AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Jeg venter en gutt og synsdette navnet er så fint ingen i familien min eller typen som heter John eller Christian, så ikke noe «kallet opp etter noen» her Er det for pompøst? Og er det finest med bindestrek? Anonymkode: 728f6...9bb
Lea Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Jeg synes John Christian er fint navn🙂 Hadde skrevet det uten bindestrek. 2
Elysion Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Hadde ikke brukt bindestrek, men synes navnet i seg selv er fint. 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 (endret) Ikke noe galt i navnet, men folk kommer til å tenke at du har oppkalt sønnen din etter, John Christian Elden. Men uten bindestrek. Endret 8. september 2021 av AthenaRavenLuna
BraNok Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Synes det er et fint navn. Jeg ville valgt Jon Christian. Uten h og uten bindestrek.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Alternativ er Johan Christian. Kjente engang en som het det. Liker navnet og mannen var forøverig også kjekk. Anonymkode: 0306e...b5f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Hvis du syns det er pompøst kan du skrive det Jon Kristian, samme navn, overhodet ikke pompøst. Men John-Christian er fint det, uansett. Anonymkode: 5e1a8...43d 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Jon Kristian er finest. Anonymkode: 93a20...ac2 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg venter en gutt og synsdette navnet er så fint ingen i familien min eller typen som heter John eller Christian, så ikke noe «kallet opp etter noen» her Er det for pompøst? Og er det finest med bindestrek? Anonymkode: 728f6...9bb Husk at han vil bli kalt for "Jon" i dagligtalen. Eventuelt JC. Man forkorter alltid! John-Christian er et langt og tungt navn, hvis målet er at han skal hete begge deler. Det vil han altså ikke i dagligtalen. Anonymkode: 95a0a...b40
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå