Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 26. september 2005 #1 Skrevet 26. september 2005 Hei, Jeg skal kjöpe ny rouge i dag, og vil gjerne ha noen gode anbefalinger fra dere! Er det noen her som har kjöpt super-rougen, så let me know:)
Gjest Xavia Skrevet 26. september 2005 #2 Skrevet 26. september 2005 Rouge har jeg ikke brukt på flere år. Her går det kun i solpudder.
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2005 #3 Skrevet 26. september 2005 Jeg har Diorblush, og er mellomfornøyd. Fargen er fin-fin, men jeg synes den er vanskelig å legge fint og jevnt, selv med lett hånd. Egentlig synes jeg Touch Blush fra Clinique (krem som tørker til pudder på huden) er mye finere.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 26. september 2005 #4 Skrevet 26. september 2005 Takk for svar! Har du prövd lancome sin creme-rouge? Blush fra Clinique, er denne veldig "dekkende"..?
Gjest Gjesta Skrevet 26. september 2005 #5 Skrevet 26. september 2005 Jeg prøvde såvidt Blush Focus, men konsistensen på Clinique sin er mye finere og mer naturlig. Den kan godt brukes alene, uten noen annen sminke. Me like
Gjest gjest1 Skrevet 26. september 2005 #6 Skrevet 26. september 2005 Synes fortsatt Chanel pudderrouge er det aller beste man får tak i. Har hørt mye bra om gelrouge fra Clinique, men har ikke prøvd selv enda. Lancome pudderrouge og YSL touche blush var ikke spesielt bra.
Gjest Gjest Skrevet 26. september 2005 #7 Skrevet 26. september 2005 Her i gården går det i MAC, Loreal og Chanel! Av kremrouge har jeg bare prøvd den fra Clarins, og den satt lenge og var greit å fordele,men jeg synes at pudderrougen gir bedre resulat-selv om den kanskje ikke sitter like bra?!
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 27. september 2005 #8 Skrevet 27. september 2005 Jeg har Diorblush, og er mellomfornøyd. Fargen er fin-fin, men jeg synes den er vanskelig å legge fint og jevnt, selv med lett hånd. Egentlig synes jeg Touch Blush fra Clinique (krem som tørker til pudder på huden) er mye finere. ← Kjöpe den i går (Touch Blush) og det ble kjempe bra! har sett på den för, men aldri hört noe. Takk:)
Miss-X Skrevet 27. september 2005 #9 Skrevet 27. september 2005 Jeg synes clarins sin Muliblush ( kremrouge ) er kjempebra. Sitter lenge og ser naturlig ut. Nr 2 passer de fleste.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #10 Skrevet 27. september 2005 Wow, denne koster jo bare 82 kr på strawberrynet! Blir enda billigere for meg, får rabatt fordi jeg har kjøpt så mye.. Hvilken farge tror dere en veldig lys hud passer av de der er? Har blondt hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå