AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Del Skrevet 8. september 2021 Finnes ikke disse på markedet lenger? Når jeg søker det opp så er det enten utsolgt, eller så finnes ikke siden lenger... Anonymkode: 948cc...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Del Skrevet 8. september 2021 Mener du disse? De er å få kjøpt på mange forskjellige nettsider og apotek.😊 Anonymkode: 910ce...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Del Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Mener du disse? De er å få kjøpt på mange forskjellige nettsider og apotek.😊 Anonymkode: 910ce...930 Takk! Det er disse ja. Måtte inn og sjekke en gang til. Det finnes ikke på nettlager, kun i butikk! Så da vet jeg det! Anonymkode: 948cc...8df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #4 Del Skrevet 9. september 2021 De har vært utsolgt/leveranseproblemer store deler av året, både på nett og i butikk. Når jeg fant nå forrige mnd kjøpte jeg likegodt 4 pakker. Men de gule til life (?) gjør jo samme nytten 😊 Har tatt disse vitaminene i 13 mnd, og blodprøvene har aldri sett bedre ut, så lurer på om jeg bør fortsette for alltid, eller hvertfall helt ut en graviditet. Anonymkode: 3d1ff...79d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå