Gjest Lilleluring Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Altså når jeg onanerer eler har sex så MÅ jeg stramme alt av muskler i lår og bekken osv... Jeg kan liksom ikke bare ligge der som en slapp potet sekk og klare og komme? Samme når jeg har sex... Må ligge i misjonær me dpute under rumpa eller ha rumpa høyt opp og stramme alt av muskler... Er dette normalt egentlig??
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Det er normalt. Jeg aner faktisk ikke helt hva jeg gjør, merker det kan være kontraproduktivt å stramme for mye faktisk innimellom. Anonymkode: b11a8...21d 1
Lorieen Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Jeg må ikke det. Men har hørt flere som har det som deg. Så tror det er ganske vanlig. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Jepp, samme her. Og siden jeg er operasanger, er jeg ganske sterk i musklene i den nedre abdomen og underlivet. Det medfører at jeg aldri klarer komme sammen med mannen min, for når jeg kommer kniper jeg så hardt at jeg presser ham ut, eller gjør at han får veldig vondt. Begge kollegene jeg deler garderobe med, har det på samme måte. Det er nokså normalt, har jeg forstått. Anonymkode: 49d84...0d5 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Jepp, og bena. Anonymkode: 15255...182 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Nei, jeg har aldri hørt om noen som må jobbe så hardt for en stakkars orgasme😂 Anonymkode: 851f9...eac 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Å vekselvis knipe og slippe opp hjelper meg å komme i mål, ja. Anonymkode: e1919...c5a 8
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 Note trenger ikke det Anonymkode: 61691...464
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 Jeg trenger ikke det, men han må treffe helt riktig.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #11 Skrevet 8. september 2021 Ja, det hjelper enormt og gir meg mye sterkere orgasmer. Anonymkode: 32716...284 5
Scoops Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 De fleste gangene må jeg det ,noen få ganger får jeg orgasme uten at jeg gjør det,men da må han treffe helt riktig
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 Min erfaring er at damene som har gode muskler der nede å bruker de aktivt under samleie oppnår lettere orgasme. Hvorfor er ikke disse tinge mere opplyst om? Virker som mange damer bare ligger der å blir knullet uten å aktivt bruke musklene i underlivet. Ikke rart så mange ikke oppnår orgasme da. Det kreves mye innsats fra begge partner. Ofte så kommer dama mi lettere hvis hun har bena samlet mens hun bruker musklene aktivt og strake ben. Da kommer hun alltid. God kommunikasjon mellom partene er veldig viktig. Anonymkode: 08ea7...338 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 Ja, pleier å stramme og slippe, stramme og slippe. Kan ikke bare være slapp hele tida, nei. Det er vel naturlig. Mannfolk ligger ikke akkurat slappe når de prøver å komme de heller Anonymkode: 584d7...0ee 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 Gjør ingenting jeg, men har lagt merke til at jeg får lengre og sterkere orgasme dersom jeg puster godt inn rett før jeg kommer. Anonymkode: 159dc...5a0 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #16 Skrevet 8. september 2021 Ja. Kommer kun hvis jeg strammer musklene der nede, samler bena, og strammer og strekker bena også. Tett og nær kontakt med klitoris er også viktig. Anonymkode: 869d3...95b 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #17 Skrevet 8. september 2021 Dette har jeg aldri visst. Tror alt strammer seg av seg selv. Anonymkode: 09513...ccb 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #18 Skrevet 8. september 2021 Nei, har det ikke slik.,,, Anonymkode: ce0de...c0e
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #19 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min erfaring er at damene som har gode muskler der nede å bruker de aktivt under samleie oppnår lettere orgasme. Hvorfor er ikke disse tinge mere opplyst om? Virker som mange damer bare ligger der å blir knullet uten å aktivt bruke musklene i underlivet. Ikke rart så mange ikke oppnår orgasme da. Det kreves mye innsats fra begge partner. Ofte så kommer dama mi lettere hvis hun har bena samlet mens hun bruker musklene aktivt og strake ben. Da kommer hun alltid. God kommunikasjon mellom partene er veldig viktig. Anonymkode: 08ea7...338 Dette høres helt feil ut. Mange kvinner får sterke orgasmer uten å måte herje og jobbe, sånn som enkelte i denne tråden. Det er jo de sistnevnte som har et problem, ikke de som får orgasme lett og naturlig. Anonymkode: 851f9...eac 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #20 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette høres helt feil ut. Mange kvinner får sterke orgasmer uten å måte herje og jobbe, sånn som enkelte i denne tråden. Det er jo de sistnevnte som har et problem, ikke de som får orgasme lett og naturlig. Anonymkode: 851f9...eac Det er jo ikke noen feil måte å få orgasme på. Jeg har alltid måttet stramme noe i beina og underlivet for å komme, men det er jo ikke noe blodslit det er snakk om. Det er bare sånn jeg får til å komme, men det er deilig og jeg blir ikke sliten av det heller. Vi er alle ulike, men det å stramme beina og underlivet er veldig vanlig for å få orgasme. Er ikke noe unaturlig ved det. Anonymkode: 1a072...675 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå