Gå til innhold

Noen som har opplevd at likes på Tinder stopper helt opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller har Tinder hengt seg opp. Har Tinder gull, så jeg ser alle nye likes. Er kvinne.

Anonymkode: 57616...7ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv en boost da vel? Da blir du vist til flere. Hvis en boost gir deg flere likes tyder det på at algoritmen til Tinder ikke viser deg til så mange.

Men det kan jo og være at alle aktuelle har fått deg opp allerede, og sveipet deg høyre/venstre. Det er ikke nødvendigvis en uendelig liste med menn på alle steder.

Anonymkode: 770b4...177

• Liker 1
Skrevet

Synes bare det er litt rart at ingen liker meg etter at 4-5 timer har gått. Kanskje jeg begynner å bli upopulær da 🤷‍♀️

Ts

Skrevet

Skjer det samme hos meg nå. Muligens fordi jeg ikke har hatt ork til å sveipe noe særlig i det siste (dvs like noen). Blir ikke videre frista til å bruke tinder når det er som Instagram og Facebook og alt annet piss som bruker algoritmer for å "effektivisere" det hele. Når min gold forsvinner er det over og ut for tinder for min del.

Anonymkode: 7898f...7b8

Skrevet

Har opplevd uforklarlige svingninger i likes ihvertfall. 

Har gått fra å få noen få likes per dag, til å få rundt 30 på samme dag, uten at jeg har endret på profilen eller flyttet på meg.

Anonymkode: 040a2...99b

Skrevet

Jeg er mann, så ja. Tinder er helt dødt etter et par uker. Egentlig er det kun de første to timene som er effektive.

Anonymkode: 02a8a...6da

Skrevet

Jeg betaler ikke så vet ikke om likes har stoppet, men har ikke fått noen matcher på lenge i hvert fall. Selv om jeg har sveipet en del selv. 

Anonymkode: 689f1...828

Skrevet
On 9/8/2021 at 11:27 AM, AnonymBruker said:

Eller har Tinder hengt seg opp. Har Tinder gull, så jeg ser alle nye likes. Er kvinne.

Sveiper du få eller ekstremt få til høyre?

Såvidt jeg får står kan kombinasjonen av at du er veldig kresen selv, samtidig som du ikke er blant til mest populære, gjøre at du blir vist til færre, noe som igjen fører til færre likes. Appen straffer deg for å ikke spille på lag.

Anonymkode: 444d4...da4

Gjest TheCatLady
Skrevet

Ja, det er egentlig bare i begynnelsen at det kommer endel likes og så har det dabbet av. Sist jeg var aktiv så fikk jeg ingen likes etter en stund, men da var jeg ikke spesielt aktiv med å like heller. 

Jeg er ikke spesielt pen eller attraktiv så regner med at det har noe å si. 

Skrevet

Jeg slår litt av og på om jeg blir vist på Tinder eller ikke. Uten boost får jeg kanskje 5 likes på en dag, i alle fall dersom det ikke er lenge siden jeg hadde "åpen" Tinder. Med boost får jeg fort 20 til 30 likes... Så tror rett og slett det delvis handler om hvor mange man blir vist til. 

Anonymkode: 9d1e8...eeb

Skrevet

Tinder er ganske rigget. 
For 2 måneder siden fikk jeg opp til 40 matches i uken (er mann), nå heeelt plutselig får jeg kanskje 5 matches i uken hvis jeg er heldig. 
Tinder gjør noe med algoritmen til profilen din. Desto mer folk du swiper på, jo lavere ELO-poeng får du, og du vil bli vist til betydelig mindre folk. Prøv å unngå å swipe på "top-modeller", det vil bare redusere poeng scoren enda mer. 

Anonymkode: 2b2da...349

• Liker 1
Skrevet

Da jeg ble 30😄

Anonymkode: 12699...22c

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Da jeg ble 30😄

Anonymkode: 12699...22c

OK. Jeg blir 37 denne høsten. Jeg må forte meg litt før ingen vil ha meg lenger 😅 er ikke ute etter barn. Har to 50%, og ønsker ikke fler egne. Jeg er dame. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...