Gå til innhold

Tynne stay-ups eller tynne knestrømper ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bruke skjørt ( som går midt ned leggen)  i morgen. Skal ut å shoppe, møte venninner og et par møter forbindelse jobb. Hva ville du brukt:

Tynne stay-ups eller tynne knestrømper ?
Fargen på skjørtet er mørke blå. Jeg tenkte å ikke bruke svarte strømper…

Anonymkode: 7bf84...c07

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde valgt stay-ups eller ikke strømper. Ikke knestrømper 

Anonymkode: e90cc...444

Skrevet (endret)

Jeg hadde valgt nude stay-ups visst jeg måtte bruke strømper, hvorfor går du ikke bare uten

Endret av Jentegutt
  • Liker 1
Skrevet

Ts svarer:

Jeg kunne gått uten, men jeg har plastret halve en leggen. Så jeg vil ha strømper som holder det på plass..

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ts svarer:

Jeg kunne gått uten, men jeg har plastret halve en leggen. Så jeg vil ha strømper som holder det på plass..

Da ville jeg brukt knestrømper som holder det på plass og en bukse. Det kommer jo til å synes hvis du har skjørt. 

• Liker 2
Skrevet
Meadow skrev (16 timer siden):

Da ville jeg brukt knestrømper som holder det på plass og en bukse. Det kommer jo til å synes hvis du har skjørt. 

Er det er problem at strømpene synes? Er ikke det litt av vitsen da? Det er jo fint med strømper. 

Anonymkode: 059eb...bc2

• Liker 1
Gjest laPistola
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det er problem at strømpene synes? Er ikke det litt av vitsen da? Det er jo fint med strømper. 

Det var vel plasteret som ville synes. Ja, strømper er fint. 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Enig. Strømper er lekkert.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ikke fint når knestrømper synes

• Liker 1
Skrevet

Stay ups eller strømpebukser. Det er virkelig aldri pent når strømpekanten synes på tynne knestrømper, og det vil de fort gjøre med et skjørt midt på leggen. Så snart du setter deg på en stol eller det kommer et vindpust er du der. 

Anonymkode: 3a006...adc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Stay ups eller strømpebukser. Det er virkelig aldri pent når strømpekanten synes på tynne knestrømper, og det vil de fort gjøre med et skjørt midt på leggen. Så snart du setter deg på en stol eller det kommer et vindpust er du der. 

Anonymkode: 3a006...adc

Hvorfor er det ikke pent når kanten synes? 

30d-semi-opaque-dot-pattern-knee-highs-e

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvorfor er det ikke pent når kanten synes? 

30d-semi-opaque-dot-pattern-knee-highs-e

Blir som å se kanten på trusa over linningen  

• Liker 1
Skrevet
Anonyminist skrev (2 timer siden):

Det var vel plasteret som ville synes. Ja, strømper er fint. 

Ja, jeg mente plasteret. 

Skrevet

Er ikke noe fan av knestrømper i nylon, synes det ser rart ut. Jeg foretrekker stay ups av de to. Helst strømper og hofteholder, og dernest strømpebukse. Personlig ville jeg sannsynligvis valgt bukse om jeg hadde stort plaster på benet, det handler ikke (så mye) om forfengelighet, men mer at jeg vil beskytte det bedre med bukse.

• Liker 2
Skrevet

Knestrømper var sånt bestemor gikk med. Hvorfor utsette seg selv for knestrømper som stadig glir ned? Bruk lårstrømper og strømpebelte så slipper du å til stadighet måtte heise opp strømpene. 

Anonymkode: 971f8...ddc

• Liker 3
Skrevet

Knestrømper er sexy og fint men ikke i tynn nylon, da er det bestemor. 

Anonymkode: 655a9...9db

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker klart stay-ups, til det meste, og i alle fall i stedet for tynne knestrømper. Det er noe ved de jeg finner utrolig usexy. 

Anonymkode: dd4f4...3eb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...