Gå til innhold

Vil han ha sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han er gift.. Men kommenterer utseendet mitt. Alt fra deilige ben til fin kropp generelt, flott frøken osv. Er det å være utro? Eller kunne tenkt å være det? 

Anonymkode: 3b8e7...948

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Han er gift.. Men kommenterer utseendet mitt. Alt fra deilige ben til fin kropp generelt, flott frøken osv. Er det å være utro? Eller kunne tenkt å være det? 

Hadde jeg oppdaget at min mann skrev sånt til en annen dame enn meg, så hadde jeg sett på det som utroskap.

Ikke tilgitt det og gjort det slutt! Han har selv satt opp grensene i vårt forhold, da må han også leve opp til de. Noe jeg selv gjør. 

Skrevet

Oh lord.. hva tenker selv? Hvis han kommenterer kroppen din så har han nok lyst på deg🙄 og du har kanskje lyst på han?😜

• Liker 2
Skrevet
Archer skrev (36 minutter siden):

Oh lord.. hva tenker selv? Hvis han kommenterer kroppen din så har han nok lyst på deg🙄 og du har kanskje lyst på han?😜

Han kommenterer kroppen min ja. Flere ganger. Bare han ser bena mine..Vil det gå så langt at han spør om vi skal treffes ? Eller vil han bare "plage" seg selv med å bare ha meg i sin fantasi? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han kommenterer kroppen min ja. Flere ganger. Bare han ser bena mine..Vil det gå så langt at han spør om vi skal treffes ? Eller vil han bare "plage" seg selv med å bare ha meg i sin fantasi? 

Ikke plag han da, gi den stakkers mannen tillgang till musa di så blir han nok gla😀

Endret av Archer
  • Liker 3
Skrevet

Er du som før her lagde tråd om omtrent samme situasjon? Har du ikke kommet noen vei enda??? Mannfolk sier som regel ja til sex hvis de får sjansen... hvis de ser etter det om de er opptatt eller ikke. 

Anonymkode: 87904...047

• Liker 3
Skrevet

Eller kan det hende at han ser at du liker å få komplementer og bekreftelse på at du ser bra ut? Kan jo hende han gjør det for å glede deg?

• Liker 1
Skrevet
Doktor Dyregod skrev (2 timer siden):

Eller kan det hende at han ser at du liker å få komplementer og bekreftelse på at du ser bra ut? Kan jo hende han gjør det for å glede deg?

Det er vel til glede for kona hans også det da sikkert.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er vel til glede for kona hans også det da sikkert.

Kommer ann på hva slags type både han og hun er det. Men det er veldig lett å hoppe til konklusjoner uten å kjenne personene det er snakk om. 

• Liker 1
Skrevet
Dævendøtte skrev (4 timer siden):

Hadde jeg oppdaget at min mann skrev sånt til en annen dame enn meg, så hadde jeg sett på det som utroskap.

Ikke tilgitt det og gjort det slutt! Han har selv satt opp grensene i vårt forhold, da må han også leve opp til de. Noe jeg selv gjør. 

Å dævendøtte så streng DU er! 🙄🙈

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg møtte en mann for 12 år siden jeg falt for. Raskt fikk jeg høre han var gift, så jeg tenkte ikke mer på det men pratet med han når vi kom på samme fester/snappet han random osv. 

Etter noen år kom en kamerat av han bort til meg og spurte om jeg var klar over at mannen var forelsket i meg (mannen var fortsatt gift). Jeg hadde ikke merket noe av det. Da tok jeg motet til meg og inviterte han på kjøretur, og jeg flørtet mini-pitte-litt og han responderte med flørt. Dette startet vårt forhold (mitt forhold til en gift mann). Nå 12 år senere kan han kommentere fine ting om kroppen min som du viser eksempler på, men han turte ikke den gang. Tror han kunne tenkt seg å være utro ja

Anonymkode: b23b4...1ac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg møtte en mann for 12 år siden jeg falt for. Raskt fikk jeg høre han var gift, så jeg tenkte ikke mer på det men pratet med han når vi kom på samme fester/snappet han random osv. 

Etter noen år kom en kamerat av han bort til meg og spurte om jeg var klar over at mannen var forelsket i meg (mannen var fortsatt gift). Jeg hadde ikke merket noe av det. Da tok jeg motet til meg og inviterte han på kjøretur, og jeg flørtet mini-pitte-litt og han responderte med flørt. Dette startet vårt forhold (mitt forhold til en gift mann). Nå 12 år senere kan han kommentere fine ting om kroppen min som du viser eksempler på, men han turte ikke den gang. Tror han kunne tenkt seg å være utro ja

Anonymkode: b23b4...1ac

Fin historie, men med nøyaktig 0% relevans til trådens tema. Har du sluttet å legge deg etter gifte menn eller er det fortsatt det du liker å drive med?

Anonymkode: 12599...b13

• Liker 5
Skrevet
Doktor Dyregod skrev (5 timer siden):

Det kan selvfølgelig hende at han gir meg komplimenter for å gjøre meg glad og fornøyd, men hvorfor vil han at jeg skal føle det da? Det ligger vel gjerne mer bak

Skrevet
ABM skrev (2 timer siden):

Å dævendøtte så streng DU er! 🙄🙈

Hva tenker du da? Gjør dette fordi han har lyst på meg? Eller bare for å være snill? 🤔

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Hva tenker du da? Gjør dette fordi han har lyst på meg? Eller bare for å være snill? 🤔

Altså, beklager å stille spørsmålet, men hvor gammel er du?

Anonymkode: 9d90f...626

• Liker 2
Skrevet

Ganske sterkt at en gift mann driver og kommenterer andre damers utseende på en så fysisk og plump måte. Han er neppe særlig smart.

Anonymkode: 4f635...5ac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

99% av menn vil ha sex. 

Anonymkode: 78ac0...03e

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

99% av menn vil ha sex. 

Anonymkode: 78ac0...03e

Kvinner også. De leker bare kostbare. 

Anonymkode: b55e1...6a8

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Altså, beklager å stille spørsmålet, men hvor gammel er du?

Anonymkode: 9d90f...626

Dette lurer jeg også på. Du virker veldig ung TS? 

Anonymkode: c4c8f...1c8

Skrevet
Doktor Dyregod skrev (5 timer siden):

Kommer ann på hva slags type både han og hun er det. Men det er veldig lett å hoppe til konklusjoner uten å kjenne personene det er snakk om. 

Skjønner hva du mener. Om han holder dette bak konas rygg, eller rett og slett hun er med på gamet? Hva om hun faktisk småflørter med en mann da? Det er alltid stakkars kona. Kanskje han har et behov for å bli sett, mulig derfor han gir meg komplimenter?🤔 Ts... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...