AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Skal bruke skjørt ( som går midt ned leggen) i morgen. Skal ut å shoppe, møte venninner og et par møter forbindelse jobb. Hva ville du brukt: Tynne stay-ups eller tynne knestrømper ? Fargen på skjørtet er mørke blå. Jeg tenkte å ikke bruke svarte strømper… Anonymkode: 7bf84...c07
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Hadde valgt stay-ups eller ikke strømper. Ikke knestrømper Anonymkode: e90cc...444
Jentegutt Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 (endret) Jeg hadde valgt nude stay-ups visst jeg måtte bruke strømper, hvorfor går du ikke bare uten Endret 7. september 2021 av Jentegutt 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Ts svarer: Jeg kunne gått uten, men jeg har plastret halve en leggen. Så jeg vil ha strømper som holder det på plass.. Anonymkode: 7bf84...c07
Meadow Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ts svarer: Jeg kunne gått uten, men jeg har plastret halve en leggen. Så jeg vil ha strømper som holder det på plass.. Anonymkode: 7bf84...c07 Da ville jeg brukt knestrømper som holder det på plass og en bukse. Det kommer jo til å synes hvis du har skjørt. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Meadow skrev (16 timer siden): Da ville jeg brukt knestrømper som holder det på plass og en bukse. Det kommer jo til å synes hvis du har skjørt. Er det er problem at strømpene synes? Er ikke det litt av vitsen da? Det er jo fint med strømper. Anonymkode: 059eb...bc2 1
Gjest laPistola Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det er problem at strømpene synes? Er ikke det litt av vitsen da? Det er jo fint med strømper. Anonymkode: 059eb...bc2 Det var vel plasteret som ville synes. Ja, strømper er fint.
Gjest Alterego666 Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det er problem at strømpene synes? Er ikke det litt av vitsen da? Det er jo fint med strømper. Anonymkode: 059eb...bc2 Enig. Strømper er lekkert.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 1 minutt siden, AnonymBruker said: Er det er problem at strømpene synes? Er ikke det litt av vitsen da? Det er jo fint med strømper. Anonymkode: 059eb...bc2 Ikke fint når knestrømper synes Anonymkode: e90cc...444 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 Stay ups eller strømpebukser. Det er virkelig aldri pent når strømpekanten synes på tynne knestrømper, og det vil de fort gjøre med et skjørt midt på leggen. Så snart du setter deg på en stol eller det kommer et vindpust er du der. Anonymkode: 3a006...adc 3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #11 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stay ups eller strømpebukser. Det er virkelig aldri pent når strømpekanten synes på tynne knestrømper, og det vil de fort gjøre med et skjørt midt på leggen. Så snart du setter deg på en stol eller det kommer et vindpust er du der. Anonymkode: 3a006...adc Hvorfor er det ikke pent når kanten synes? Anonymkode: 059eb...bc2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 10 minutter siden, AnonymBruker said: Hvorfor er det ikke pent når kanten synes? Anonymkode: 059eb...bc2 Blir som å se kanten på trusa over linningen Anonymkode: e90cc...444 1
Meadow Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 Anonyminist skrev (2 timer siden): Det var vel plasteret som ville synes. Ja, strømper er fint. Ja, jeg mente plasteret.
AliceNextDoor Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 Er ikke noe fan av knestrømper i nylon, synes det ser rart ut. Jeg foretrekker stay ups av de to. Helst strømper og hofteholder, og dernest strømpebukse. Personlig ville jeg sannsynligvis valgt bukse om jeg hadde stort plaster på benet, det handler ikke (så mye) om forfengelighet, men mer at jeg vil beskytte det bedre med bukse. 2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 Knestrømper var sånt bestemor gikk med. Hvorfor utsette seg selv for knestrømper som stadig glir ned? Bruk lårstrømper og strømpebelte så slipper du å til stadighet måtte heise opp strømpene. Anonymkode: 971f8...ddc 3
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #16 Skrevet 9. september 2021 Knestrømper er sexy og fint men ikke i tynn nylon, da er det bestemor. Anonymkode: 655a9...9db 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #17 Skrevet 9. september 2021 Jeg foretrekker klart stay-ups, til det meste, og i alle fall i stedet for tynne knestrømper. Det er noe ved de jeg finner utrolig usexy. Anonymkode: dd4f4...3eb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå