Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En fyr/kjekkas på jobben har tre ganger kommet uten giftering på jobb i år.

Det er sikkert noe galt med meg som legger merke til sånt.

Men hva er galt med han?

Anonymkode: 8e739...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Han glemte den sikkert på vasken? Kanskje han tar de av for å sove og glemte å ta den på. 

Anonymkode: 3381c...46e

• Liker 9
Skrevet

Hoven finger? 

Tar av ringen før han finger kona i 1 og 2? 

Anonymkode: ee734...34e

Skrevet

Hvorfor bryr du deg egentlig? 

• Liker 10
Skrevet

Mange tar av ring på trening han har sikkert bare glemt d

Anonymkode: 7e834...d0c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men hva er galt med han?

Jeg er gift. Går aldri med ring.

Anonymkode: 85900...a68

• Liker 1
Skrevet

Det kan være mange grunner til at folk ikke bruker gifteringen, og det behøver ikke ha noen symbolsk mening overhodet. Noen ganger kan man f.eks ha gått opp i vekt, og da passer ikke ringen så godt lenger, og man legger den derfor bare vekk.

Eksmannen min brukte aldri ring. Både pga jobben han hadde, men også fordi han ikke likte å bruke smykker. Spilte ingen rolle for meg, vi var like mye gift uansett om han brukte ringen eller ei. 

Skrevet

Er da mange gifte som aldri går med ring! 

Anonymkode: 3f60a...ca3

• Liker 5
Skrevet

Det har jeg også gjort. Hovne fingre på kvelden og glemt om morgenen feks. 

Mannen min tar den av før han skrur på noe mekanisk i garasjen, og har også glemt å ta den på igjen umiddelbart. 

Du kan tenke ditt om det skjer hvert julebord og hver lønningspils - men noen tilfeldige dager i året så har du sett for mange telenovelas om du tenker noe mistenkelig. 

Og uansett tilfelle om du tenker ditt, så ikke sladre. Det er så pinlig. 

Anonymkode: 7fba7...5df

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Men hva er galt med han?

Han er utro. Sier seg jo selv..

Anonymkode: e2377...607

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det betyr bare at han er glemsk? 

Endret av Inanna
Skrevet

Har ikke hatt på gifteringen på 5+ år. Liker ikke ringer.

Anonymkode: 4443e...f5c

• Liker 1
Skrevet

Eksen min likte ikke å gå med ring, så han brukte den ikke hele tiden. Følte at den var i veien på en måte og sa han heller ville ha foretrukket en tatovering (bra han ikke gjorde det i og med at det ble slutt da... selv om vi var gift i 15 år). 

Skrevet

Jeg glemmer gjerne ringen om jeg har vært hoven i fingeren på kvelden.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er dame. Liker ikke smykker og i allefall ikke ringer for jeg synes det er så uhygienisk. Gift men går ikke med ringen. 

Anonymkode: 8e55c...1f5

• Liker 1
Skrevet

Dame her, eier ikke giftering engang, og vi har vært gift i snart 10 år.

Derimot hender det jeg bruker andre ringer, og da irriterer det meg alltid etter noen timer, og jeg tar dem alltid av når jeg skal sove, dusje, vaske, etc. Så det skjer hele tiden at jeg legger igjen ringene mine på nattbordet/badet/kjøkkenbenken og glemmer å ta dem på igjen. Ville sikkert gjort akkurat det samme med en giftering. 

Anonymkode: 853ca...2dd

• Liker 1
Skrevet

Min kar blir ofte hoven i hendene og da er det ubehagelig å ha ringen på. Han har den sjelden på hjemme, men hvis vi skal ut eller skal noe spesielt så kler han den som oftest på hvis han får den på. Og nesten hver gang så går det ett par timer så kommer han med ringen til meg fordi det blir for trangt så jeg setter den på innsiden av min ring så jeg har begge. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Men hva er galt med han?

Galt med ham? Ingenting, sannsynligvis. Han har vel glemt igjen ringen på nattbordet, badet eller evt vært for hoven i fingrene eller tatt den av pga trening og glemt å ta den på igjen. Helt normalt det - ikke så normalt å legge merke til at en kollega har gått uten ring tre dager i løpet av 9 mnd…

Selv er jeg kvinne og tar av meg ringen før jeg dusjer, legger meg, blir hoven, skal løfte vekter, klatre/på fjelltur etc og ringen er omtrent like mye i vesken, treningsbag’en, på badet, nattbordet, bilen, lommen - you name it - som den er på fingeren.

Føler meg naken uten den, men likevel er det ikke alltid jeg kommer på den i farten hvis den ikke allerede er på - spesielt på morgenen. Og ikke alltid jeg har tid til å bruke 5 min på å lete gjennom treningsbag, veske etc heller. 

Anonymkode: d35b1...a7c

• Liker 2
Skrevet
15 hours ago, ABMK said:

Det betyr bare at han er glemsk? 

"Glemmer" at han er gift?

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

"Glemmer" at han er gift?

Nei, man glemmer ikke man er gift selv om man glemmer å ta på ringen, åpenbart. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...