Gå til innhold

Unge gutter som flekser seg og drar opp trøya på treningssenter

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har vært på flere treningssentre oppigjennom årene, og noe som har skutt fart kanskje de siste 10 årene er hvordan gutter, og særlig guttegjenger, flekser, strammer og drar opp trøyene for å se seg selv i speilet - ute i gymmet med andre folk tilstede!!! Hva er det som får de til å gjøre sånt? Mener det er noen heftige narsisistiske trekk hos de guttene som holder på slik...

Var også på et senter tidligere, som jeg bare måtte unngå.. Der holdet de eldre guttene på slik også, som må ha vært studenter!!

Hva er greia? Rimelig kleint når en guttegjeng fra VGS drar opp trøya og flekser bicepsen sånn ute i studioet med folk tilstede.

Anonymkode: f3b42...2d6

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ikke problemet jeg, kan de ikke stå der å flekse til hverandre, det skader jo ingen det. Både de gamle fitness folka og de unge gjør dette så det er ikke akkurat aldersbetinget, jentene er like ille de og.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit å sjekke resultatene, litt som når man smaker på sausen underveis for å sjekke om den blir bra.

Anonymkode: fcc63...ffa

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det mest selvsentrerte jeg ser. Utrolig teit og puteflaut å se på. 

Anonymkode: ecdf8...1ab

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har vært på flere treningssentre oppigjennom årene, og noe som har skutt fart kanskje de siste 10 årene er hvordan gutter, og særlig guttegjenger, flekser, strammer og drar opp trøyene for å se seg selv i speilet - ute i gymmet med andre folk tilstede!!! Hva er det som får de til å gjøre sånt? Mener det er noen heftige narsisistiske trekk hos de guttene som holder på slik...

Var også på et senter tidligere, som jeg bare måtte unngå.. Der holdet de eldre guttene på slik også, som må ha vært studenter!!

Hva er greia? Rimelig kleint når en guttegjeng fra VGS drar opp trøya og flekser bicepsen sånn ute i studioet med folk tilstede.

Jeg legger ikke merke til det. Jeg er opptatt med å trene med tunge vekter.

Anonymkode: d0613...d58

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Henger du deg opp i sånt, betyr det at du tar for lange pauser mellom settene… 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettmagica skrev (5 minutter siden):

Jeg syns egentlig det er litt tøft at de tør, spesielt når jenter også hiver seg på.

Jeg skulle gjerne også gjort det men tør kun de gangene gymmet er tomt for folk🙈

Gøy å se etter resultater da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Nettmagica said:

Det er da ikke noe "for lange pauser"...? 

Jeg legger også merke til sånt. Det er jo vanskelig å IKKE se, de flokkene der lager mye lyd, lekeslår hverandre og flekser og gjør generelt mye ut av seg.

Jeg syns det er synd at treningen til unge gutter er SÅ utseendefokusert. Det kan fort bikke over til usunt fokus hos unge gutter også, så jeg syns ikke det er så innmari uskyldig jeg da. Man ser det på måten de trener på også, innmari mange overkroppsøvelser, små små øvelser som skal ta alt av overkropp, mens knebøy, markløft og andre større øvelser uteblir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Hvorfor stirrer du på unge gutter istedenfor å trene?

Anonymkode: fb682...4f7

Fordi de forstyrer treningen min. Hva er din unnskyldning? Du blir vel kåt av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville absolutt ikke kalt de unge gutter. De er vel å regne som tenåringer eller unge menn. 

Anonymkode: 7cb52...392

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor gjør de det? De vil jo tydeligvis bli sett.. Tenker de at folk blir imponerte? Vil de sjekke opp jentene? Er de riktig heldige så er det det eneste de oppnår at jeg eldre tjukk homse fotfølger de å vil se de i garderoben å. Det er vel ikke intensjonen dems? fnis

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ser jeg det på gymmen, så er det i 4 av 5 tilfeller innvandrergutter som holder på. Samme med posting av slike bilder på facebook.

Anonymkode: 89afb...4fb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror de fleste av disse er homofile, og for min del får de bare holde på.

Anonymkode: feecd...29b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke de setter pris på at grisete gamle kjerringer glaner på dem

Anonymkode: a94b5...037

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 8.9.2021 den 18.31):

Tror de fleste av disse er homofile, og for min del får de bare holde på.

Anonymkode: feecd...29b

Neida, selv om jeg syns en definert mannekropp kan være estetisk vakker så blir jeg ikke seksuelt tiltrukket av den. 

Anonymkode: edfd2...a0c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde glemt denne tråden 😂

Ser nesten noe hver gang av disse gutta som viser seg frem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.9.2021 den 14.28):

Hvorfor stirrer du på unge gutter istedenfor å trene?

Anonymkode: fb682...4f7

altså, litt vanskelig ikke se når de lager masse lyd og oppstyr der de hoier i et hjørne...ikke alle bruker musikk på ørene nå de trener, da får man med seg bråket rundt

Anonymkode: 8f35c...9f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne tråder minner meg alltid om:

image.thumb.png.90fc5b32f95f65f61c6feb14fbbb5143.png

Se bort da! De skader ikke deg. Det er noe puritansk over å hisse seg opp over andre på denne måten. Og mye seksuell frustrasjon.

Anonymkode: d82bc...ef7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...