AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Slik som denne: Eller slik: Anonymkode: ada1f...7d1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Jeg hadde nok satt puppe-jentene i skapet 😉 Det andre er bare hyggelig 😊👍 Anonymkode: 6d830...224 1
Pikaboo Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Nei det hadde jeg bedt han pent om å pakke vekk. Med mindre jeg flyttet inn til han i hans hjem (som leietaker) da så klart. Hadde vel bare hatt noe jeg skulle ha sagt om jeg hadde kjøpt meg inn og leiligheten var like mye min som hans.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Selvsagt skal der være hans hjem også. Tillate, hvem er du, diktator? Make it work! Finn kompromisser så det blir begge sitt hjem. Anonymkode: db008...15e 17
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Pikaboo skrev (1 minutt siden): Nei det hadde jeg bedt han pent om å pakke vekk. Med mindre jeg flyttet inn til han i hans hjem (som leietaker) da så klart. Hadde vel bare hatt noe jeg skulle ha sagt om jeg hadde kjøpt meg inn og leiligheten var like mye min som hans. Leier du blr du kunne ha noe du skulle sagt om dekorasjonene i felles områder Anonymkode: d2a87...c6b
AliceNextDoor Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Noen av dem var jo litt stilige. Jeg skulle til å skrive nei, men det blir feil. Det er jo en del av hans preferanse innen interesse, men puppefigurene kunne nok fått et annet skap. Den helt nede til venstre kjenner jeg til og med igjen fra film eller spill fra da jeg var liten.
Alliecay Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 ja hvorfor ikke? Her er det ingenting galt, ingenting some i seg selv vil bety noe som helst negativt. Legger du også bort instagrammen din, hobbysakene dine etc? Det er jo begge sitt hjem, og er jo veldigt lite sansynligt ad du IKKE visste om en samling eller interesse som dette før man gifter seg 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 Hadde spurt hva han tror svigerfaren hans vil tenke om noe sånt Anonymkode: d2a87...c6b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 Hadde nok ikke brydd meg så mye. Har litt figurer selv. Ikke samme sort men ting fra filmer ol. Syns det er fint å være litt "barnslig". Har kanskje ikke nødvendigvis ville hatt frem de mest ekstreme hvis de er halv nakne eler nakne generelt men da får man bare gjømme de når gjester kommer 😂😂😂 Anonymkode: 24877...d83
mbiema Skrevet 8. september 2021 #11 Skrevet 8. september 2021 når du først og fremst er sammen med en weeaboo, da vet du godt hva slags statuser og plakater kommer med i forholdet. :S
Pikaboo Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Leier du blr du kunne ha noe du skulle sagt om dekorasjonene i felles områder Anonymkode: d2a87...c6b Tja usikker på om jeg hadde følt meg komfortabel med det selv om jeg betalte godt i leie. Bor en der gratis synes jeg en i hvert fall ikke har noe en skulle ha sagt. Hadde følt jeg kom inn i hans hjem og tok meg til rette. Tror jeg heller hadde bitt meg i det og heller satset på å sammen finne et nytt hjem å kjøpe/leie sammen så snart som mulig. Men vi er jo forskjellige og hver situasjon er ulik.
Lipyros Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 Dette er vårt hus. Vi skal begge bo her med våre ting! Det hadde nok ikke stått fremme i stua, men nekter ham så klart ikke å ha ting som interesserer ham. Han ville heller ikke ha mitt garn over alt, så vi har hver vår hylle på kontoret 😊
Gjest 123 eller noe Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 Sikkert helt greit det, men her er det jeg som har Fiinal Fantasy 7 hylla i skapet, med figurene jeg brukte 1000 kr på på ebay. Det går greit for han
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 Da hadde jeg satt frem figurer og plakater av halvnakne menn med stor bul, og kattunger med rosa smekke på hodet. Nei, jeg vet ikke. Jeg hadde vel i utgangspunktet ikke blitt sammen med en som var såpass interessert i anime og spill igjen. Var samboer med en som hadde fullt av figurer og plakater og diverse tidligere, og jeg ble til slutt dritt lei av at fritiden besto i spilling, se på andre spille på YouTube, anime, streaming av at han spilte, eller chatting med folk på nett. Kunne fort gå 5-8 timer om dagen til det, og med tanke på at det ikke er min interesse, passet vi rett og slett ikke sammen. Anonymkode: cd459...f67
malifika Skrevet 8. september 2021 #16 Skrevet 8. september 2021 Altså hvis jeg først hadde blitt sammen med en person med det interessefeltet så måtte jeg jo bare godtat det. Men, jeg hadde prøvd så langt det var mulig å skaffe en bolig med et ekstra rom/tv-stue, slik at han kunne fått sin egen plass for denne vederstyggeligheten.
AfricanQueen Skrevet 8. september 2021 #17 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Slik som denne: Eller slik: Anonymkode: ada1f...7d1 Ser ikke problemet ? 2
GammelKaktus Skrevet 8. september 2021 #18 Skrevet 8. september 2021 Jeg kunne ikke tenkt meg å ha det på hovedstua mi men han kunne vel hatt sin egen stue slik som guttungen har, der har vi mye rart. 😄
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #19 Skrevet 8. september 2021 Jeg er sammen med en mann, ikke en gutt/et barn. Den problemstillingen må jeg derfor ikke forholde meg til. Anonymkode: 55d87...b58 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #20 Skrevet 8. september 2021 Ikke helt det samme, men mannen min har en litt lignende hobby. Han har eget kontor/hobbyrom der han får styre som han vil, og et "display case" (vitrineskap fra Ikea) på soverommet vårt. Han har fått streng beskjed om at alt av hobbyting som IKKE er enten på hobbyrommet hans eller i det skapet, er fritt frem som leketøy for barna våre. Så han tør ikke sette noe på stua. (Jeg fikk også forbud mot å henge opp ting jeg likte på stua, så nå er stua bohuskatalog-vennlig og ingen av oss plages av den andres "samlegreier". Tingene mine henger forøvrig i kjellertrappa.) Anonymkode: e6fc7...0b2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå