: 68324...ba5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...