AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Hei. Positiv test - kanskje det er derfor jeg er så hodestups forelska etter kun å ha kjent hverandre i tre uker? Time for abort er allerede ordnet, så ikke noe spørsmål rundt det… men er dette noe jeg burde fortelle han? Er jo enten det og se om han fortsatt vil treffes eller finne på en grunn til at jeg ikke vil se han mer… Anonymkode: 9b881...d27
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Trenger du støtte når du tar aborten? Tror du han kommer til å være den støtten? Vi vet ikke hvilken type person han er, men ikke fortell om du tror han er typen til å presse deg til å beholde. Anonymkode: 33458...849 3
uovervinnelig Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Og dette er et av mange eksempler på at abort bør bli strengere også I norge Abort er ikke en prevansjonsmetode. Skjerpings 15
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 (endret) En abort er å ta ansvar. Anonymkode: 33458...849 Endret 9. september 2021 av Moonshine fjernet for moderert innlegg. 20
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): En abort er å ta ansvar. Anonymkode: 33458...849 Agree! Når man er så idiot at man ikke klarer å bruke kondom eller ta en p-pille før man sprer bena etter «omg, 3 uker!! Er forelska og har kjent denne fyren en evighet» så er man ikke skikka til å ta konsekvensene av utfallet heller!🤦♀️💁♀️ Grow the fuck up. Anonymkode: 77574...d77 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Enten fortell han nå, også kan det faktisk bli noe ut av forholdet likevel. Eller ikke fortelle han noen gang, og ikke se han igjen. Hvis du velger å ikke fortelle nå, forblir det din hemmelighet for alltid. Å være han å få vite sånt i ettertid kan gjøre han veldig såret. Ikke nødvendigvis fordi han ville ha barnet, men fordi han ikke fikk være med å avgjøre skjebnen til hans avkom. Anonymkode: 2ecb2...ba7 6
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Hadde aldri klart å ikke fortelle. Anonymkode: b2331...a3d 2
Hedda-78 Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Jeg synes du skal fortelle. Hvis du er så hodestups forelska og ser for deg en framtid med denne mannen, er det en dårlig start på forholdet å gå inn i det med hemmeligheter. 1
Niny Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 (endret) Jeg venter barn nå i høst, planlagt.. Og jeg var 3 uker (+4 dager) på vei ved første positive test. Husk at standarden man lærer med eggløsning halvveis i syklus og mensen dag 28 er like nøyaktig som å si at alle gutter er 14 når de kommer i puberteten. For dette vet du like godt som meg at er individuelt 😉 Man trenger ca 2 uker fra en eggløsning til mensen er forventet, noen enda kortere. Så si de var på flere dater i uken, og de har nå datet i 3 uker, så kan de ha vært på flere dater før de lå sammen etter rundt 1 uke f.eks 🙃 TS, jeg ville forøvrig sagt det til han du dater. Du skriver du er vilt forelsket, så da ville jeg ikke latt det gå til spille uten å teste det først. Evt begynne med å spørre han hvordan han stiller seg hvis uhelle skulle vært ute, så videre si at du har blitt gravid og planlegger en abort nå. Lykke til! Endret 9. september 2021 av Moonshine 2
Gjest someone_here Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): En abort er å ta ansvar. Anonymkode: 33458...849 Det er ingen ansvar. Ansvar er å føde et barn og deretter oppdraget det.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #11 Skrevet 8. september 2021 (endret) Tja. La oss si hun har en regelmessig syklus og at hun nettopp var ferdig med menstruasjon da hun møtte denne mannen. Da er det ca. En uke til eggløsning. Nå to uker etter det igjen har hun ikke fått mensen og har tatt en test. Ganske "textbook" på hvordan man blir gravid det der altså. Ha sex akkurat rundt eggløsning, som i dette tilfellet var ca samtidig med når hun begynte å ligge med han her. Forutsatt selvfølgelig at hun ikke har ligget med noen andre i samme periode da. Anonymkode: 4d34c...224 Endret 9. september 2021 av Moonshine Endret moderert innlegg. 5
Anonymous 91 Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Bruk kondom da du. Det er ditt valg. Anonymkode: 33458...849 Ikke alle forstår at prevensjon kan svikte. . Men tro meg. Det skjer. Siktet ikke til deg altså. Men til den du svarte. Fant ikke kommentaren h*ns Endret 8. september 2021 av Anonymous 91 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 uovervinnelig skrev (6 timer siden): Og dette er et av mange eksempler på at abort bør bli strengere også I norge Abort er ikke en prevansjonsmetode. Skjerpings Jeg går på ppiller. -ts Anonymkode: 9b881...d27 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 (endret) Vet du hva, å ha barn er ikke det samme som god kunnskap om unnfangelse og eggløsning, tydeligvis. Jeg vil heller påstå det er "jævlig sannsynlig", for å bruke din retorikk, at en dame som ikke får mensen den dagen hun forventer den, tar en graviditetstest for å sjekke. Mulig du venter til mensen er forsinket over en uke før du tester, men de fleste vil nok teste ganske kjapt ved uteblitt mens. Dagen man skulle ha mensen er fire uker gravid, det vil si to uker etter sex og unnfangelse. Stemmer perfekt med at hun møtte fyren for tre uker siden. Anonymkode: f7d71...d1c Endret 9. september 2021 av Moonshine Endret moderert innlegg. 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Forrige gang jeg hadde sex før det var juni. Hadde mensen i juli, så derfor tror jeg det. Anonymkode: 9b881...d27 Ikke bry deg om det, TS, den brukeren kan ikke biologi godt nok. Anonymkode: f7d71...d1c 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #16 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vet du hva, å ha barn er ikke det samme som god kunnskap om unnfangelse og eggløsning, tydeligvis. Jeg vil heller påstå det er "jævlig sannsynlig", for å bruke din retorikk, at en dame som ikke får mensen den dagen hun forventer den, tar en graviditetstest for å sjekke. Mulig du venter til mensen er forsinket over en uke før du tester, men de fleste vil nok teste ganske kjapt ved uteblitt mens. Anonymkode: f7d71...d1c Skulle fått mensen for 8 dager siden. Anonymkode: 9b881...d27
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #17 Skrevet 8. september 2021 Dette skjedde meg for mange år siden. Jeg valgte å beholde selv om det var en krevende graviditet å gå gjennom med mange følelser. Vi har faktisk holdt sammen siden og fått tre barn sammen. Selv om det kjennes stressende og utenkelig nå, så anbefaler jeg deg å tenke deg godt om likevel. Å beholde kan også gi et lykkelig utfall. Tenk deg godt om og prat med kjæresten din. Lykke til Anonymkode: 124e2...c79 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #18 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Skulle fått mensen for 8 dager siden. Anonymkode: 9b881...d27 Som stemmer bra med sex for tre uker siden. Anonymkode: f7d71...d1c
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #19 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Å beholde kan også gi et lykkelig utfall. Har ikke et ønske om barn og heller ikke i en posisjon i livet hvor dette vil være veldig gunstig. Men skal prate med han! Anonymkode: 9b881...d27
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #20 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vet du hva, jeg har flere barn. Og det er jævlig usannsynlig at man tester postitivt for graviditet tre uker etter man har møtt noen. Anonymkode: 0d44f...d78 Jeg fikk en positiv test 12 dager etter sex. Du kan få positiv så tidlig som 9 dager etter sex. Har du eggløsning akkurat når du treffer noen, som ikke er helt utenkelig siden man da gjerne har mer lyst og er langt unna mensen, så er det sannsynlighet for å bli gravid. Anonymkode: 2ecb2...ba7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå