Gå til innhold

Jobb i mannsdominert yrke

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jobber i mannsdominert yrke. Blir mye sex snakk og små flørting. Det er ikke problem for meg, men en annen kvinnelig kollega tar seg nær av det. Andre kvinner som har det slik. 

44

Anonymkode: 866ad...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elder Millennial

Tror jeg er drøyere enn alle mennene på arbeidsplassen til sammen, bryr meg egentlig veldig lite. 

Kanskje greit å holde sexprat og flørting til ett minimum på arbeidsplassen da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jobbet på flere mannsdominerte arbeidsplasser. Det du nevner har bare vært et problem på en av dem, på grunn av totalt ufyselige ledere. De andre arbeidsplassene har vært helt topp, jeg holder fremdeles kontakten med noen av dem.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex og jobb bør ikke blandes så sexpraten bør de holde unna for at alle skal trives. Men det er jo ikke så lurt å sikte seg inn mot et arbeidsmiljø man ikke trives i. 
Har satt skapet på plass og ikke latt meg pelle på nesen, men tar meg ikke så høytidelig heller. Det er min oppskrift. Jeg har hatt mine beste år i et sterkt mannsdominert miljø. 

Anonymkode: 36234...fd5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, har blitt litt flørt nå og da. Som det fort kan oppstå på en hvilken som helst annen arbeidsplass med mann og kvinne. Men det er jo ikke sånn at alle flørter med meg. De personene som har flørtet med meg, hadde sikkert gjort det om vi var flere kvinner, og. Eller overvekt av kvinner. 

Sexprat er både og. Jeg arbeider med to forskjellige grupper, og på den ene gruppa er det lite sexprat. På den andre er det mye. Den ene gruppa er veldig frisinnede og eier lite grenser, den andre gruppa er mer tilbaketrukket. 

Men ingen av de på de to forskjellige gruppene går over grensa nå som jeg er i et forhold. De skjønner selv at flørt er utelukket, og sexprat snakker fremdeles den ene gruppa om, men de spør heldigvis aldri meg om mitt sexliv. 

Anonymkode: a0f2a...168

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva konkret gjør / sier folk når dere oppfatter det som flørting da?

Anonymkode: 15a31...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobbet 10 år i mannsdominert yrke, synes det er utrolig deilig å være så avslappet rundt hverandre på arbeidsplassen som man er på mannsdominerte arbeidsplasser!

Kvinner som ikke tåler grovt snakk og måten menn forholder seg til hverandre på bør strengt tatt finne seg et annet yrke. Jeg ble riktignok «en av gutta», tror strengt tatt de oftest glemte at jeg er kvinne 😂

Anonymkode: 7f1f1...bef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...