Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å kjøper meg nye støvletter med ganske høye hæler, ca 10 cm tenkte jeg.

Men jeg er litt redd for at jeg skal se litt billig ut i dem, har veldig lyst på dem, men det er jo ikke moro og bli sett på som om jeg er veldig billing.

Hva syntes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Michelet
Skrevet

det kommer vel alt ann på hva du bruker til støvlettene og hvordan du bærer det?

Kjøp støvlettene du,og kos deg med dem:) Høye støvletter i seg salv ser vel ikke billig ut? :)

Skrevet (endret)

Syns ikke hælhøyde i seg selv er avgjørende. Støvletter med høye hæler kan være flott dersom de blir båret riktig. Jeg går som ei ku på alt over 7 cm, så på meg ville slikt definitivt sett tragisk ut!

Jeg syns du skal prøve dem og se om du greier å gå pent i dem. Hvis ikke, kan det se billig ut. Så spørs det hvilket materiale de er laget av. Skinn, syntet eller hva? Er de veldig blanke ellr syntetisk uteseende OG høye, kan de se billige ut. For inntrykket er det, som forrige innlegger skriver, mye avhengig av hva du ellers har på deg. Har du høye hæler OG utringet topp OG et skjørt som slutter rett nedefor rompa, ser det definitivt billig ut. Men det er mange andre kleskombinasjoner som ikke nødvendigvis ser billige ut sammen med høye hæler. Se for deg hvilke klær du ønsker å bruke til, og tenk over hvordan det ser ut. Kjøp støvlettene hvis du har lyst på dem, du.

Endret av hera

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...