Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er 13 uker på vei, og opplever å ha såre, VELDIG sensitive og varme brystvorter. Etter flere mislykka google-søk så sitter jeg like uviten som før søkinga.

Har noen av dere opplevd det samme? Og tror dere det er normalt? Jeg har vært gjennom en senabort en stund tilbake, og dette skremmer meg litt. Opplevde ikke dette ved første svangerskap, men så sies det at ingen svangerskap er like..

Håper dere som sitter med mer erfaring vil dele.

På forhånd, takk!

Anonymkode: 2ea69...294

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde det i begge mine svangerskap, fra start til slutt. Med førstemann var det såre brystvorter som fikk meg til å teste meg, jeg ante ikke at jeg var gravid og hadde null mistanker. 

Jeg opplevde at særlig vinteren var ei utfordring. Kulde gjorde alt verre. De brant og verket og jeg trodde jeg skulle dø... Anbefaler å bruke noe for å isolere, f.eks ullinnlegg. Det vil også dempe "trykket" mot brystene, slik en stram behå ligger mot brystet og så med klær utapå. Det var så vondt når noe var nær, men det hjalp at de heller ble plassert i myke "puter".

Anonymkode: c86eb...914

Skrevet

Brystvortene var ikke så såre, men de var veldig sensitive! Dette er mitt tredje svangerskap, og første gangen jeg opplever dette.

Det var i begynnelsen av svangerskapet det var slik. Nå er jeg i uke 36 og har ikke hatt det slik på ganske lenge. 

Anonymkode: 71b5b...0da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...