Gå til innhold

Hvordan er forholdet ditt akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skriv om de bra eller/og de dårlige sidene om forholdet. 

Tror det kan være fint å skrive ned noen ganger, spesielt hvis man er frustrert over noe (man skal selvfølgelig snakke med partner også men noen ganger må man bare gå inn i seg selv) 

Jeg har i den siste tiden vært litt frustrert med partneren min fordi han jobber veldig mye. Han kan jobbe hjemmefra og har lett for å plukke opp telefonen og jobbe på PC'en store deler av dagen. Det fører også til at han har perioder han ikke hører på hva jeg sier og kanskje roter litt ekstra fordi han føler han ikke har tid til å rydde asap. Det kan være frustrerende og til tider ensomt når har ikke har tid til meg, men vi har snakket om det og jeg vet jeg kan si ifra når som helst. Han elsker jobben og må bruke tid til å bygge seg oppover og der har jeg forståelse for. Jeg syns det er fint å se han gjøre noe han liker og støtter han derfor så godt jeg kan med det. 

Som sagt tidligere kan man fort glemme de bedre tingene når det er en slik periode med mye jobbing. Han er den kjærligste mannen jeg har møtt og er veldig flink til å vise meg hvor mye jeg betyr for han utenom arbeidstiden. Han vet jeg blir usikker til tider og legger alltid fra seg ting når han vet jeg trenger det mest. Flink er han også til å fortelle meg at han syns det er godt å se meg og tilbringe tid med meg når har får det til. De beste klemme gir han også ❤️ Han hjelper meg med det jeg ikke får til selv, og jet setter generelt veldig stor pris på han. 

Hva er du fornøyd/misfornøyd med? Har dere snakket om det? I så fall hvordan gikk det eller hvorfor har dette ikke snakket om det? 

Anonymkode: 834e5...e0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...