AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #1 Skrevet 7. september 2021 Likte du å ha folk rundt deg i barselperioden? Anonymkode: 4abfc...d91
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #2 Skrevet 7. september 2021 Nei 😅 Vi hadde minimalt med besøk, men dro en del på besøk selv, og da styrte jeg når vi skulle dra. Samboer var inneforstått med at når jeg hadde fått nok måtte den nettopp fylle kaffekoppen bare få seile sin egen sjø ned i vasken. Men jeg hadde veldig vondt i over 6 uker og moderat vondt i opptil 9 uker, til tross for kun pyntesting, så det var ikke kjempegøy å være blandt folk. Anonymkode: 4dd1d...02f
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #3 Skrevet 7. september 2021 Vi hadde mye besøk, jeg syntes det var bare hyggelig, men jeg var i god form og hadde «enkle» barn. Enten mamma eller svigermor var stort sett innom hver dag, men de hjalp til, krevde ikke oppvartning. Anonymkode: 3e7d5...279 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #4 Skrevet 7. september 2021 Nei, jeg ville ha minst mulig besøk. Jeg hadde en del akkrediteringer de første ukene, blødde mye etter første fødsel og underlivet var mørbanket og sårt i flere uker. Etter knappe tre uker fikk førstemann kolikk. Gikk litt bedre med andremann, men jeg foretrakk likevel lite besøk. Anonymkode: a7365...b33 1
AnonymBruker Skrevet 7. september 2021 #5 Skrevet 7. september 2021 Jeg setter veldig pris på besøk. Men klart, det må være besøk av folk man føler seg vel med. De første 3-4 ukene var ille med begge mine - ammeproblemer og smertefulle sting, men det var deilig å ha litt sosial kontakt allikevel. Jeg er introvert pg liker å være for meg selv også, men at noen kommer innom en time eller to er koselig og jeg drar gjerne på besøk til andre så.fort formen tillater. Min egen familie har også vært på overnattingsbesøk i de første ukene og det går fint, de krever ingen oppvartning. Anonymkode: c4da7...785 1
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #6 Skrevet 8. september 2021 Ja, har mottatt besøk på dag én eller to på alle tre barna. Tredje er i tillegg blitt dratt med rundt på sommerferie fra han var fem uker gammel. Anonymkode: 9c2a5...ff5
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #7 Skrevet 8. september 2021 Jeg orket ikke besøk av hvem som helst, men syntes det var veldig godt med besøk som kom og holdt babyen mens jeg drakk kaffe, gikk på do eller dusjet. Besøket var inneforstått med at det var de som måtte ta med kake e.l. og at jeg ikke orket å være vertinne. Jeg kunne godt hatt mer besøk enn jeg fikk, men det var midt i korona så vi måtte begrense det til noen få. Anonymkode: 23dc7...04d
AnonymBruker Skrevet 8. september 2021 #8 Skrevet 8. september 2021 Nei, jeg satt ikke pris på besøk den første tiden. Hadde nok med å komme til hektene og med amming osv. Anonymkode: 39f77...03b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå