Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ninakanin
Skrevet

Som oftest når man ber om råd her, så leser man svarene man får og gjør slik man gjør, men kommer aldri tilbake til forumet med en tilbakemelding på hvordan ting gikk.

Jeg har hatt flere tråder her inne i det siste, blant annet "er dette as good as it gets" og "når vet man om man bør gå?/sliten av usikkerhet" osv... For ikke å snakke om litenfugl sine "savner deg"-tråder!

Så nå skjer det altså. Rådene er tatt inn, tanker tenkt igjennom, og følelsene fikk trekke det lengste strået til slutt:

Jeg går!

Det føles riktig, samtidig som det er skummelt. Men jeg føler meg som en herre over eget liv igjen, og det er en følelse jeg har lengtet etter lenge.

Så tusen takk til alle dere ute som har gitt både meg og "trådstarter" gode og ærlige svar.

KG er en flott plass!!!

:kose:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ønsker deg lykke til! ;)

Jeg håper bare at du har tatt en avgjørelse basert på det du føler selv og ikke hovedsakling på det som har blitt sagt her. :)

Gjest Ninakanin
Skrevet

Vel, folk har vært ærlige, og det har kommet råd som går i begge retninger. Også gitt meg vinklinger på ting som jeg selv kunne ha gjort bedre.

Men inderst inne er det følelsene *mine* som fikk bestemme :)

Ikke mamma sine forventinger osv... Men mine følelser :)

Skrevet

Krysser fingrene for at det går bra med deg. Jeg tenker ofte at dersom man tviler genuint, er det en bakenforliggende årsak til tvilen. Selv om det kan være skummelt å bryte ut, vil det nok i det lange løp være det beste for dere begge to.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja jeg ville tvilt resten av livet hvis jeg ikke gjør dette! Og det orker jeg ikke.. Herregud jeg har ETT liv! Jeg må leve det slik jeg selv vil!

Skrevet

Det er de som har sagt de skal gå før uten at det har skjedd av den grunn. Lykke til uansett hva du bestemmer deg for å gjøre.

Gjest Ninakanin
Skrevet

Ja jeg vet, men jeg kan ikke snu nå, det er umulig. All tillit er uansett ødelagt mellom meg og typen/eksen, og det var tillit forholdet var basert på. Så nå er det ikke mer der..

Og du sexycat? Takk for ærligheten din :klem:

Skrevet

jeg gidder ikke krysse fingrene for at det går bra med deg.. fordi jeg vet at det kommer til å gjøre det!! Hvis du ikke er lykkelig i forholdet ditt, er det riktig å gå.. du er tøff!! :klem:

Gjest Ninakanin
Skrevet

Tusen takk :kose:

For at du ikke krysser fingrene :eeeh:

:ler:

Nei men seriøst. Eksen kjenner for mye av mine svake sider. Jeg vil ha en ny kjangs, kunne fremstå som den sterke jenta jeg er, ikke behandles som ei skrulle som kan knuse når som helst. (blanding av å behandles som et ett/være psycho :ler: )

Skrevet

Flott at du endelig tar steget. Jeg har skjønt fra tidligere tråder at du har prøvd og prøvd lenge. Vel, en dag så går det opp for en at nå er det nok, dette blir aldri bedre. Flott at du tar konsekvensene av dette. Lykke til, jeg er sikker på at du kommer til å klare deg kjempefint:-)

Gjest Ninakanin
Skrevet
Flott at du endelig tar steget. Jeg har skjønt fra tidligere tråder at du har prøvd og prøvd lenge. Vel, en dag så går det opp for en at nå er det nok, dette blir aldri bedre. Flott at du tar konsekvensene av dette. Lykke til, jeg er sikker på at du kommer til å klare deg kjempefint:-)

ja du har kanskje ant det var meg i noen av trådene, du har iallefall svart i nesten alle ;)

Og så langt virker det som at ting går bra!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...