Gå til innhold

Så har en god venninne av mannen begynt å jobbe i nærbutikken.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor god vet jeg ikke. Har vært en historie med de før,  mens vi var sammen. Dette er bak meg nå.

Men likte ikke at hun begynte der, alt kommer på en måte frem igjen. Og jeg vet ikke deres kontakt i dag.

Bare late som ikke noe? Føler meg dum,  litt som hun siste som vet noe.

Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: e4b21...8c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de vert sammen som kjærester? Handle sammen med mannen en dag å se hvordan han reagerer? Er han veldig interessert å handle ofte fremover så kan du jo begyne å lure. Men frem til da, ikke si noe, eller ikke reager. Du finner faciten i kroppspråket hans

Anonymkode: 0b0e4...10e

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde absolutt flyttet! pakke sakene, finn ny jobb og bolig nå!!

Anonymkode: d407a...4b8

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Har de vert sammen som kjærester? Handle sammen med mannen en dag å se hvordan han reagerer? Er han veldig interessert å handle ofte fremover så kan du jo begyne å lure. Men frem til da, ikke si noe, eller ikke reager. Du finner faciten i kroppspråket hans

Anonymkode: 0b0e4...10e

Ok. Røpet seg på denne måten før. 

Skrevet

Du har jo allerde godtatt at han har «venninner» så her har du ansvaret selv.

Dermed burde jo også du kunne svare på hva du skal gjøre når slikt skjer. For det gjør det alltid.

Selv ville jeg aldri blitt kjæreste med en mann som har «venninner».

Anonymkode: a45a6...cdd

• Liker 3
Skrevet

Dump han

Anonymkode: 04bae...c9b

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønte det ikke helt. 

Er dette en dame som din mann har vært utro med? Mot deg?

Hvis det anser jeg det nesten som et større problem at de fremdeles er venner 😰 Man kan vel jobbe seg forbi utroskap, men da føler jeg null kontakt hadde vært et krav gitt.

Men ellers er det vel lite du kan gjøre, med mindre det er andre butikker i nærheten 

Anonymkode: 239d6...806

• Liker 3
Skrevet

Fy f... for noen usikre og bitre megger dere som svarer! 

Anonymkode: 13892...720

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Fy f... for noen usikre og bitre megger dere som svarer! 

Enig!

Selv er jeg selvsikker nok til å dumpe en fyr som er utro og gå videre med stoltheten i behold.

Så slipper jeg sånne utfordringer som dette. 

Anonymkode: 7da1f...71a

• Liker 2
Skrevet

Hva skjedde med å bare la det ligge og ikke lage noen sak ut av det? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Enig!

Selv er jeg selvsikker nok til å dumpe en fyr som er utro og gå videre med stoltheten i behold.

Så slipper jeg sånne utfordringer som dette. 

Anonymkode: 7da1f...71a

Ja nettopp. Og å nekte partneren å ha venner av motsatt kjønn er et stort tegn på usikkerhet. Alle menn driver ikke å prøver seg på venninnene sine. Damer som er sammen med menn som gjør det bør skifte mann. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Og å nekte partneren å ha venner av motsatt kjønn er et stort tegn på usikkerhet.

Hilsen KG, alle dørmattenes hjem.

Nei, en kvinne med selvrespekt ville aldri godtatt verken utroskap eller «venninner». Selv om andre forsøkte å få henne til å tro at hun da var «usikker» eller «lite voksen».

Hva så om en fremmed gjøk sier vi er usikker? Går livet vårt under? Nei. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, en kvinne med selvrespekt ville aldri godtatt verken utroskap eller «venninner». Selv om andre forsøkte å få henne til å tro at hun da var «usikker» eller «lite voksen».

Å der var du igjen ja - fortsatt like opphengt i dørmatter som i haugevis av andre tråder her.

Anonymkode: f6fcd...b1b

• Liker 3
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor god vet jeg ikke. Har vært en historie med de før,  mens vi var sammen. Dette er bak meg nå.

Men likte ikke at hun begynte der, alt kommer på en måte frem igjen. Og jeg vet ikke deres kontakt i dag.

Bare late som ikke noe? Føler meg dum,  litt som hun siste som vet noe.

Hva hadde dere gjort? 

Hadde gått mye i butikken og vært overdrevent høflig mot henne. 

Anonymkode: c55f6...258

Skrevet

Jeg skjønner ikke problemet?

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dummeste svaret jeg har sett. Tyder på lite erfaring med andre mennesker. Det er ikke snakk om "venninner", men faktiske venninner. Menn KAN ha det uten å være utro. Slutt å generaliser og tro at du sitter med all fakta om alle mennesker!! 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Du har jo allerde godtatt at han har «venninner» så her har du ansvaret selv.

Dermed burde jo også du kunne svare på hva du skal gjøre når slikt skjer. For det gjør det alltid.

Selv ville jeg aldri blitt kjæreste med en mann som har «venninner».

Han sier jo han ikke har sett de...

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Han sier jo han ikke har sett de...

Hva mener du med det?

Du skrev dette;

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Har vært en historie med de før,  mens vi var sammen. Dette er bak meg nå.

Det er rett og slett litt vanskelig å få grep på hva som er greia. Har han vært utro, hatt kontakt bak din rygg, hva kommer frem igjen nå, når er det han ikke har sett hvem...osv. 

Jeg kan bare si at jeg personlig ikke gidder å ha en kjæreste som henger med venninner. Det blir alltid styr...som du jo opplever nå.

Har aldri opplevd at en mann ikke vil noe mer med meg enn vennskap, og det vil ikke jeg. I enkelte tilfeller har jeg bare lyst til å riste i damene deres og rope at de må sette litt krav til mennene. Det er bare trist å se hvordan damene er sammen med menn som har henne på 2. eller 3. plass. Men det går jo liksom ikke an å si uten at de spør. Så dermed sier jeg det heller når noen spør - som du.

(Så kan andre mene hva de vil om den saken. For alt vi vet har de aldri hatt en eneste mann etter seg, og tenker kun på at de selv kan være ‘bare venn’ med en mann. Mange kvinner opplever det jo sånn.)

• Liker 1
Skrevet

Jeg kan jo legge til at det finnes en hel del menn der ute som utelukkende henger med kompiser og ikke damer, oppfører seg bra, forguder kjæresten sin, er stolt av henne, aldri ville latt henne være den siste som vet (men i stedet latt henne være den første til å vite) og alt dette her.

Blir man sammen med en slik, så gjør man det jo helt klart enklere for seg selv. 

Men på ett eller annet vis virker det som mange kvinner overser de gode mennene og heller trekkes mot de de ikke kan få, de som har mange damer rundt seg, som gir f i dama osv.

Vet ikke hvorfor, kanskje det er dramaet som trekker?

Men drama går man ofte lei av, så det blir en avveiing for og mot. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg kan jo legge til at det finnes en hel del menn der ute som utelukkende henger med kompiser og ikke damer, oppfører seg bra, forguder kjæresten sin, er stolt av henne, aldri ville latt henne være den siste som vet (men i stedet latt henne være den første til å vite) og alt dette her.

Blir man sammen med en slik, så gjør man det jo helt klart enklere for seg selv. 

Men på ett eller annet vis virker det som mange kvinner overser de gode mennene og heller trekkes mot de de ikke kan få, de som har mange damer rundt seg, som gir f i dama osv.

Vet ikke hvorfor, kanskje det er dramaet som trekker?

Men drama går man ofte lei av, så det blir en avveiing for og mot. 

Menn som har venner av begge kjønn er de beste mennene. Fordi de klarer å se kvinner som forskjellige mennesker. Menn som bare har mannlige venner har ofte et undertrykkende syn på kvinner. Det er alt for mange kvinner som ikke skjønner dette fordi de er usikre på både menn og kvinner generelt. Det handler egentlig om å være usikker på seg selv. Jeg har omtrent ikke hørt om kvinner og menn som ikke har venner av motsatt kjønn. Dette er kun på kg hvor alle bitre, avhengige og uselvstendige kvinner med komplekser fordi de er en selvfølge for mannen sin sitter å klager og sutrer. De tror de er tøffe på kg, men er dritlett å gjennomskue dem. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...