AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Hei, kjæresten min har ei venninne fra før vi ble sammen. Jeg pleide også å være venn med hun, men etter vi ble sammen har hun begynt å oppføre seg veldig dårlig mot meg. Hun baksnakker meg til deres felles venner og virker ikke å ha noe som helst respekt for verken meg eller kjæresten og mitt sitt forhold. Hun gjør bare som hun vil og tenker kun på seg selv. For min del syntes jeg kun hun bidrar til negativitet og jeg orker ikke forholde meg til henne lenger. Men jeg syntes det er veldig teit at kjæresten ikke bryr seg noe om dette. Jeg ville jo ikke vært venn med noen som hadde oppført seg slik mot han. Hva mener dere? Anonymkode: f4a15...5eb
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Hun er sjalu Anonymkode: 2a4b9...58a 4
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei, kjæresten min har ei venninne fra før vi ble sammen. Jeg pleide også å være venn med hun, men etter vi ble sammen har hun begynt å oppføre seg veldig dårlig mot meg. Hun baksnakker meg til deres felles venner og virker ikke å ha noe som helst respekt for verken meg eller kjæresten og mitt sitt forhold. Hun gjør bare som hun vil og tenker kun på seg selv. For min del syntes jeg kun hun bidrar til negativitet og jeg orker ikke forholde meg til henne lenger. Men jeg syntes det er veldig teit at kjæresten ikke bryr seg noe om dette. Jeg ville jo ikke vært venn med noen som hadde oppført seg slik mot han. Hva mener dere? Anonymkode: f4a15...5eb Opplevde det slik med kameraten til han jeg var sammen med. Han likte ikke meg og fra første stund snakket stygt om meg. Behandlet meg dårlig da vi møttes og prøvde å overtale kjæresten til å dumpe meg. Selv etter vi fikk barn og bodde sammen så fortsatte han slik. Sjalusi for at noen andre ble viktigere enn han kan være en mulighet til at han ble slik. Min tanke er at han kompisen bør virkelig komme seg ut av skapet snart, for det er ikke normal oppførsel. Så din venninne er nok forelsket i han og går gjennom noe sorg nå. Anonymkode: b5a99...b28 1
AliceNextDoor Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 Da hadde jeg krevd at kjæresten tok et standpunkt og min side. Det er deg han er sammen med, det er dere som er den enheten et par utgjør. Han kan ikke gå og late som ingenting. Og det går begge veier. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå