Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ser noe?

Anonymkode: 87f39...f36

Videoannonse
Annonse
Gjest Neocortex
Skrevet

Det kan gå begge veier. Viktig at dere kommuniserer og er forståelsesfulle overfor hverandre, om ikke kan det fort gå galt. 

Skrevet
Neocortex skrev (2 timer siden):

Det kan gå begge veier. Viktig at dere kommuniserer og er forståelsesfulle overfor hverandre, om ikke kan det fort gå galt. 

Takk :) er det noe spes som er verdt å være obs på/kommunisere/forstå? 
ts

Anonymkode: 7e197...56e

Skrevet
Neocortex skrev (På 8.9.2021 den 11.30):

Dette gjelder jo alle forhold😊

Anonymkode: e3162...352

Skrevet

H×n har jo rett. Det gjelder alle forhold - også ditt. Reglene gjelder for alle.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Dette gjelder jo alle forhold😊

Anonymkode: e3162...352

Hensikten kan ha vært å gjøre narr av dette 😄

Skrevet
norw skrev (9 minutter siden):

Hensikten kan ha vært å gjøre narr av dette 😄

Av hva? Hvilken spådom hun enn får vil det aldri kunne ha en sjanse hvis dette ikke er på plass. 

Skrevet
Lawyam skrev (14 timer siden):

H×n har jo rett. Det gjelder alle forhold - også ditt. Reglene gjelder for alle.

Sant det.

Jeg er den som er flinkest til å kommunisere følelser, noe jeg synes er vanskelig nå i den perioden vi er i avstandsforhold. Da blir jeg fort usikker. Men han sier at han er veldig glad i meg og forelsket i meg, det er bare at han er dårligere til å si det (ofte).

ts

Skrevet
On 9/8/2021 at 11:24 AM, AnonymBruker said:

Noen som ser noe?

Dessverre, ser ingenting annet enn at han er veldig opptatt med sitt, ser han fordypet bak en dataskjerm.

Anonymkode: 8aa95...c1c

• 2 uker senere...
Skrevet

Det jeg får opp, er at du får mørke tanker og tvil om forholdet. Du overanalyserer og er så redd for at dette skal være negativt, at det kommer til å bli negativt. Her har du en jobb å gjøre! Du må tillate deg selv i å stole på at han er glad i deg, og slutte å sette spørsmålstegn og så tvil i deg selv. Du må bli trygg på at dette er " liv laga" og bli oppmerksom på når disse mørke tankene kommer. Det er bare DU som kan lyse opp stien ut fra mørket. Og dette må du holde fokus på. Og vit at du er sterk nok til å klare det. Det er bare du som kan forandre situsjonen her. Ingen andre. Gutten er glad i deg, og ønsker å være med deg. 

Anonymkode: d1ee9...6ef

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.9.2021 den 13.41):

Takk :) er det noe spes som er verdt å være obs på/kommunisere/forstå? 
ts

Snakk med kjæresten, ikke Karen, 47 år, stolt katteeier og selvutnevnt anonym spåkone på nett.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Det jeg får opp, er at du får mørke tanker og tvil om forholdet. Du overanalyserer og er så redd for at dette skal være negativt, at det kommer til å bli negativt. Her har du en jobb å gjøre! Du må tillate deg selv i å stole på at han er glad i deg, og slutte å sette spørsmålstegn og så tvil i deg selv. Du må bli trygg på at dette er " liv laga" og bli oppmerksom på når disse mørke tankene kommer. Det er bare DU som kan lyse opp stien ut fra mørket. Og dette må du holde fokus på. Og vit at du er sterk nok til å klare det. Det er bare du som kan forandre situsjonen her. Ingen andre. Gutten er glad i deg, og ønsker å være med deg. 

Jeg så dette nå ved en tilfeldighet, og vil takke deg for svaret ditt ❤️ jeg blir litt rørt!

Folk kan tro hva de vil, men du har helt rett. Det er akkurat slik du sier her, tror jeg. Jeg har ikke lett for å tro på det gode i kjærligheten, og jeg har nok noen dype, store issues og sår som stikker dypere enn dette forholdet. Men jeg prøver alt jeg kan videre, fordi jeg vil lykkes, og jeg ville hatt det samme problemed med en annen - med enhver. Jeg er så glad i ham også, så jeg håper jeg klarer det.

Hilsen TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg så dette nå ved en tilfeldighet, og vil takke deg for svaret ditt ❤️ jeg blir litt rørt!

Folk kan tro hva de vil, men du har helt rett. Det er akkurat slik du sier her, tror jeg. Jeg har ikke lett for å tro på det gode i kjærligheten, og jeg har nok noen dype, store issues og sår som stikker dypere enn dette forholdet. Men jeg prøver alt jeg kan videre, fordi jeg vil lykkes, og jeg ville hatt det samme problemed med en annen - med enhver. Jeg er så glad i ham også, så jeg håper jeg klarer det.

Hilsen TS

❤️ Takk for tilbakemelding. Jeg er helt sikker på at du klarer det! For nå har du blitt oppmerksom på det, og da må du bare minne deg selv på det hver gang tvilen kommer sigende. Tenk så lett det hadde vært om vi mennesker kunne elsket oss selv like mye som vi elsker andre. Håper du kan prøve å jobbe litt med det også. Å finne selvtillitet i at du er verdt å bli elsket. Og de som har såret deg tidligere? De skal du være glad du ikke har i livet ditt lenger. For du er verdt så mye, mye mer enn slike som dem<3 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

❤️ Takk for tilbakemelding. Jeg er helt sikker på at du klarer det! For nå har du blitt oppmerksom på det, og da må du bare minne deg selv på det hver gang tvilen kommer sigende. Tenk så lett det hadde vært om vi mennesker kunne elsket oss selv like mye som vi elsker andre. Håper du kan prøve å jobbe litt med det også. Å finne selvtillitet i at du er verdt å bli elsket. Og de som har såret deg tidligere? De skal du være glad du ikke har i livet ditt lenger. For du er verdt så mye, mye mer enn slike som dem<3 

Klem til deg!

Ja, skal i alle fall gjøre mitt beste, og det er en del toxic responsmønstre som må brytes fra min side. De forrige mennene (som ikke var bra) er heldigvis ute av bildet for godt, men de dårlige minnene er der fortsatt ja, dessverre. Takk for støtten ❤️ 
TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2021-9-8 den 11.24):

Noen som ser noe?

Jeg ser dessverre kun mørke skyer i horisonten. 

Tenker han skifter ham om et par tre måneder. Da får du se nye sider av han og du skulle ønske du aldri hadde blitt kjent med han.

Det beste er å avslutte det allerede nå, før du ser de sidene av han.

Sender deg noen koselig emojier for å vise hvor mye jeg bryr meg om deg. ❤🤗

Anonymkode: 0b348...f25

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...