AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Jeg spiste akkurat en plomme, og da jeg åpnet den så jeg en brun flekk (jeg trodde den var litt råtten), så jeg skar det litt bort og spiste resten av plommen. Etterpå så jeg en liten insekt som gikk rundt på det råte stedet. Jeg vet ikke om jeg har spist en av dem. Kan dette skade? Jeg er nå i uke 38. Anonymkode: 18faa...103
Blod Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Det er ikke farlig å spise insekter. Hvis man spiser nok er det veldig næringsrikt. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Husk at magesyre er sinnssykt sterkt og etser ihjel mye av det som kommer ned i magesekken så det ikke kan gjøre noe skade. Men er du veldig bekymret så ville jeg tatt en telefon til fastlegen eller jordmor. Anonymkode: 1755b...cff 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Det insektet og det som måtte følge med blir spist opp av magesyre, ikke noe å tenke på Anonymkode: 89d98...261 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå