AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Hvilke steder i Fredrikstad har mange rusavhengige og alt bråket det medfører? Er det riktig at Gressvik, Sellebakk, Torp, Ørmen, Holmen og Sentrum er de områdene med flest sosiale utfordringer i Fredrikstad? Det er det jeg har hørt av folk. Anonymkode: c7af9...17f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Sleng på Lisleby Anonymkode: d4c18...4ca 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Jeg har hørt det samme om Gressvik etter at vi flyttet hit for to år siden. Men jeg har ikke merket noe til det, ser bare vanlige barnefamilier og pensjonister rundt her vi bor. Anonymkode: a7958...197
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Det er over alt dessverre. Jeg var litt i det miljøet for noen år siden og jeg fikk helt sjokk over hvor mye dritt som «skjuler» seg i Fredrikstad. Ellers en veldig fin by som jeg savner litt å bo i! Anonymkode: 882e5...aab
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Bodde tidligere i Fredrikstad. Må si nesten hele byen har blitt et ghetto- og narkohøl nå. Bare husk hva som skjedde 17. mai. Anonymkode: a5fb9...e1b 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Bodde tidligere i Fredrikstad. Må si nesten hele byen har blitt et ghetto- og narkohøl nå. Bare husk hva som skjedde 17. mai. Anonymkode: a5fb9...e1b Må si meg uenig med deg. Hele Fredrikstad er ikke et narkohøl. Enkelte bydeler har mer enn andre, som de fleste andre byer. Hva bygger du påstanden din på? Anonymkode: 0a5da...2e8 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Vært mye i Gressvik på hyttetur. Aldri sett noe til rusavhengige. Anonymkode: a79ae...333
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Stemmer absolutt ikke for gressvik. Du vil nok ikke finne en eneste by, hvor enkelte steder i sentrum er litt lugubert. Hvis du vil finlese statestikken over fredrikstad by, kan du lese levekårsundersøkelsen. Anonymkode: d61ef...e7c 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #9 Skrevet 9. september 2021 Det er i hvertfall menn i 20-årene og 30-årene i nærheten av Gressvik Torg som ruser seg i ulike leiligheter. De er arbeidsledige og spør ofte andre mennesker om å låne penger. I tillegg er det mye tyveri og krangling akkurat der. Der bør folk holde seg unna. Anonymkode: c7af9...17f
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #10 Skrevet 9. september 2021 Rundt togstasjonen er det også mye styr altså 🙈 mye utlendinger der De fineste stedene syntes jeg er på andre siden av elva, på Kråkerøy 😍 Masse koselige små hus ❤️ Anonymkode: d8fd2...4e1 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2021 #11 Skrevet 11. september 2021 Lisleby,Torp og Sellebak er verst Anonymkode: c7c48...894 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2021 #12 Skrevet 14. september 2021 On 9/9/2021 at 2:04 PM, AnonymBruker said: Rundt togstasjonen er det også mye styr altså 🙈 mye utlendinger der De fineste stedene syntes jeg er på andre siden av elva, på Kråkerøy 😍 Masse koselige små hus ❤️ Anonymkode: d8fd2...4e1 Er det mye bråk i leilighetene ved togstasjonen? Cicignongata, osv. Anonymkode: c7af9...17f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #13 Skrevet 10. oktober 2021 Er utleieleiligheter i sentrum noe man bør unngå hvis man ikke vil ha masse narkomane som naboer? Anonymkode: c7af9...17f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #14 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Er utleieleiligheter i sentrum noe man bør unngå hvis man ikke vil ha masse narkomane som naboer? Anonymkode: c7af9...17f Etter å ha leid i sentrum så vil jeg holde meg unna sentrum på grunn av bråket på kvelden. Spesielt hvis du tenker å leie ved en av bruene. Opplevde aldri noe problemer med narkomane som naboer. Anonymkode: 4cff4...995
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #15 Skrevet 10. oktober 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Etter å ha leid i sentrum så vil jeg holde meg unna sentrum på grunn av bråket på kvelden. Spesielt hvis du tenker å leie ved en av bruene. Opplevde aldri noe problemer med narkomane som naboer. Anonymkode: 4cff4...995 Da er nok området rundt Synsam veldig bråkete kan jeg tenke meg. Anonymkode: c7af9...17f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #16 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Da er nok området rundt Synsam veldig bråkete kan jeg tenke meg. Anonymkode: c7af9...17f Brua er ikke i umiddelbar nærheten, men hvis leiligheten er vis a vis blekkverket så er man ikke langt unna et par av de pubene som fyller opp med folk og man er rett utenfor den bilfrie sonen. Er det den mot hovedveien så risikerer man bilstøy hvis leilighetene ikke er ordenlig isolert. Man lever ellers veldig sentralt der, og har alt i umiddelbare rekkevidde. Anonymkode: 4cff4...995
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #17 Skrevet 10. oktober 2021 12 minutter siden, AnonymBruker said: Brua er ikke i umiddelbar nærheten, men hvis leiligheten er vis a vis blekkverket så er man ikke langt unna et par av de pubene som fyller opp med folk og man er rett utenfor den bilfrie sonen. Er det den mot hovedveien så risikerer man bilstøy hvis leilighetene ikke er ordenlig isolert. Man lever ellers veldig sentralt der, og har alt i umiddelbare rekkevidde. Anonymkode: 4cff4...995 Det er snakk om St. Hans gate. Anonymkode: c7af9...17f
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2021 #18 Skrevet 10. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er snakk om St. Hans gate. Anonymkode: c7af9...17f Hvis den er rett ved storgata så sørg for at leiligheten er lydisolert. Det er ufattelig med bråk på helgene (av hoing, skrikig etc, ikke slåssing) Taxi-parkeringen er noen kvartal nedenfor, men jeg er usikker på hvor langt bråket drar seg. Området er som sagt fint, og med en lydisolert leilighet så bør det gå fint. Hvis du har bil så havner du nok i rød sone og må betale for parkering i parkeringshus og ikke med gateparkering, det er veldig dyrt. Ellers er det en del trafikk forbi der i rush ettersom en av veiene er i retning Moss. Anonymkode: 4cff4...995
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #19 Skrevet 11. oktober 2021 16 hours ago, AnonymBruker said: Hvis den er rett ved storgata så sørg for at leiligheten er lydisolert. Det er ufattelig med bråk på helgene (av hoing, skrikig etc, ikke slåssing) Taxi-parkeringen er noen kvartal nedenfor, men jeg er usikker på hvor langt bråket drar seg. Området er som sagt fint, og med en lydisolert leilighet så bør det gå fint. Hvis du har bil så havner du nok i rød sone og må betale for parkering i parkeringshus og ikke med gateparkering, det er veldig dyrt. Ellers er det en del trafikk forbi der i rush ettersom en av veiene er i retning Moss. Anonymkode: 4cff4...995 Men det området passer vel best til voksne mennesker uten barn? Ser ikke for meg at så mange barnefamilier ville trivdes med å bo der. Anonymkode: c7af9...17f
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2021 #20 Skrevet 11. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Men det området passer vel best til voksne mennesker uten barn? Ser ikke for meg at så mange barnefamilier ville trivdes med å bo der. Anonymkode: c7af9...17f Så lenge man liker seg i sentrum så vil jeg si det. Jeg bodde i sentrum før, men for nær den ene brua så det ble for mye bråk og støy for min del. Du har alt utenfor leiligheten der. Kafe, restautrant, ikke lang avstand til matbutikker, kort vei til buss. Anonymkode: 4cff4...995
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå