AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Del Skrevet 8. september 2021 Hva er grunnen til at Rikshospitalet har 2135 behandliger på vent, mens ullevaal kun har 57stk? Geografisk så ligger jo disse nesten på samme sted... Erfaringer? Vil jo gå for den med kortets ventetid, men hvorfor har den så innmari mye korere kø? Dårlig rykte der? Anonymkode: 8bea1...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mr.popcorn Skrevet 8. september 2021 #2 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er grunnen til at Rikshospitalet har 2135 behandliger på vent, mens ullevaal kun har 57stk? Geografisk så ligger jo disse nesten på samme sted... Erfaringer? Vil jo gå for den med kortets ventetid, men hvorfor har den så innmari mye korere kø? Dårlig rykte der? Anonymkode: 8bea1...534 Hvis jeg har skjønt det riktig samarbeider disse to, vi var på oppstart samtale på Ullevål, men gjennomførte IVF på Riksen. Jeg husker ikke helt hva de sa, men de hadde ett system på at de som trengte noe ekstra oppfølging gjennomførtes på Ullevål, men de aller fleste var på Riksen. Så det kan ikke velges mellom de to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DNX Skrevet 8. september 2021 #3 Del Skrevet 8. september 2021 mr.popcorn skrev (53 minutter siden): Hvis jeg har skjønt det riktig samarbeider disse to, vi var på oppstart samtale på Ullevål, men gjennomførte IVF på Riksen. Jeg husker ikke helt hva de sa, men de hadde ett system på at de som trengte noe ekstra oppfølging gjennomførtes på Ullevål, men de aller fleste var på Riksen. Så det kan ikke velges mellom de to. Det stemmmer. Det normale er oppstartssamtale på Ullevål og om de mener man er kvalifisert til offentlig IVF blir man sendt videre til Rikshospitalet der selve IVF-prosessen gjennomføres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå