Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye har dere som ikke har utdanning i lønn? Gjerne si hva dere jobber med også

Anonymkode: c053b...2a2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jobber på kundesenter, har 550 000 kr i årslønn sånn ca.

Anonymkode: 63308...bb6

• Liker 1
Skrevet

Renholder, 400 000 i året. 

Anonymkode: 6664b...74c

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Renholder, 400 000 i året. 

Anonymkode: 6664b...74c

jobber du i et firma? og hvor lang er dagene dine?

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Jobber på kundesenter, har 550 000 kr i årslønn sånn ca.

jeg har lyst til å jobbe i kundesenter også. er det vanskelig?

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nja. Nå jobber jeg innen finans så det er en del fag, sertifiseringer, lover og systemkunnskaper som kreves men jeg vil ikke akkurat kalle det vanskelig. Har jobbet der i over 6 år nå så det meste går på autopilot og lurer jeg på noe så spør jeg bare eller sender inn til fagavdelingen.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Nja. Nå jobber jeg innen finans så det er en del fag, sertifiseringer, lover og systemkunnskaper som kreves men jeg vil ikke akkurat kalle det vanskelig. Har jobbet der i over 6 år nå så det meste går på autopilot og lurer jeg på noe så spør jeg bare eller sender inn til fagavdelingen.

Åssen fikk du en såpass bra jobb uten utdanning? Det er rått da. Hørtes skikkelig interessant ut. 

Skrevet

For 10 år siden jobbet jeg på et kundesenter (mobilbransjen) og hadde 415.000,- i året som u-utdannet. 
I etterkant har jeg tatt høyskole og begynt å jobbe i staten. Har nå en lønn på 475.000,-..... altså reell nedgang der.

Anonymkode: 47c4a...5e9

Skrevet

Jeg har har ca 700.000 men har lederstilling. Er 31. De færreste har denne lønnen som ufaglært så jeg er nok ikke representativ.

Anonymkode: 2490a...c60

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Husk at ikke alle kundesenter har den lønnen. Alle steder jeg har søkt (har lignende lønn jeg også) sier de ikke vil matche lønnen jeg allerede har.

Skrevet

Regnskap. 450 000,- i lønn. 

Skrevet

Sekretær 470 000,- i året. 

Anonymkode: 91f11...5f8

Skrevet

Næringsmiddelindustrien, 490 000,- pluss overtid.

Anonymkode: 218cc...36a

Skrevet

Du kan bli stortingsrepresentant. De tjener svært god. En del av dem er uten utdannelse. 

Og i tillegg kan du jo få gratis bolig, mens du leier ut egen bolig. Slik får du bli med på prisvekstgaloppen og opparbeidet egenkapital uten å bruke ei krone av egne penger... 😉

Gunstigere muligheter for uutdanna finnes neppe! 

Anonymkode: c786c...c52

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Åssen fikk du en såpass bra jobb uten utdanning? Det er rått da. Hørtes skikkelig interessant ut. 

Jeg begynte å jobbe med telefonintervju, så telefonsalg og fikk meg da med den erfaringen jobb i et inkassoselskap hvor jeg ringte utgående til skyldnere. Så fikk jeg jobb på kundesenteret fordi jeg hadde telefon- og salgserfaring.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.9.2021 den 22.53):

jobber du i et firma? og hvor lang er dagene dine?

Vanlig arb dag er 7,5t startlønn for renholdere er 195,- timen. Med fagbrev og max ansiennitet får man 225,- i t. Det er vel mer enn sykepleiere. 

AnonymBruker skrev (På 8.9.2021 den 9.59):

Næringsmiddelindustrien, 490 000,- pluss overtid.

Anonymkode: 218cc...36a

Kan du være litt mer spesifikk? Jeg jobber også med næringsmiddelproduksjon. Jeg har fagbrev og 9 års ansiennitet og har ca 430 000,- ...

Anonymkode: 6213f...7fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...