AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #1 Skrevet 8. september 2021 Jeg har vært meddommer i tingretten og krav om dekking av tapt arbeidsfortjeneste samt dokumentasjon fra arbeidsgiver er sendt via Betalmeg-appen. Hvor kjappe er de med utbetaling? Kjenner at det hele begynner å irritere meg, jeg stilte opp i retten for en måned siden og først for noen dager siden var oppdraget registert av tingretten og kravet mulig å gjennomføre/sende inn fra min side. Arbeidsgiver trakk meg korrekt på forrige lønn og jeg merker godt at jeg mangler noen tusen kroner å leve for, så jeg synes ikke det er akseptabelt at utbetalingen drar ut i tid. Anonymkode: 8aef8...d28
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Hvorfor ringer du ikke dit og klager? Anonymkode: d7884...c7b
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor ringer du ikke dit og klager? Anonymkode: d7884...c7b Fordi jeg har ikke anledning til å sitte evigheter i telefonkø i arbeidstiden pluss at jeg tenkte å høre her før jeg sender en mail det sikkert tar dager å få svar på. Anonymkode: 8aef8...d28
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Hei. For min del har det vært slutten av månedene, 20, 27 etc, men ikke en fast dato. (Oslo tingrett) , fikk det måned etterpå Men dette i fjor vinter, før den nye appen for å registrere lønnstrekk kom. Anonymkode: 97103...ac5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå