Gå til innhold

Forskjellsbehandling av barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er så heldige ha to av de herligste jentene som finnes, men foreldrene til barnefaren bryr seg null. De lovpriser alle bilder jeg legger ut på sosiale medier men bursdager inkludert 1 årsdag bryr de seg nada og null om. Dette er ekstra leit for oss da dåpen var i verste corona tide og vi bare fikk lov ha to besøkende hjemme. Synes det er svært skuffende at de stadig er her i nabolaget besøker andre og ikke stikker innom. Eller har en liten gave til barnet vårt. Jeg er så lei av at de alltid kommentere og skriver på bilder men aldri ser barnebarnet sitt eller spør om de kan komme. Vi får alltid vi er så opptatt sv

ar. Vi har nå to barn under fire år og de har aldri passet de, besøkt de eller feiret de utenom to ganger i en utendørs coronabursdag hvor de bare hadde en time. Og da møtte bare mamman. De forventer vi kommer på alle feiringer hos dem. Inkludert morsdag Men det startet føles veldig falskt for meg. 

Anonymkode: a4d7c...220

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere sagt det til dem og spurt dem om hvorfor det har blitt slik?

Anonymkode: e2bc7...0d4

• Liker 1
Skrevet

Tar denne som annonym,,,,,.

Svigers oppfører seg akkurat likedan. De er oftere hos venner fire hus nede i gata enn hos oss. Ungene er så skuffet over dette at de ikke lengre stopper og snakker med besteforeldrene når de sykler forbi dem.

Grunnen hos oss er at de får dekt sine sosiale behov med venner og barnebarna til svigerinnen vår. Så det er ikke hverken tid eller behov for å besøke oss.

Anonymkode: aa229...179

• Liker 1
Skrevet

Skal de vel også klage over at de ikke besøker dem når de blir gamle... Jeg har mer kontakt med sønnen til kollegaen min som bor i samme nabolag, enn svigerforeldrene dine har med dine barn.

Neste gang de kommenterer på bilder på facebook får du gi dem en liten gapestokk; jaa, de er så flotte at! De koste seg da dere var på besøk for et år siden!🥰

Anonymkode: 01543...288

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...