AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Det er jo stor forskjell i pris, er det like stor forskjell i kvalitet? Vil jo helst ha gode glass uten å betale for mye. Og hva med abonnement? Anonymkode: edc86...004
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Specsavers! Har prøvd tre andre optikere, men reklamert hver gang. Kvaliteten er dårligere eller lik, prisene det mangedoble. Kun Specsavers på meg fremover. Anonymkode: 369dc...a1a 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 jeg bruker Krogh Optikk. Har prøvd Synsam, specsavers og Brilleland, men ingen av dem har kunne måle seg med Krogh i kvalitet. Anonymkode: c9712...6fa 2
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Jeg kjøpte merkebriller fra velkjent merke når jeg var i utlandet og brilleglass fra Zeiss-optikk. Kunne aldri tenkt meg noe merkeløst sparetilbud. Det er ekstra lette infatninger, glassene er perfekt og jeg stusser litt på hvorfor men de har ingravert logoen sin i glassene (smått og kan kun sees under blått lys) Anonymkode: 4db5d...f6e
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 Har prøvd mye. Betaler heller litt mer for å få briller jeg trives best med. Har derfor kjøpt både til meg og barna på Interoptik. Anonymkode: 030ac...b0b
Gjest Raptuza Skrevet 7. september 2021 #6 Skrevet 7. september 2021 Specsavers. Men syns faktisk det er dyrt der.
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #7 Skrevet 7. september 2021 Extra Optical. Billig og online. Aldri hatt problemer og har brukt de i mange år nå! Du kan lett returnere om du ombestemmer deg på passformen. Jeg har veldig spesielt syn, så før pleide jeg å kjøpe briller til sånn 6-7000 kr, men nå holder det ofte med 500-1000, spørs på hvor fancy ramme jeg vil ha 🤣 anbefaler virkelig! Anonymkode: d0203...d33
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #8 Skrevet 7. september 2021 Misterspex Anonymkode: 5459f...178
Lea Skrevet 7. september 2021 #9 Skrevet 7. september 2021 Jeg kjøper brillene mine på Normal. Selv om jeg føler meg litt unormal😆
Gjest TheCatLady Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 Jeg har kjøpt de jeg har på Brilleland, men har kjøpt nye på Specsavers nå. Egentlig fornøyd med de på Brilleland, men Specsavers har bedre tilbud. 2 for 1 så da gikk jeg for det. Det er greit å ha noe å bytte i synes jeg og får håpe at kvaliteten på glassene er like god på Specsavers.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #11 Skrevet 8. september 2021 Krogh Optikk fordi de har designerbriller jeg liker, og jeg har aldri hatt noe å utsette på kvaliteten. Får briller som holder i mange år. Anonymkode: 9ca44...2b2
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 Søstrene grene! Har også briller fra både specsavers og brilleland, der glassene er tilpasset øynene mine, men synes ikke det er noen forskjell, og brilleinnfatningene på Søstrene Grenes lesebriller passer meg mye bedre, klemmer ikke over nesen og ved ørene. Anonymkode: 5f652...113
Ulven Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 Bruker Extraoptical og Specsavers. Begge to gir gode briller til en grei pris som gjør at jeg kan bytte litt oftere enn med merkebriller. 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 Jeg brukte Synsam i mange år, men ble mer og mer misfornøyd pga at de stadig skulle pushe dyre og dårlige tilbud på meg, f.eks brilleabonnement. Kvalitetsmessig synes jeg de var greie, men de var ganske kostbare. Det irriterte meg at de har en prissetting som er vanskelig å forstå. Plutselig må du betale for mye mer enn det de gir inntrykk av, og sant å si er jeg egentlig i tvil om de gav meg den glasskvaliteten jeg betalte for da jeg skulle ha progressive glass. Arbeidsgiver har databrilleavtale med Specsavers, så da jeg fikk behov for både databrille og utskiftning av mine egne briller gikk jeg dit forrige gang. Kjempefornøyd med både optikerens grundighet, kvalitet på brilleinnfatninger og glass, og at prisen endte på omtrent det halve av hva jeg betalte hos Synsam. Anonymkode: a0c69...68d 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 lokal optiker Anonymkode: 11284...7c3
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #16 Skrevet 8. september 2021 Jeg har pleid å kjøpe billige briller på specsavers, og vært fornøyd med det Men nå har jeg operert øynene, så brillene er kastet 🤩 Anonymkode: 6ffe6...48d 1
pingeling Skrevet 8. september 2021 #18 Skrevet 8. september 2021 Krogh optikk. Kvaliteten på undersøkelsene og servicen er mange hakk opp fra andre steder jeg har prøvd.
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #19 Skrevet 8. september 2021 Anbefaler Kaibosh på det varmeste - kule briller, og super kvalitet til en god pris! Og forutsigbart. Betalte vel 4000 for progressive briller, som er supre. Har prøvd maaange optikerer gjennom årene - alt fra Brilleland, Synsam, Specsavers og flere andre, så føler jeg er kvalifisert til å svare, he, he Anonymkode: 94dde...5a8 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #20 Skrevet 8. september 2021 På min lokale optiker. Alltid vært fornøyd med service og kvaliteten der, så ikke snakk om å bytte. Anonymkode: 66591...80d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå