AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Kvinner som har sans for det? Eller gjelder det kun +40 år Anonymkode: 3a0d4...740
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #3 Skrevet 8. september 2021 Regner med du mener type rolig med mye blikk og øm berøring? Alt til sin tid tenker jeg . noen ganger er behovet "sleng meg i veggen " style , men andre ganger er behøvet mer ømhet og kjærlighet . Anonymkode: 0b9a4...ab2 4
wandagirl Skrevet 8. september 2021 #4 Skrevet 8. september 2021 Liker gjerne en miks når vi har oss😊 2
Bamseklemmer Skrevet 8. september 2021 #5 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Regner med du mener type rolig med mye blikk og øm berøring? Alt til sin tid tenker jeg . noen ganger er behovet "sleng meg i veggen " style , men andre ganger er behøvet mer ømhet og kjærlighet . Anonymkode: 0b9a4...ab2 Jeg liker den variasjonen din... joda, det å "slenge henne i veggen", og virkelig viser råskap med å vise at vi elsker hverandre høyt... Det kan også være romantisk, så det gjelder ikke bare vanilla-sex i rolige omgivelser😝
GrønnNellik68 Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Tror aldri jeg har opplevd romantisk sex enda. Det hadde vært noe på sine gamle dager. 5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Regner med du mener type rolig med mye blikk og øm berøring? Alt til sin tid tenker jeg . noen ganger er behovet "sleng meg i veggen " style , men andre ganger er behøvet mer ømhet og kjærlighet . Anonymkode: 0b9a4...ab2 Romantisk sex ender ofte i noe opp etter veggen, det går ofte over i noe mer intenst. Anonymkode: 43338...e4f
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Er vel kun kvinner som liker slik sex. Menn skal ha analsex, kvele dama, knulle henne ihjel osv. Anonymkode: 33162...267 2
NysgjerrigPiken Skrevet 8. september 2021 #9 Skrevet 8. september 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Er vel kun kvinner som liker slik sex. Menn skal ha analsex, kvele dama, knulle henne ihjel osv. Anonymkode: 33162...267 Jeg har i hvert fall møtt flere menn som vil ha romantisk sex enn røff sex. Personlig foretrekker jeg en kombinasjon, men hvis jeg må velge en så blir det røff sex fremfor romantisk. 1
Fioljenta Skrevet 8. september 2021 #10 Skrevet 8. september 2021 Jeg liker variasjon! Men romantisk sex er en av mine favoritter. Og det har det alltid vært. 🤗 3
Trolltunge Skrevet 8. september 2021 #11 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er vel kun kvinner som liker slik sex. Menn skal ha analsex, kvele dama, knulle henne ihjel osv. Anonymkode: 33162...267 Slike bøller er det jo bare å kutte ut. Jeg, som flere i tråden, foretrekker variasjon. 3
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. september 2021 #12 Skrevet 8. september 2021 Hvis det bare skal gå sakte og fortsette i hele evigheten så mister jeg fokus å begynner å lure på hvor lenge det spindelvevet har hengt der. Så variasjon er alfa omega🤩
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #13 Skrevet 8. september 2021 Sexen behøver ikke å være «romantisk» i betydningen kjærlig, men aggressiv, voldsom sex synes jeg er totalt turn off. Anonymkode: c4548...2d5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #14 Skrevet 8. september 2021 Jeg er ung og har tidligere hatt sex med en eldre mann (40+) over lang tid. Vi var forelsket i mange år. De beste gangene var når vi spilte skikkelig klissemusikk på soverommet mens vi holdt på. Det var begge enige i. For min del er det slik at jeg må være forelsket for å like romantisk sex. Anonymkode: eb609...9fe 2
Adrenalina1 Skrevet 8. september 2021 #15 Skrevet 8. september 2021 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Er vel kun kvinner som liker slik sex. Menn skal ha analsex, kvele dama, knulle henne ihjel osv. Anonymkode: 33162...267 Snakk for deg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #16 Skrevet 9. september 2021 NysgjerrigPiken skrev (17 timer siden): Jeg har i hvert fall møtt flere menn som vil ha romantisk sex enn røff sex. Personlig foretrekker jeg en kombinasjon, men hvis jeg må velge en så blir det røff sex fremfor romantisk. Merkelig at det kun er kvinner her som påstår det, men mennene selv liker best hard knulling der de bare kan ta for seg. Selvsagt føyer mennene sine seg etter dere, alt for å få fitte. Anonymkode: 33162...267
NysgjerrigPiken Skrevet 9. september 2021 #17 Skrevet 9. september 2021 6 minutter siden, AnonymBruker said: Merkelig at det kun er kvinner her som påstår det, men mennene selv liker best hard knulling der de bare kan ta for seg. Selvsagt føyer mennene sine seg etter dere, alt for å få fitte. Anonymkode: 33162...267 Hva? Jeg tror du må lese på nytt. Jeg opplever ikke at menn «føyer seg» etter mine preferanser. De har da egne ønsker og grenser uavhengig av meg. 1
AnonymBruker Skrevet 9. september 2021 #18 Skrevet 9. september 2021 Fioljenta skrev (På 8.9.2021 den 16.12): Jeg liker variasjon! Men romantisk sex er en av mine favoritter. Og det har det alltid vært. 🤗 Fantastisk. 😍 Anonymkode: 3a0d4...740 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå