Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har prøvd noen av produktene fra Biolage-serien til Matrix, og kan si noe om dem? Jeg har hår som blir ofte farget, men som ikke er særlig tørt, og bare litt slitt.

Altså: er denne serien verdt å teste ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Altså: er denne serien verdt å teste ut?

Så absolutt! :Nikke:

Jeg har brukte denne serien i sommer, og var veldig fornøyd. Jeg har ikke problemhår på noe vis, men farget og langt (oppklipt) hår.

Absolutt en serie jeg kjøper igjen! :)

Skrevet

Takk! Hvilke produkter brukte du, da? Jeg har helt klart uproblematisk hår; jeg har kuttet nesten alt av kurer, føner hver dag, farger hver 4.-5. uke, men frisøren påpekte hvor glansfullt håret mitt var :stolt: :)

Jeg bruker normalt Kerastase og Alterna, men forandring fryder, og Biolage er relativt billig på LF.

Skrevet

Ja, det er veldig billig hos LF. Når jeg tenker meg om så har jeg faktisk kjøpt Matrix Biolage produkter hos frisøren for mange år siden. Jeg tror det var derfor jeg kjøpte hos LF igjen i sommer, jeg visste jeg var fornøyd den gangen.

Jeg brukte dette i sommer:

MATRIX BIOLAGE FORTIFYING SHAMPOO og MATRIX BIOLAGE FORTIFYING CONDITIONER

Skrevet
Jeg brukte dette i sommer:

MATRIX BIOLAGE FORTIFYING SHAMPOO  og  MATRIX BIOLAGE FORTIFYING CONDITIONER

Og det var akkurat de produktene jeg lurte på. Takk, nå vet jeg hva jeg skal kjøpe senere :)

Skrevet

...en positiv ting til. Vet ikke om det er interessant for deg, men jeg får i alle fall lett irritert hodebunn. Denne shampoen /balsamen reagerte jeg ikke på i det hele tatt!

Noterer meg at det er enda en grunn til at jeg bør kjøpe serien igjen, i stedet for å alltid prøve nye produkter. :roll:

Skrevet

Velkommen i klubben! Før tålte hodebunnen min ALT, men i det siste har jeg hatt en tendens til å få kuler/kviser i hodebunnen av enkelte produkter. Sist ute var Body Double fra Sebastian, og nå har svigermor fått ny shampo og balsam helt gratis.

Matrix skal definitivt testes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...