Gå til innhold

Ok antrekk for en date?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må høre med dere damer om dette er et ok antrekk for en date? Kommer til å ha svarte sneakers til

4654535.jpg

Anonymkode: 97db8...598

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som hetero mann.. Nei, ikke med mindre du søker etter å bli stemplet med en gang...

• Liker 3
Skrevet

Nei, ikke ok. Vil anbefale deg å finne en bukse som passer (denne er altfor lang), samt en uten hull.

Lykke til på date! 

Anonymkode: cdb5d...43b

• Liker 3
Skrevet

Sheesh, kan du ikke gjøre deg litt flid en gang? 😐

Anonymkode: e3cb9...56d

• Liker 4
Skrevet

Ehm.. no. Finn en bukse uten hull. Og en som passer din kropp. 

Anonymkode: aa718...625

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Må høre med dere damer om dette er et ok antrekk for en date? Kommer til å ha svarte sneakers til

4654535.jpg

😂😂...Flott antrekk!

Skrevet

Hvor er daten? Tenker det er et greit antrekk til en avslappet date på café eller lignende. Hvis det er på kveldstid hadde jeg kanskje valgt en kul skjorte/genser i stedet?

Som mange andre så elsker jeg ikke jeansene, men smaken er som baken og generelt tenker jeg jeans er ok på date.

Skrevet
1 minutt siden, Zooey said:

Hvor er daten? Tenker det er et greit antrekk til en avslappet date på café eller lignende. Hvis det er på kveldstid hadde jeg kanskje valgt en kul skjorte/genser i stedet?

Som mange andre så elsker jeg ikke jeansene, men smaken er som baken og generelt tenker jeg jeans er ok på date.

Takk for råd, er bare bare avslappet på cafe, men da skifter jeg bukse til en uten hull🙂

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Takk for råd, er bare bare avslappet på cafe, men da skifter jeg bukse til en uten hull🙂

Så koselig. Lykke til!

Skrevet

Hvis dette er klær du liker å gå i synes jeg du kan gå sånn. Hvis du uansett ikke har planer om å endre stil på sikt er det jo greit at den du møter blir kjent med deg som du er, og ikke et glansbilde.

Anonymkode: 47d76...210

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Lykke til på date! 

1 minutt siden, Zooey said:

Så koselig. Lykke til!

Tusen takk🙂

Skrevet

Nei,alt for slaskete. 

Anonymkode: c3b26...2cb

Skrevet

Hvis du er han i midten så.

FFB41EA4-CCB5-49C3-B031-4A9C05A08214.jpeg

Anonymkode: 99ceb...4e0

• Liker 2
Skrevet

Har du kjede i halsen, caps og rullings i munnviken også? Og dama du skal møte elsker gatebil?

Kjør på!

Hvis ikke? NEI!!!

Skrevet

Ville vel valgt en bukse som hang LITT mer sammen.

Men det som er virkelig ille her, er at buksa er MØKKETE. Grøss. Tror ikke det finnes ei eneste dame som synes det er attraktivt at daten kommer i skitne klær. 

Skrevet

Hvis det er sånn første/andre date så hadde jeg valgt en olabukse uten hull. Men jeg er ikke enig med de som skriver at den er for lang, synes for lange bukser er ganske fint og litt sexy både på menn og kvinner

Skrevet
6 minutter siden, Bacteria said:

Men det som er virkelig ille her, er at buksa er MØKKETE. Grøss. Tror ikke det finnes ei eneste dame som synes det er attraktivt at daten kommer i skitne klær. 

Jeg tror ikke buksen er skitten, tror den skal være sånn. Eller kan også være skittent speil da😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror ikke buksen er skitten, tror den skal være sånn. Eller kan også være skittent speil da😂

Okei, så bare ut som du hadde ligget under en bil el noe med venstrebeinet…

Uansett, lykke til med daten! 

Skrevet
Just now, Bacteria said:

Okei, så bare ut som du hadde ligget under en bil el noe med venstrebeinet…

Uansett, lykke til med daten! 

Tusen takk

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis det er sånn første/andre date så hadde jeg valgt en olabukse uten hull. Men jeg er ikke enig med de som skriver at den er for lang, synes for lange bukser er ganske fint og litt sexy både på menn og kvinner

Feil skrevet, ser ut som jeg svarte meg selv. Skulle svare andre men klarte å slette noen essensielle setninger

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...