Anciol Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 (endret) Har en datter som snart blir 13 og er superflink til å male og tegne, så jeg og min mann har snakket om å kjøpe et slikt tegnebrett til henne, men det koster en del og jeg er usikker på om hun ville like det og ta godt nok vare på det. Hun er litt sjossete iblant og søler vann og slikt på tastatur og laptops. Endret 8. september 2021 av Anciol
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Hvorfor bruker du utropstegn hele tiden? Anonymkode: 6bcc5...6aa
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Hva betyr "sjossete"? Er det i det hele tatt et ord eller bare et lokaluttrykk? Hva var det du lurte på? Du skriver bare at du vurderer å kjøpe noe til datteren din, men hva er det du vil at andre skal si til det? Anonymkode: faf00...115 1
Anciol Skrevet 8. september 2021 Forfatter #4 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva betyr "sjossete"? Er det i det hele tatt et ord eller bare et lokaluttrykk? Hva var det du lurte på? Du skriver bare at du vurderer å kjøpe noe til datteren din, men hva er det du vil at andre skal si til det? Anonymkode: faf00...115 Et penere ord for klønete, brukes i dialekt der jeg bor. Nei om jeg bør kjøpe eller la vær.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Min datter på 11 år ønsker seg det samme. Men jeg vet ikke hva det heter, så klarer ikke å finne det på nett, for å sammenligne priser. Tror det er det samme som du mener, en slags ipad/nettbrett med penn, også må man evt. laste ned tegneapper? Hva heter det? Anonymkode: 17851...f65
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva betyr "sjossete"? Er det i det hele tatt et ord eller bare et lokaluttrykk? Anonymkode: faf00...115 Jeg tolket det som "klossete" ut i fra sammenhengen. Til ts. Det er en veldig fin tanke, men før dere går til innkjøp av et slikt, snakk med henne om hun kan tenke seg det. De aller fleste jeg kjenner som er flinke med tegning og maling foretrekker lerret/papir, og tusj/kullstift/maling. Anonymkode: 153ed...a60
Anciol Skrevet 8. september 2021 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2021 Det var et slikt jeg tenkte på Wacom One 13 Pen Display/ Wacom One - Creative Pen Display 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Anciol skrev (3 minutter siden): Det var et slikt jeg tenkte på Wacom One 13 Pen Display/ Wacom One - Creative Pen Display Jeg var et barn som elsket å tegne( og endte opp som illustratør som voksen) og jeg hadde blitt ganske glad for et slikt brett. Nå har jeg bare et tegneprogram på ipaden min, men det er veldig kjekt på reise å ha alt av farger, pensler osv digitalt tilgjengelig. Anonymkode: edbc2...307 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 Hva med bare procreate på iPad? Anonymkode: 55170...a0b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå