Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Gå heller med det dere liker, uavhengig av hva som er på mote eller ikke.
Iso1 Skrevet 8. september 2021 #2 Skrevet 8. september 2021 Ikke så lett da, når det som er mote stopper på størrelse 42! Hva skal man gjøre for å følge moten da? Nei, jeg følger min egen mote.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Iso1 skrev (Akkurat nå): Ikke så lett da, når det som er mote stopper på størrelse 42! Hva skal man gjøre for å følge moten da? Nei, jeg følger min egen mote. Hæ? Leste du egentlig hva jeg skrev
Iso1 Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): Hæ? Leste du egentlig hva jeg skrev Ja?
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Iso1 skrev (Akkurat nå): Ja? Så ikke slik ut, du svarer jo som om jeg mener alle skal bry seg om mote. Jeg skriver jo ikke det i det helle tatt.
Iso1 Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Athena79 skrev (1 minutt siden): Så ikke slik ut, du svarer jo som om jeg mener alle skal bry seg om mote. Jeg skriver jo ikke det i det helle tatt. Er kanskje en annen side av samme sak da? For å følge mote må jo klær passe. Gjør det ikke det så bruker man det som passer. Mulig du ikke skjønner hva jeg mener da.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Iso1 skrev (Akkurat nå): Er kanskje en annen side av samme sak da? For å følge mote må jo klær passe. Gjør det ikke det så bruker man det som passer. Mulig du ikke skjønner hva jeg mener da. Eller så skjønner ikke du poenget med tråden...
Iso1 Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Athena79 skrev (3 minutter siden): Eller så skjønner ikke du poenget med tråden... Det gjør jeg så absolutt!
Tuppeluri Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 Helt enig med deg! Syns folk skal heller gå etter klær som er lik din egen passform, farger som passer deg og klær man føler seg vel i. Ser ikke vitsen med å følge "moten" hele tiden. Ender som regel med at folk kaller meg slask fordi jeg elsker å gå med joggebukse og band t-shorte, men det er meg! 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 Ja. Er også så lei av at folk spør om det ene eller andre plagget er kjerring. Beklager, men for folk i tenårene/ 20- årene er du i 99 % av tilfellene ukul etter en viss alder uansett. Anonymkode: 2a418...a41 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #11 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ja. Er også så lei av at folk spør om det ene eller andre plagget er kjerring. Beklager, men for folk i tenårene/ 20- årene er du i 99 % av tilfellene ukul etter en viss alder uansett. Anonymkode: 2a418...a41 Da får du droppe å følge med her. Finn deg et annet forum.. Folk må da få lov til å høres andre meninger. Dersom du heller ikke liker dette så kutt… det er ingen som sier at du SKAL være her på dette forumet..😡 Anonymkode: 89050...00c 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 Å følge moten er ikke bærekraftig eller god økonomi. Hvis du da ikke selger hvert plagg du har brukt når de går av moten. Så nei ; jeg har klær som er 20 år gamle jeg bruker og mote bryr jeg meg ikke om i det hele tatt. Anonymkode: 34b10...eab 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 Jeg syns selvsagt folk skal få lov til å kle seg som de vil. Å dømme andre pga. klær er tåpelig og jeg forventer at voksne, oppegående mennesker ikke gjør det. Når det er sagt, syns jeg skinny bukser er helt forferdelige og kunne aldri gått med det selv lenger (gikk bare med skinny jeans for ett år siden), men hva andre går med angår ikke meg. Anonymkode: b4498...2ce 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 Helt enig, TS. Men jeg at mye av klesvalget ligger i at enkelte ikke våger å være seg selv, de har ikke så bra selvtillit. Anonymkode: b62ae...92f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Da får du droppe å følge med her. Finn deg et annet forum.. Folk må da få lov til å høres andre meninger. Dersom du heller ikke liker dette så kutt… det er ingen som sier at du SKAL være her på dette forumet..😡 Anonymkode: 89050...00c 😳 Anonymkode: 21cf4...2e5 4
frogger Skrevet 8. september 2021 #16 Skrevet 8. september 2021 5 hours ago, Iso1 said: Det gjør jeg så absolutt! Det virker dessverre ikke sånn
Elysion Skrevet 8. september 2021 #17 Skrevet 8. september 2021 Her er en tanke: ikke bry seg om hva andre går kledd med? Altså - om folk velger å følge mote eller ei. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #18 Skrevet 9. september 2021 Jeg har jo plutselig vært inn igjen ettersom jeg fortsatt har flere gensere, treningsjakker og kneppebukser som er 20 år gamle og fortsatt hele og pene selv etter to tiår med bruk. Tror min eldste Adidasgenser kanskje er blitt 25 år nå. Kommer til å bruke klærne til de er slitt ut, og det er de ikke på langt nær enda. Har selvfølgelig nyere klær også, dette bruker jeg stort sett hjemme. Men kaster ikke klær som har masse bruk igjen i seg bare fordi det ikke er mote. Klær forurenser enormt mye i produksjon og alt bør brukes opp. Da bidrar du minst like mye til miljøet som om du slutter å kaste mat eller slutter å kjøre dieselbil. Anonymkode: 33ea1...e36 2
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #19 Skrevet 10. september 2021 Jeg bruker klær jeg syns er fine og som passer mine farger og kroppsfasong. Syns mom-jeans er grusomt stygge og har ikke kjøpt en eneste en. Kort, vide og rette gensere passer ikke til min kroppsfasong siden jeg er lang i livet med pupper og smal midje. Da ser jeg mye feitere ut enn jeg er. Så jeg strikker selv mens jeg venter på at moten med uformelige gensere går over. Anonymkode: affac...949
AnonymBruker Skrevet 10. september 2021 #20 Skrevet 10. september 2021 Nei, folk "må" ikke det bare fordi du mener det. Mange har mote som hobby, og det er så typisk at "jentehobbyer" som klær, interiør, trender eller annet blir liksom skal være annenrangs i forhold til "guttehobbyer" som fotball, bil og elektronikk. Jeg kjenner oppegående folk av begge kjønn som elsker mote, og liker å følge med på trender. Hvorfor skal ikke de få lov til det, så kan heller du velge å slutte å bry deg. Anonymkode: 4a348...83b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå