Gå til innhold

Svelge mye luft?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Dette er sikkert et innmari teit spørsmål, men jeg prøver meg likevel.

Er det mulig at jeg svelger store mengder luft under sterke smerter, pga. kortpustethet, hiksting, gisping osv?

Hver gang jeg har hatt sterke smerter blåser magen min seg opp som en ballong, og det ser ikke ut som om det har noen sammenheng med når/hva jeg har spist.

Er dette mulig? Litt ubehagelig at folk stadig vekk spør meg når jeg har termin... :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg aner ikke om det er mulig, men jeg må legge til at det kan forsatt vætre pga noe du har spist. Det er ikke alt man reagerer på iløpet av tolv-24 timer, feks sukker kan det ta opptil 3-4 dager før du blir oppblåst...

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Jeg vet det, men har virkelig prøvd å legge merke til og skrive ned alt jeg har spist og når, men greier ikke finne noen sammenheng. (Reagerer forøvrig allergisk på sukker, og spiser ikke lenger det. Så det er det i hvert fall ikke.)

Den eneste sammenhengen jeg kan se er at oppblåstheten kommer hver gang jeg har/har hatt sterke smerter, og aldri ellers. Smertene har forøvrig ingenting med magen min å gjøre, og smertestillende tar jeg ikke hver gang, så det kan ikke være de heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...