Gå til innhold

Navnet John-Christian

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter en gutt og synsdette navnet er så fint :) ingen i familien min eller typen som heter John eller Christian, så ikke noe «kallet opp etter noen» her :) Er det for pompøst? Og er det finest med bindestrek? 

Anonymkode: 728f6...9bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes John Christian er fint navn🙂 Hadde skrevet det uten bindestrek.

• Liker 2
Skrevet

Hadde ikke brukt bindestrek, men synes navnet i seg selv er fint. 

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Ikke noe galt i navnet, men folk kommer til å tenke at du har oppkalt sønnen din etter, John Christian Elden.

Men uten bindestrek. 

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Synes det er et fint navn. Jeg ville valgt Jon Christian. Uten h og uten bindestrek. 

Skrevet

Alternativ er Johan Christian. Kjente engang en som het det. Liker navnet og mannen var forøverig også kjekk.

Anonymkode: 0306e...b5f

Skrevet

Hvis du syns det er pompøst kan du skrive det Jon Kristian, samme navn, overhodet ikke pompøst. Men John-Christian er fint det, uansett.

Anonymkode: 5e1a8...43d

• Liker 1
Skrevet

Jon Kristian er finest.

Anonymkode: 93a20...ac2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg venter en gutt og synsdette navnet er så fint :) ingen i familien min eller typen som heter John eller Christian, så ikke noe «kallet opp etter noen» her :) Er det for pompøst? Og er det finest med bindestrek? 

Anonymkode: 728f6...9bb

Husk at han vil bli kalt for "Jon" i dagligtalen. Eventuelt JC. Man forkorter alltid!

John-Christian er et langt og tungt navn, hvis målet er at han skal hete begge deler. Det vil han altså ikke i dagligtalen. 

Anonymkode: 95a0a...b40

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...